slapen

Xz

Newbie
Na een halve gram ofzo kan ik blijkbaar niet meer slapen.. altijd al gehad eig.
nu met het verlengde weekend ga ik dus mijn verjaardag gaan vieren en denk ik dat ik wel nog es wat ga proberen, maar ik zou achteraf graag kunnen slapen : p dus mijn vraag is, kan het kwaad om bv.. 3/4 uur na het laatste lijntje een slaappil te nemen ? of is dit sterk af te raden ?
Btw.. goeie c.. is het de bedoeling dat die hard of zacht is ?

Lana

Wijs gebruiker
Ik weet dat er mensen zijn die dit doen. Maar volgens mij is het slecht. Het lichaam krijgt 2 tegenovergestelde chemische dingen binnen. Dus ik denk dat de boel behoorlijk in de war kan schieten. Dat wordt een ware veldslag in het lichaam.
Beter gewoon een jointje roken denk. Kan ook al veel schelen en het is minder slecht.

Kim

Wijs gebruiker
Ik rook daarom ook altijd een jointje voor t slaspen gaan.

Is de crash niet zo hevig en je bent so in slaap.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
tuurlijk mag je slaappillen nemen na cokegebruik. Wordt heel vaak gedaan. coke en slaappillen werken op heel andere manieren, er is geen interactie. alcohol en coke mag toch ook waarom geen slaappil en coke. volges mij is deze combo nog veiliger. mischien zelfs nog veiliger dan coke alleen.

melissa

Wijs gebruiker
ik heb van een vriendin oxazepam gekregen,t ligt er al een hele tijd want alhoewel ik graag wil slapen ik durf dat ding gewoon niet in te nemen...
dus komt t voor dat ik aan t eind van t liedje de hele tijd met die pil in mijn handen zit,zal ik t doen of zal ik t niet doen :rolleyes:
en voor ik t weet zit ik nog met dat ding in mijn handen en komt t zonnetje weer langzaam terug aan de hemel.....
zal ik t doen of zal ik t niet doen,neeeeeeeeeee :wink: en dan stop ik em weer terug in mijn medicijn kistje en ga ik er weer tegenaan naar een nacht geen slaap en turen naar een oxazepam :mrgreen:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
slaap jointje is ideaal in je bed meestal ben je al aan het slapen voor dat de jointje op is en kun je weer gelijk hijsen als je wakker ben om geen seconde nuchter in deze wereld te blijven :stoned: :confused:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik neem vaak een slaappil na ik (verschillende) drugs heb genomen
heb hier nooit problemen/negatieve effecten mee gehad...
is perfect te doen denk ik, zeker een paar uur na je laatste dosis...

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
ik slaap overal op :mrgreen:
lucky bastard..

alleen als ik flink speed heb gehad kan ik minder goed slapen maar dat lijkt me logisch..

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik kan iedereen benzodiazepines aanraden na het gebruik van verschillende drugs.
Het zijn middelen zoals oxazepam, temazepam, diazepam (valium)of alprazolam.

Iedereen kent toch wel het gevoel dat je drug begint uit te werken. Je wil niets extra's nemen maar eigenlijk wil je gewoon gaan slapen.

Zeer veilige middelen op dokter's-recept verkrijgbaar!

Ik zou beginnen met de middelen die zijn geregistreed als slaapmiddel zoals temazepam, lormetazepam of lorazepam.

Bovenaan