shops open op paasmaandag?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
weet niet precies maar vraag het wel even vandaag als ik langs ben, ik heb trouwens die coffeshops laatste2 jaar 1 keer gesloten gezien maar weet niet wat de reden zijn, coffeshops horen bij horeca dus het moet eigenlijk wel open zijn

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
Ik ben juist terug van roosendaal!
shops waren daar gewoon open hoor :grin:
azul, liberty, christiana waren open, yellow moon ben ik niet geweest, maar waarschijnlijk ook wel! :grin:
maar even tijd voor een :stoned:

davie

Wijs gebruiker
Volgens mij de shop gewoon 7 dagen per week open. Alleen met feestdagen sluiten ze soms eerder. Ik denk dat ze gewoon open zijn en tot de normale tijd :stoned:

Lana

Wijs gebruiker
Bij shops van o.a. Marokkanen zit je meestal wel goed, die vieren onze feesten niet.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Bij shops van o.a. Marokkanen zit je meestal wel goed, die vieren onze feesten niet.

zijn er dan ook shops die nie van marokkane of ander moslims zijn??? :tongueout:

nuja, kben nie geweest nar holland, heb mn pafke hier in belgie nogmaaris gekocht... ma nu wetek toch voor int vervolg da shops praktisch altij ope zijn :)

sjaaars

Holymoly

Experimenterende gebruiker
Horen ze wel tezijn, dit ligt voor elke smart/growshop anders, maar in principe zouden ze open zijn maar miss. met gewijzigde openingstijden(denk aan eerder dicht).

Bovenaan