Tostini zei:
bedankt voor de antwoorden

alleen fliptrip, ik snap echt je berekening niet haha hoeveel moet je dus nemen, maar 10 gram poeder? dan ben ik blij dat ik hier gepost heb want anders deden we 300 gram ofzo, zooo dan was ik echt van me hek gesprongen!
nee maar we zijn niet van plan voorzichtig te doen, we hebben al redelijk wat tripervaring en ik haat het als je een halve zegel hebt genomen en het is net niet.
en mijn zusje is er hoogstwaarschijnlijk bij en die neemt niks, geen potige kerel maar wel iemand die ik vertrouw

en blowen doe ik eigenlijk bij alles
Kijk, als je op die link bij erowid kijkt zie je dit tabelletje,
species %age fresh %age dry citation
peyote ? 1-6% (rarely >1%) XXX
pachanoi 0.12% 2% CF
peruvianus 0.05%* 0.82% P&M
peruvianus >0.0005% >0.01%* Ag
pachanoi 0.02%* 0.331% C&M
pachanoi 0.02%* 0.357% T&H
pachanoi 0.006%*-0.14%* 0.1-2.375% H&B
Kijk je de percentage dry van pachonoi, is alles tussen 0,1 en 2,375 % mescaline. Owke je wilt meteen goed trippen, dan zou ik zeggen mik voor de 400 mg mescaline. Zie
Mescaline Dosage.
Als je dus 400 mg mescaline wil pakken en je hebt san pedro poeder met een mescaline percentage van 0,1% dan moet je dus
(0,400 gram mescaline / 0,1% mescaline in poeder) * 100 = 400 gram SP Poeder
Als je de goeie poeder hebt met een precentage van rond de 2% dan moet je dus
(0,400 / 2) * 100 = 20 gram poeder pakken
Ook staar er nog op diezelfde site van erowid :
"So how do I know how much to take?
Now you're sitting there with a cactus cutting in your hand, intending to commit felonious cactophagy, and are about to add aggravated weenie-cide unless I can give you a straight answer on how much of that cactus in your hand you should eat. The "maximum safe dose" of mescaline, according to Ott, is 1000 mg. Assume the worst (best) about your cactus, that it is H&B's 2.375% (dry), the most powerful pachanoi known to science. You would therefore not want to take more than 714 gms (fresh), or about 1 1/2 lbs. The threshold dose is about 150 mg, so you'd need at least 107 gms (nearly 4 oz.) to get any effect in the best (worst) case. If you got the wimpy stuff you will need to eat at least 2.5kg to get the least effect. To get the maximum safe dose from the wimpy stuff you need to eat ~17kg; probably about one-fifth your own body weight."
Dus als je worst case scenario uitrekent. Dan kom je uit op.
(1 / 2.37500) * 100 = 42.1052632 gram SP Poeder.
De SP poeder die ik vorig jaar had van Zuid Amerika die zat echtwel zo rond de 2% mesc content. Je hebt hoogstwaarschijnlijk genoeg poeder voor aardig wat trips van 40 gram, dus ipv meteen een hoop poeder te eten met alle gevolgen van dien zou ik eerst een test doen. Eet twintig gram en misschien heb je wel een super ervaring of je voelt er bagger weinig van en je weet dus dat je je dosis kunt opschroeven. Volgens mij was 25 gram van die SP poeder het meeste wat ik in een keer heb gepakt en het was me toch een behoorlijk goeie trip.
Bedenk ook dat die cactussen op hun natuurlijke plaats groeien, hoogstwaarschijnlijk met erg veel liefde ook, want ik kan me niet voorstellen dat de mensen die daar werken en de eigenaar niet zelf ervan snoepen. Het is dus heel wat anders dan een cactusje die hier op de vensterbank staat. Als je meer dan 50 gram pakt dan zou ik dat hetzelfde vinden als van totaal onbekende zegels er 10 pakken omdat je een 500 mics trip wil hebben en ervan uit gaat dat er maar 50 mics op die dingen zit. Als je dat wil doen en ze niet naar een testcentrum kan brengen zou ik toch gewoon 20 zegels kopen en dan eerst 1 zegel uitproberen en dan verder kijken.