Eey sex op paddo's zeg je he? Ik las het en kreeg direct weer een flashback van een aantal maanden geleden!
Vorig jaar had ik twee doosjes
truffels gekocht samen met mijn vriendin aangezien ik ze toen nog voor het paddoverbod wilde kopen. We zouden ze nog niet direct gebruiken dus heb ik ze laten drogen. Halfjaartje later hadden we er ineens zin in (én hadden we de tijd!!) dus toen maar tevoorschijn gehaald!
Nu zeggen ze dat je geen alcohol met paddo's moet nemen, maar als je truffels gaat drogen dan weet je niet wat je meemaakt! Zijn net steentjes..kei en keihard! Ik wist eigenlijk niet precies wat de beste methode was om ze zacht te krijgen dus heb ik die paddo kweker gemailt (een of ander bedrijf in Nieuwegein). Ze zeiden dat ik het met wijn moest laten weken (aantal uur) en dan geheel opdrinken. Zo gezegd zo gedaan en bovendien goed kauwen!
Even afgezien van de grappige momenten, onzinnige gesprekken, het lachen, het staren, het uren in mijn gang op de grond liggen en mijn tapijt knuffelen omdat het zo zacht is en ik vind dat ik zo'n mooi en lekker gangetje in mijn huis heb.........hebben we uiteindelijk ook sex gehad.
We hadden dat nooit eerder gedaan op paddo's. Tja, wat moet ik er eigenlijk van zeggen? Het leek een beetje zo'n Rivella gevoel

Een beetje vreemd, maar wel lekker!
We maakten telkens aanstalten om wat te doen, maar als we dan zover waren, dan bleven we maar zitten, alsof we niet goed konden opstarten zeg maar. Tis moeilijk te beschrijven. Alsof je in een droom wordt nagezeten en je heel hard wilt wegrennen, maar niet kunt rennen omdat je benen blijven staan en te zwaar zijn. Zoiets.
Uiteindelijk heb ik me er echt toe moeten zetten, want we wilden het persé een keer doen!
We lagen (ik boven) overigens gewoon in de woonkamer op de harde vloer. Toen we het aan het doen waren was het lekker. Heel apart en nog nooit zo'n vaag gevoel meegemaakt. Ik had ook steeds de gedachten dat ik er niet zelf bij was, maar meer dat ik van een afstandje meekeek. Aan de ene kant was het dus lekker, maar aan de andere kant had ik weinig gevoel terwijl ie wel stijf was. Vage bedoeling dus haha. Heb geen idee hoelang we dit hebben liggen doen, maar ik schat een minuut of 15 ofzo. Het klaarkomen was errug lekker en intens. Al met al kost het wel veel energie en "moeite", maar voor een keer was het zeker het proberen waard! Had het ook niet willen missen...Maar één keer is wat mij betreft genoeg.