roze speed

*cocacola*

Experimenterende gebruiker
hallo mensen

ik heb laatst roze pep gekocht voor 5 euro per gram het is super goede maar tog een beetje vreemd als ik het neem heb ik altijd naa een paar minuten zo,n apart bijtend gevoel lijkt wel boven in m,n neus en kan ook echt niet slapen zelfs als ik om 5 uur s,middags een lijntje neem zit ik nog de hele nacht wakker en als ik dan 2 uurtjes geslapen heb dan heb ik nog giga ogen in mn kop als ik wakker ben en ik word ook een beetje in de war van deze speed net zoiets als blowe byvoorbeeld wat zij ik ook al weer ??? dat heb ik nog nooit eerder gehad met speed kan het dat er een andere stof doorzit ?? keta ofzo ik zou het erg waarderen als mensen mij hier een serieus antwoord op geven ... XXX meisje :wave:

*cocacola*

ja weet ik veel als jij er zoveel verstand van heb waarom geef je mij dan geen normaal antwoord tssss...

Serenity

Badass junkie
uk zag tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Euh geen idee wat het is. Misschien eens leestekens gebruiken? Dan nemen mensen sowieso de moeite om je bericht te lezen. Dit is écht vervelend lezen, net alsof je alles in één adem moet lezen.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Ik heb een keer een testertje gehad, daar zat een percentage meth door. Je kan de jouwe laten testen uiteraard.

acidboy

Badass junkie
Dat kan nooit kwaad, heb ik ook eens gedaan met so called cocaine die ik gekocht had. Bleek dus nauwelijks sos in te zitten, dealer geconfronteerd met zn rommel + testresultaten, toen gratis een goeie gram gehad :)
Maargoed, die tijden zijn nu ook weer voorbij.

*cocacola*

k heb een keer een testertje gehad, daar zat een percentage meth door. Je kan de jouwe laten testen uiteraard.

waaaaatt!!!?? kan er echt meth ingezeten hebben ? dat meen je niet.
en hoe heet zoiets waar je dat kunt laten testen dan?.
En is in elke provincie wel zo,n test geval te vinden ?

boterkoek17

Bewuste gebruiker
de roze kleur komt waarschijnlijk door dat het niet al te goed gezuiverd is van de rode fosfor, een grondstof voor het maken van pep.

ik heb het zelf nooit gehad, maar mensen die ik ken die het wel eens gehad hebben zeggen ook dat de werking iets anders is. misschien door de fosfor, maar met zekrheid kan ik dat niet zeggen.

als ik het zo lees is de werking erg goed en zeker voor die prijs zou ik het niet laten staan. :P

N4S

Hmm, dat fenomeen rond roze speed, heb dit al tientallen keren in mijn handen gehad, was gewoon katoriet(ofzo) tussengemengd. Dan heb je ook roze pep(woow!) katoriet is ook namelijk een oppeppend middel maar werkt niet lang, al kan het de speed wel versterken en lijkt de roze speed dan beter en "euforisch" laat ons dit fenomeen uit de wereld helpen en zeggen dat "meth-toevoeging" bullshit is.

Kan natuurlijk, maar je dealer zal echt niet zo dom zijn om er dat dure spul tussen te mengen en dan af te komen met 5 euro per gram :rolleyes: :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
Zoals metaalkonijn al zei, waarschijnlijk gewoon roze crepe-papier. De roze speed die ik heb gehad zijn i.i.g. allemaal op dezelfde manier gemaakt, met crepe-papier.

JewCookie

Wijs gebruiker
Zoals je kunt merken aan bijvoorbeeld het aantal topic's over roze speed is het aardig populair. Door roze speed te verkopen onderscheid je je van andere dealers en kan je aardig wat klanten binnen slepen.. Dus zo raar is het niet. Speed is er in alle kleuren van de regenboog te krijgen..

N4S

pep MOET wit zijn, en WHO THE FUCK doet zn pep in crepe-papier :confused: :mrgreen:

nuja, mn mening erover: met speed wordt bijna altijd geprutst, maar met dat kleurtje valt het zo erg op!

en speed met meth tussen voor 5 euro de gram??? als dat waar is is dat wel ff een hele domme en niet goed wijze dealer :wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik had laatst roze pep, niks geen pasta ofzo maar het was een heerlijk goedje :grin: Niet supergoed ofzo, maar het was veel dus dat compenseert :)

erwin krol

Bewuste gebruiker
en speed met meth tussen voor 5 euro de gram??? als dat waar is is dat wel ff een hele domme en niet goed wijze dealer
<= tester, gratis dus :wink:

evt is speed zelf te zuiveren, google daar maar op.
Als een dealer trouwens alleen een voedingskleurstofje zou toevoegen voor fun maakt dat niets uit. groen (naturepep), blauw ( smurfenpep), rood ( vampierpep), alles is mogelijk. Waar roze voor staat mag je zelf verzinnen......

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Regenboog lijntjes lijkt me best leuk. Mn dealer kan trouwens aan pep met fruitsmaak komen.. waarom? :rolleyes:

*cocacola* zei:
als ik het neem heb ik altijd naa een paar minuten zo,n apart bijtend gevoel lijkt wel boven in m,n neus en kan ook echt niet slapen
Die deed het wel goed

N4S

ExceptionalInsight zei:
Regenboog lijntjes lijkt me best leuk. Mn dealer kan trouwens aan pep met fruitsmaak komen.. waarom? :rolleyes:

*cocacola* zei:
als ik het neem heb ik altijd naa een paar minuten zo,n apart bijtend gevoel lijkt wel boven in m,n neus en kan ook echt niet slapen
Die deed het wel goed

Pers een appelsien uit, doe een paar druppels van het sap op je pep en neem dan een "proevertje" (oraal) je zal het wel smaken :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb ook ooit roze speed gehad (gele trouwes ook). deze was idd héél erg goed maar niet het beste dat ik ooit had.

de verklaring voor dat roze zou misschien het schraapsel van de aansteekstrook van een lucifer doosje kunnen zijn ofzo...MAAR DAT GAAT OVER CRYSTAL METH...

Plak hier effe samenstelling + link voor nog interessante samenstellingen.

http://www.totse.com/en/drugs/speedy_drugs/165183.html

There are only 3 main ingredients to making crystal meth. This are how to get them...

1. Psuedoephedrine (E)

This is the active ingredient in Sudafed. I would recomend getting the generic brand. They are about $8.00 for 96 pills. You can get these at any Pharmacy. Of course they are over the counter. In the methhead synthesis he goes about extracting it in a different way. The easiest way is to crush the pills and let them soak in denatured alcohol for 4 to 8 hours. You can get denatured alcohol at any hardware store. It is by the paint thinner and mineral spirits. Then filter and take the liquid and slowly boil it on the stove until it gets down to the bottom. You will want to finish the drying with a hair dryer so you dont burn the psuedo. Now take the powder and mix it with distilled water. Let it settle and set it in the freezer for 1/2 an hour. Now take the semi-frozen liquid and filter again. Take the psueo water and slowly boil it again. Take out the hair dryer and finish drying it. Now its powdered....and you have pure psuedo.

2.Iodine crystals (I2)

Iodine is watched by the goverment and they will take your ID and put you on the list if you buy it from a chemical supplier. So the safest way to get it is to go to a pharmacy and ask for Iodine Tincture. If they ask what it is for say that it is for your horse. It is used on horses for a problem with there hooves. The probaly wont ask though. It is sold in 1oz. bottles and you can usually get about a gram of pure iodine crystals from one bottle. The problem with this is that you will need to go to many pharmacies and just buy a few bottles at each one. That way they dont get suspicious. I made up a synthesis on converting iodine tincture. It is on the main page. {{New Info!!-- You can purchase iodine tincture in gallon and 1/2 gallon sizes at any Quality Farm & Fleet. But don't buy to many of them. I would recomend only buying a gallon at a time. It is about $12.00 for a gallon. Just take it up to a cashier that is young and stupid. They shouldn't ask any questions. This way is much easier than going around to a hundred different pharmacies and buying it in 1oz. bottles. A lot cheaper too!!}}

3.Red Phosphorus (RP)

RP is made from the strike pad on a match book. NOT the matches themselves but the pad it is striked on. If there is a Spartan store around your area go to it and buy some boxes of match books. I recomend the Spartan brand cause it comes off easy and is cheap. The match books should have a light brown or reddish striler on them. Not the stripped or dotted kind. The smooth light brown striker is what you want. There is also a sythesis that i wrote up on how to get the RP off the match books on the main page.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
N4S zei:
Pers een appelsien uit, doe een paar druppels van het sap op je pep en neem dan een "proevertje" (oraal) je zal het wel smaken :wink:
Hij zei dat je het dan minder (of niet?) voelt branden, maar daar doe ik het juist voor :þ

Armani7

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
N4S zei:
Hij zei dat je het dan minder (of niet?) voelt branden, maar daar doe ik het juist voor :þ

speed MOET branden, heerlijk!!! :smoke:

Bovenaan