Seks op Paddo's (truffels)

NLS

Newbie
Ik heb nog maar 1x truffels gedaan, en het was een prachtige ervaring. M'n vriendin is hier echter nog helemaal nieuw in, ik ga het zowieso eerst nog (een paar?) keer met haar nemen, maar seks op paddo's, is dat aan te raden?
Welke verschillen zijn er?
Waar moet je rekening mee houden?
Iemand al ervaringen?
...

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik heb nog nooit ook maar een moment gedacht aan seks tijdens een paddo of truffeltrip, maar aangezien het je vriendin is kan het geen kwaad om het te proberen lijkt me.

Genegenheid is in ieder geval meer voelbaar en het idee dat je elkaar helemaal aanvoelt kan de seks denk ik wel erg lekker maken, maar het zou net zo goed kunnen dat het helemaal niet lukt omdat je hem gewoon te hard spacet.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Eey sex op paddo's zeg je he? Ik las het en kreeg direct weer een flashback van een aantal maanden geleden! :grin:

Vorig jaar had ik twee doosjes truffels gekocht samen met mijn vriendin aangezien ik ze toen nog voor het paddoverbod wilde kopen. We zouden ze nog niet direct gebruiken dus heb ik ze laten drogen. Halfjaartje later hadden we er ineens zin in (én hadden we de tijd!!) dus toen maar tevoorschijn gehaald!

Nu zeggen ze dat je geen alcohol met paddo's moet nemen, maar als je truffels gaat drogen dan weet je niet wat je meemaakt! Zijn net steentjes..kei en keihard! Ik wist eigenlijk niet precies wat de beste methode was om ze zacht te krijgen dus heb ik die paddo kweker gemailt (een of ander bedrijf in Nieuwegein). Ze zeiden dat ik het met wijn moest laten weken (aantal uur) en dan geheel opdrinken. Zo gezegd zo gedaan en bovendien goed kauwen!

Even afgezien van de grappige momenten, onzinnige gesprekken, het lachen, het staren, het uren in mijn gang op de grond liggen en mijn tapijt knuffelen omdat het zo zacht is en ik vind dat ik zo'n mooi en lekker gangetje in mijn huis heb.........hebben we uiteindelijk ook sex gehad.
We hadden dat nooit eerder gedaan op paddo's. Tja, wat moet ik er eigenlijk van zeggen? Het leek een beetje zo'n Rivella gevoel :) Een beetje vreemd, maar wel lekker!
We maakten telkens aanstalten om wat te doen, maar als we dan zover waren, dan bleven we maar zitten, alsof we niet goed konden opstarten zeg maar. Tis moeilijk te beschrijven. Alsof je in een droom wordt nagezeten en je heel hard wilt wegrennen, maar niet kunt rennen omdat je benen blijven staan en te zwaar zijn. Zoiets.
Uiteindelijk heb ik me er echt toe moeten zetten, want we wilden het persé een keer doen!
We lagen (ik boven) overigens gewoon in de woonkamer op de harde vloer. Toen we het aan het doen waren was het lekker. Heel apart en nog nooit zo'n vaag gevoel meegemaakt. Ik had ook steeds de gedachten dat ik er niet zelf bij was, maar meer dat ik van een afstandje meekeek. Aan de ene kant was het dus lekker, maar aan de andere kant had ik weinig gevoel terwijl ie wel stijf was. Vage bedoeling dus haha. Heb geen idee hoelang we dit hebben liggen doen, maar ik schat een minuut of 15 ofzo. Het klaarkomen was errug lekker en intens. Al met al kost het wel veel energie en "moeite", maar voor een keer was het zeker het proberen waard! Had het ook niet willen missen...Maar één keer is wat mij betreft genoeg.

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
Wel als de piek er net af is, he-le- maal geweldig :hearteyes:
Maar moet er niet aan denken (letterlijk) om sex te hebben voor of tijdens de piek(en).

Let love rule :wink:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Zoekendezoeker zei:
Wel als de piek er net af is, he-le- maal geweldig :hearteyes:
Maar moet er niet aan denken (letterlijk) om sex te hebben voor of tijdens de piek(en).

Let love rule :wink:
Tijdens de piek lijkt me ook helemaal niets :) Daarna is het prima en heerlijk!

livingthedream

Experimenterende gebruiker
Sex met paddo's is super fijn, erg intense shit meegemaakt!!

Alleen het klaar komen is 1x gelukt in de 2uur dat ik aan het ketsen was, er gebeurde teveel om me heen.

~ livingthedream

Seks op Paddos truffels

Paddos zijn hallucinogene paddestoelen. Ze geven dus een trip effect. Paddos bevatten verschillende tryptamines, waaronder psilocibine en psilocine. Deze worden rauw ingenomen of in thee laten weken, je kan er een ei van bakken. Na 45 minuten kan men effect verwachten. Kleuren worden intenser, vaak word men vrolijk, gevoelens worden versterkt, gevoelens van euforie en filosofische gedachten komen vaak voor. Na 4 tot 6 uur houden de effecten op. Dit gebeurd meestal geleidelijk. Na een trip kan men wat moe zijn. Wat wil je nog meer weten?

Drientje

DF-koning
Re: Seks op Paddos truffels

vernuskloyz zei:
Paddos zijn hallucinogene paddestoelen. Ze geven dus een trip effect. Paddos bevatten verschillende tryptamines, waaronder psilocibine en psilocine. Deze worden rauw ingenomen of in thee laten weken, je kan er een ei van bakken. Na 45 minuten kan men effect verwachten. Kleuren worden intenser, vaak word men vrolijk, gevoelens worden versterkt, gevoelens van euforie en filosofische gedachten komen vaak voor. Na 4 tot 6 uur houden de effecten op. Dit gebeurd meestal geleidelijk. Na een trip kan men wat moe zijn. Wat wil je nog meer weten?
:tearsofjoy:

[email protected]

Wat wil je nog meer weten?

bjo19

Ik heb het 1 keer gedaan en het was geweldig.

Was net na de piek (op de piek waren we te druk bezig met staren en lachen om geen bepaalde reden)

Maar ik vind dat het dus veel intenser voelt (niet enkel klaarkomen maar de seks op zich ook) al kwam dit wel in golven vond ik.. Zoals hoe ik het voelde was alsof je elkaar echt voelt samensmelten terwijl de rest van je lichaam er eigenlijk niet is en je enkel het gevoel in je penis hebt (waarschijnlijk ook in je vagina maar dat kan ik niet uitleggen :tongueout:)

Dus ik vind het zeker het overdoen waard en buiten het af en toe vergeten dat je seks aan het hebben bent kan het 1 van de beste seks zijn die je ooit gehad hebt :tongueout:

Black Ronin

Andrew zei:
Sex met paddo's op lijkt me niks, ranzige paddo smaak in je bek, dikke bodyload, nee dankje!

Dat proef je niet meer, 4 uur na inname. Tijd dus om de paringsdans voor je partner te doen.

Black Ronin

Dat is er sowieso. Maar dat betekent niet dat je heerlijk met je meisje kan samensmelten. :hearteyes:

Wat belangrijker is, is dat je wat helderder van geest bent in de comedown en niet om de 30 seconden afgeleid bent. DOE HET DUS NIET IN DE PIEK. Dat is moeilijk, geloof me.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Op de piek is het inderdaad eigenlijk niet te doen :wink:
Beter is er vlak na, dan ga je lekker mee met de flow. Al heb ik het dus 1x gedaan, was leuk en fijn om dat eens mee te maken, maar een 2e keer zal er denk ik niet snel van komen aangezien mijn vriendin de paddo's een beetje heeft afgezworen. :tongueout:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Eigenlijk was alleen het klaarkomen zelf heel lekker, maar och wat je er wel niet voor moet doen om het uiteindelijk zover te krijgen..haha. De erectie was het probleem niet, maar die gedachten en je kop erbij houden he? :wink:

azgaza

Badass junkie
Het is wel te doen, maar herken er op dat het net zoals de hele ervaring zelf allemaal extreem vreemd zal zijn. Als je het uit nieuwsgierigheid doet is het wel een aanrader omdat het zo vreemd is.

Bovenaan