Lost In Musik
Experimenterende gebruiker
Ik rook nou een jaar of 4 iedere dag een paar blowtjes, en ben daar zeer over te spreken. Het heeft gen invloed op mijn prestataties en ik voel me er goed bij. Nou heb ik sinds kort ook een paar keertjes Speed gebruikt, en was overweldigd door het heerlijke gevoel wat ik kreeg. Die tintelingen door heel mn lichaam waren zo lekker, echt nie normaal. Nou kwam ik er later pas achter dat dit kwam doordat ik geblowd had. Nou gebruik ik af en toe in het weekend ( max 1 keer per maand ) een halve gram speed ofzo, iets minder. Is dat, als ik er zo mee door ga, erg schadelijk ofniet? Ik vind het gewoon makkelijk als ik uitga soms ben ik echt erg bezopen, neem ik ef een lijntje en voel ik me weer helemaal toppie. Maar vooral het gevoel als ik ervoor geblwod heb is ZO lekker. Kan ik zo door blijven gaan ofniet? Ik vraag het nu, omdat ik nu nog zodner problemen ken stoppen met speed, en ander misschien niet.
speed is verslavend ook met maar een halve gram per maand het zou dus geen slecht idee zijn oom na drie maanden een maand over te slaan als je dat kunt volhouden dan zie ik absoluut geen probleem.