• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Roze Diamant Xtc pil

Goedenavond iedereen✌️Zit hier met mijn huisgenoot samen op de bank en ongeveer 3 kwartier geleden hebben we allebei een kwart van een Xtc pil genomen. We hebben niks getest(achteraf dom), *modknip: speculeren is niet toegestaan* Dus wij dachten gedeeld door vier en dan dus kwartje p.p. valt dan reuze mee. Eindstand zitten we allebei al enorm te spacen en hard te gaan. Wat denken jullie? Zou het kunnen dat in deze nog meer Mdma zat dan aangegeven op die website?

Edit: Dit is geen trip report blijkbaar. Sorry. Ik zit hier pas net op😅

Laatst bewerkt door een moderator:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Goedenavond iedereen✌️Zit hier met mijn huisgenoot samen op de bank en ongeveer 3 kwartier geleden hebben we allebei een kwart van een Xtc pil genomen. We hebben niks getest(achteraf dom), maar we hadden de exacte pil gevonden op een website met de hoeveelheid Mdma erin. Vrij hoog was deze volgens de website: 150Mg Mdma per pil. Dus wij dachten gedeeld door vier en dan dus kwartje p.p. valt dan reuze mee. Eindstand zitten we allebei al enorm te spacen en hard te gaan. Wat denken jullie? Zou het kunnen dat in deze nog meer Mdma zat dan aangegeven op die website?

goed dat je maar een kwartje hebt genomen dan.. 'enorm spacen'..goed toch?.. hoef je niet meer bij te nemen.. enjoy!

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Ja fair enough. Ik ga morgen de pil die we over hebben op sturen. Ben benieuwd wat eruit gaat komen
Goed! Persoonlijke tip, wat ik zelf doe... ik haal gewoon 20 pillen ofzo. Laat er eentje testen. En die 20 doe ik gewoon twee tot drie jaar mee. En geef ze gewoon weg aan vrienden als we samen feesten. Zo weet ik zeker dat ik en mijn vrienden in elk geval weten wat we nemen en hoeveel. Ik koop ook altijd pillen die goed te breken zijn, zodat een halfje ook echt een halfje is.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Goed! Persoonlijke tip, wat ik zelf doe... ik haal gewoon 20 pillen ofzo. Laat er eentje testen. En die 20 doe ik gewoon twee tot drie jaar mee. En geef ze gewoon weg aan vrienden als we samen feesten. Zo weet ik zeker dat ik en mijn vrienden in elk geval weten wat we nemen en hoeveel. Ik koop ook altijd pillen die goed te breken zijn, zodat een halfje ook echt een halfje is.

dubieuze tip..
sommige mensen kunnen er niet vanaf blijven.

Rosie

Bewuste gebruiker
True. Maar dat is ook wat ik doe.
Vaak haal ik met een paar vrienden tegelijk.
Nu ga ik er wel normaal mee om. Maar ik vind wel chill dat ik niet constant hoef te laten testen.

Thunderdome

Wijs gebruiker
dubieuze tip..
sommige mensen kunnen er niet vanaf blijven.
Dat hebben mensen zelf in de hand toch? Niemand verplicht je om 20 pillen te bestellen.

Als je van jezelf weet dat je niet van je drugsvoorraad af kan blijven dan haal je ook geen voorraad in huis :grin:
Goede waarschuwing voor de betreffende personen in ieder geval.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goedenavond iedereen✌️Zit hier met mijn huisgenoot samen op de bank en ongeveer 3 kwartier geleden hebben we allebei een kwart van een Xtc pil genomen. We hebben niks getest(achteraf dom), maar we hadden de exacte pil gevonden op een website met de hoeveelheid Mdma erin. Vrij hoog was deze volgens de website: 150Mg Mdma per pil. Dus wij dachten gedeeld door vier en dan dus kwartje p.p. valt dan reuze mee. Eindstand zitten we allebei al enorm te spacen en hard te gaan. Wat denken jullie? Zou het kunnen dat in deze nog meer Mdma zat dan aangegeven op die website?

Edit: Dit is geen trip report blijkbaar. Sorry. Ik zit hier pas net op😅
Online je drugs testen werkt meestal niet zo goed omdat oude tests lang op het internet blijven staan. Maar van pillen worden steeds nieuwe batches gemaakt die kunnen verschillen van inhoud. Daardoor kan online testen leiden tot schijnveiligheid: je denkt dat je weet wat er in de pil zit, maar dat is niet zo. Volgens een onderzoek naar testwebsites blijkt dat 40% van de gepubliceerde pillen een te hoge dosering aangeeft en 20% een te lage dosering. Dus ja, het is goed mogelijk dat jullie pil een andere hoeveelheid bevat.

Maar daarnaast ga je ook best wel aardig spacen als je in één keer 150 milligram MDMA (base) binnenkrijgt hoor.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@AlexAmsterdam op dit forum is het niet toegestaan te speculeren over de kwaliteit/potentie van je drugs. De enige manier om zeker te weten wat er in je pil zit is door deze te laten testen in een testcentrum. Ik heb de betreffende passage even verwijderd uit je post. Hou je er in het vervolg even rekening mee?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dit deed ik ook altijd in mijn XTC-tijd. 100 pillen halen met 2 vrienden, konden we weer een tijd vooruit. En op 100 pillen is eentje opgeven om te testen niet erg.

Bovenaan