• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

SALVIA 1 gram 10X

dopetester

Experimenterende gebruiker
Gisteren is de Salvia toegekomen en 1 vriend wou hem ook direct proberen( we waren met 3),dus spraken we af diezelfde avond. :grin:

Hij had de 10x extract besteld terwijl wij de 5x hadden.

Na al veel erover gelezen te hebben hebben we besloten om het zo goed mogelijk aan te pakken,omdat er veel mensen zijn dit dit al geprobeert hebben en er dus niet zoveel of zelfs helemaal niets van voelen. :cry:
Terwijl er toch op verschillende sites staat dat Salvinorum dé sterkste hallucinante stof is die er bestaat veel sterker dan paddo's. :mrgreen:

We hadden een glazen waterpijp en een "torch" aansteker. De vriend met die 10x besloot eerst te gaan,ook omdat hij het reeds 2 keer geprobeert had( de eerste keer toch iets en de 2de keer niets van gevoeld)en ook omdat hij er het meeste zin in had.

We hadden allemaal 1 gram voor elk en hadden gelezen dat 1/20 tot 1/10 van een gram efficient zou moeten zijn,maar door het weinige effect van de vorige keren besloot mijn vriend om 1/5 te gebruiken en zolang mogelijk de rook in te houden.

Dus zo gezegd zo gedaan.

Nu heb ik al verschillende mensen iets of wat raar zien doen op paddo's of trip enz. of die zeggen wat ze allemaal zien(ikzelf ook) ,maar wat ik toen zag ... :openmouth:

Direct na het inhaleren van de rook en tamelijk lang inhouden begon hij te schaterlachen,maar zeer raar (een super slappe lach) dit was nog aan te zien maar het volgende....
Na het lachen begon hij weg te zakken in de zetel en zijn gezicht veranderde naar een superserieuze blik,zelfs angstig ! Hij keek ons aan en werd lijkbleek ( eventjes freaken) :confused:

Gelukkig na 2 à 3 min. begonnen we allemaal te lachen toen ik hem vroeg of hij kon praten en zei ; bwijnee pwraten ga echpft fnie. :P , na 10 min was het "ergste" voorbij en kon onze vriend ook weer communiceren. :)

Hij vertelde volledig verlies van tijdsbesef en hij dacht dat het overdag was en dat hij zijn moeder gezien had die hem rechttrok toen hij 10 jaar geleden eens gevallen was op het gazon.(raar) En ook dat hij dacht dat hij flauwgevallen was en dat iedereen (volgens hem wel 40 man)naar hem aant kijken was toen hij zogezegd bijkwam.(dit verklaart enigszins de angstige blik,en vervolgens het aankijken,volgens ons)

Na 20 min was het bijna allemaal voorbij maar onze vriend dacht wel dat er in die eerste 5 min gerust 15 min gepasseerd waren.(??tijdsbesef??)Buiten nog een beetje nasidderen...

Twas een serieuze ervaring,ook voor ons!

Daarna heeft men andere vriend ook nog wat gerookt maar niet zoveel natuurlijk en daarna ik ook,twas leuk,hebben serieus gelachen,maar geen visioenen,zoals onze vriend,en dat vonden we helemaal niet erg na die gebeurtenis... :sunglasses:

Volgende keer (we hebben nog genoeg over)gaan we ons nog eens laten gaan... :wink:

Tot zover mijn tripreportje.

Greetz. :wave:

Qocaïne

Badass junkie
interessant hè salvia! :grin:

misschien is 5x extract dan echt te weinig?
Wel leuk verhaaltje trouwens! bedankt!

disaster

Bewuste gebruiker
leuk reportje.. :beer:

ik had een heel andere ervaring met salvia, miss te weinig van gerookt ofso :confused: . Ik kon me juist nog gemakkelijk bewegen, maar zag wel allemaal rare dingen (hallicuneren) toen ik aan het fietsen was. bijv. dat de weg oneindig leek.

Vind het wel raar als ik die andere ervaringen hierzo leest.
Ik lees dan bijv. dat mensen gaan liggen en dan in een trip komen van 20 tot 30 minuten.

lot

Badass junkie
Een vriend van een vriend van mij heeft onder invloed van die trip gedacht dat hij een theepot was.. ook weird :P

qinn

Bewuste gebruiker
lijkt mij ook zo intresant die salvia :grin:

maar toen ik salvia gedaan had (10x extract) toen heb ik vrij weinig gevoeld, ik was meer stoned dan aan het space, wel jammer eigelijk...

Maarja, der komt nog wel een keer dat ik echt los ga op salvia :grin:

Jadi

Bewuste gebruiker
Djodjo zei:
Dzy zei:
Hoezo niet? Juist een van de praktischere drugs voor doordeweeks omdat het zo kort duurt.

En zo is het maar net! :wink:
Mij lijkt Salvia echt zo'n drug om in het weekend te gebruiken, omdat het een van de heftigere drugs is (schijnt)en dat het het weekendgevoel versterkt.

Mindless1985

Badass junkie
LSD duurt bijvoorbeeld 8-12 uur, hiermee kun je na een kwartier alweer volledig normaal functioneren. Lijkt me dit makkelijker voor op een avondje tussendoor.

dopetester

We hebben het deze donderdag nog eens geprobeert,en het was terug in orde! :grin:

Onze vriend die wel erg hard ging de vorige keer,ging toch weer onderuit in de zetel,en super rare geluiden kwamen uit zijn richting.

Ondertussen waren mijn andere vriend en ik ook volop aan de waterpijp aan het lurken omdat we ook een reisje wouden maken.

Het moeilijkste is inderdaad,als je niet gewoon bent om te roken de grote hoeveelheid rook die je zolang mogelijk moet inhouden.Dit was bij mij ook het lastigst.

Na 2 keer proberen lukte het me toch om 30 sec een grote hijs in te houden,terwijl m'n vrienden duidelijk al in de andere wereld vertoefden.

Eerste gewaarwordingen zijn een soort getrek aan je mond en gezicht,daarna versterkt dit naar de rest van je lichaam.

Zo leek het of ik wel 50 m verder in de zetel zat,terwijl ik in werkelijkheid op 2m afstand was. :openmouth:

Het gevoel werd nog sterker en ik moest door een of andere reden naar het plafond beginnen kijken en de patronen die ik dan zag... :P

Super kleurige latjes (die plafond bestond uit zoiets,maar dan wel allemaal dezelfde kleur)begonnen te dansen en over elkaar te schuiven.
Eigenlijk zag ik nog veel meer, maar heb zo het gevoel dat ik het meeste al vergeten ben. :flushed:

Na dit alles vond ik het zeer moeilijk om dit alles uit te leggen aan m'n vrienden.

We gaan het zeker nog eens doen,maar niet te vaak ,want gezond is het ook ZEKER niet. :P

En euhm tis zeker een drug om eens tijdens de week te doen,waarom niet,geen afkick of andere nadelige naverschijnselen,en zeer kort van duur.

Maar tis wel niets iets om mee te lachen(redelijk zwaar) op het moment zelf! :rolleyes:

Ik zou het zeker NIET aanraden voor mensen onder 18. :cry:

Maar wie ben ik hé!

Have fun !

Greetz......

Pandemonium

dopetester zei:
We hebben het deze donderdag nog eens geprobeert,en het was terug in orde! :grin:

Onze vriend die wel erg hard ging de vorige keer,ging toch weer onderuit in de zetel,en super rare geluiden kwamen uit zijn richting.

Ondertussen waren mijn andere vriend en ik ook volop aan de waterpijp aan het lurken omdat we ook een reisje wouden maken.

Het moeilijkste is inderdaad,als je niet gewoon bent om te roken de grote hoeveelheid rook die je zolang mogelijk moet inhouden.Dit was bij mij ook het lastigst.

Na 2 keer proberen lukte het me toch om 30 sec een grote hijs in te houden,terwijl m'n vrienden duidelijk al in de andere wereld vertoefden.

Eerste gewaarwordingen zijn een soort getrek aan je mond en gezicht,daarna versterkt dit naar de rest van je lichaam.

Zo leek het of ik wel 50 m verder in de zetel zat,terwijl ik in werkelijkheid op 2m afstand was. :openmouth:

Het gevoel werd nog sterker en ik moest door een of andere reden naar het plafond beginnen kijken en de patronen die ik dan zag... :P

Super kleurige latjes (die plafond bestond uit zoiets,maar dan wel allemaal dezelfde kleur)begonnen te dansen en over elkaar te schuiven.
Eigenlijk zag ik nog veel meer, maar heb zo het gevoel dat ik het meeste al vergeten ben. :flushed:

Na dit alles vond ik het zeer moeilijk om dit alles uit te leggen aan m'n vrienden.

We gaan het zeker nog eens doen,maar niet te vaak ,want gezond is het ook ZEKER niet. :P

En euhm tis zeker een drug om eens tijdens de week te doen,waarom niet,geen afkick of andere nadelige naverschijnselen,en zeer kort van duur.

Maar tis wel niets iets om mee te lachen(redelijk zwaar) op het moment zelf! :rolleyes:

Ik zou het zeker NIET aanraden voor mensen onder 18. :cry:

Maar wie ben ik hé!

Have fun !

Greetz......

Ik ben voorlopig nog geen 18 en heb het wel eens geprobeerd. Maar net zoals schijnbaar meerdere mensen voelde ik er niet zoveel effect van. Tenminste niet in de zin van hallucinerend of op een andere manier totaal van de kaart geveegd te zijn. Wel kreeg ik een lachkick die serieus, zonder tussenpauzes, een kwartier duurde. Dat klinkt opzich misschien niet zo lang maar als je écht niet meer kan stoppen met lachen voelt het toch behoorlijk lang. Ik dacht serieus dat ik dood zou gaan omdat ik door het constante lachen geen lucht meer kon krijgen. Echt álles maar dan ook álles was echt héél érg grappig.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
lot zei:
Een vriend van een vriend van mij heeft onder invloed van die trip gedacht dat hij een theepot was.. ook weird :P

Een maat van mij heeft eens een kwartier op een stopcontact 'doorgebracht' :grin:
Hij zat er maar naar te staren, maar hij beleefde het alsof hij er op stond en er op rondliep.

Toen ie weer bij bewustzijn kwam zei die iets in de richting van: Goh, wat een mooi stopcontact :P

qinn

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
lot zei:

Een maat van mij heeft eens een kwartier op een stopcontact 'doorgebracht' :grin:
Hij zat er maar naar te staren, maar hij beleefde het alsof hij er op stond en er op rondliep.

Toen ie weer bij bewustzijn kwam zei die iets in de richting van: Goh, wat een mooi stopcontact :P

lol, zo erg is het gelukig niet bij mij geweest :)

Bovenaan