Rotte ervaring met kleine dosering

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik had even een impulsief moment van de week. Ik keek mijn voorraadje even door en een kwartje zegel wat van de laatste keer was overgebleven was nog over en ik dacht hoe zal dat zijn.
Dus totaal onvoorbereid. (Volle maag, niet gerust ervoor, erg warm)
De inwerktijd duurde even en toen kwam er dezelfde bodyload opzetten die ik bij een 3/4 zegel ook had, maar nu zonder een bodyhigh. Dit voelde echt heel rot. Ik kan het het beste omschrijven als een irritante spanning vanuit je buik die wat weg heeft van een beginnend orgasme in combinatie met de constante drang om spieren aan te spannen. Maar dan op een absoluut vervelende manier. Verder niet misselijk, hoofdpijn ook niet. Ik had dit bij een normale dosis ook, maar toen was ik ook flink aan het trippen erbij waardoor ik het als iets positiefs ervoer. Nu dus zeker niet.
Ik ben uren aan uren bezig geweest om mezelf af te leiden, niks hielp en het bleef maar aanwezig.
Het enige wat hielp was een spier zo hard aan te spannen tot het trilde, en dan zakte het even, maar het was dan binnen 2 seconden erna weer opgebouwd. Vreselijk onrustig rotgevoel.
Ik had verder geen trip effecten, wel hoorde ik alles super goed. Auto's aan het einde van de straat leken bij mij voor de deur te staan, vallende sleutelbossen vele huizen verderop, mensen praten in hun huizen (het was warm dus vele hadden hun ramen open)
Ik heb rondgelopen in huis, de ven aangezet op hardste stand, leuke muziekjes opgezet om een positievere vibe te krijgen, niks hielp. Het heeft uiteindelijk iets van 4 uur aangehouden die voelde als 12 uur. Uiteindelijk was het voldoende minder geworden (maar nog steeds irritant) om enigszins te kunnen gaan slapen.
Ik moet zeggen dat ik nu wat huiverig ben geworden. Ik heb nog liever 40 graden koorts dan dit gevoel. Nu gaf iemand al de tip dat bij hogere dosissen de lichamelijke bodyload minder word, omdat je geestelijk dan verder "weg" bent.
Ik wil de volgende keer een hele zegel proberen. Is de kans dan groter dat ik minder last zal hebben van die bodyload?

Ik ben benieuwd of meerdere mensen deze bodyload ervaring hebben bij LSD.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nu gaf iemand al de tip dat bij hogere dosissen de lichamelijke bodyload minder word, omdat je geestelijk dan verder "weg" bent.
Ik wil de volgende keer een hele zegel proberen. Is de kans dan groter dat ik minder last zal hebben van die bodyload?

Ik ben benieuwd of meerdere mensen deze bodyload ervaring hebben bij LSD.
Ja het wordt uiteindelijk minder bij hogere dosissen.

En ja ik heb ook ervaring met die bodyload zoals jij die beschrijft bij een lagere subtrip dosis. Als je die gewoon accepteert en de energie gebruikt om lekker te gaan wandelen buiten dan kun je echt een heerlijke dag hebben. Als je er tegen blijft vechten en je binnen in huis blijft zoals jij beschrijft dan zal het inderdaad een helse ervaring zijn, aangezien je jezelf dan in weg zit. Hoewel het geen echte trip was kun je hier toch nog wat van leren voor het dagelijks leven, namelijk dingen accepteren zoals ze zijn en lichaamsspanning gebruiken om lekker buiten de omgeving te ontdekken.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Dat is inderdaad een hele goede, vroeg me mezelf de volgende dag ook af waarom ik niet gewoon die honden gepakt heb, en lekker ben gaan lopen. Het was inmiddels ook nacht dus het zal best lekker geweest zijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het is ook niet mijn favo, zo'n dosering tussen een microdosering en normale trip in. Maar dat klinkt wel heel erg vervelend. Ik denk dat het is wat Bee zegt: teveel vechten tegen de bodyload. Bij mij werken twee dingen: oftewel lichamelijk in beweging blijven (het beste buiten, waar je de ruimte hebt), of die spanning/energie zo volledig accepteren dat het kan doorstromen en niet tegen jouw weerstand/blokkades aan knalt.

En ja, misschien iets minder vaak gebruiken en alleen op momenten dat het echt goed voelt om te doen. :wink: Maar ik begrijp waarom je het deed, ik kan het ook weleens niet laten. Maar dat soort trips lopen nooit echt lekker.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
de enige bodyload die irritant was van acid die ik ooit had was van die avatars , zeer vervelend, ook vond ik nogal veel ruis in de trip, heb men twijfels over de bereidingswijze van die zegels, want er was ngrote schaarste in grondstoffen in die tijd en dan bidabambidaboem die avatars met de enge bodyload waren er, de zegels nu zijn milder ... op de occasionele buikkramp na

lysergic bink

Bewuste gebruiker
mijn mening over microdosen en die komt niet van mij alleen is dat jer nerveuzer van komt en slechter en slechter slaapt
ik pleit voor minimum 250 mic zegels met al de vervelende hoekjes en kantjes eraan die geven je meer dan enkel pootje baden in het water, ik ga liever zwemmen met het risico dat ik de reddingboei even niet meer vind.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
ah ok , maar ik neem meestal dat al als minimum als micro dose een achtste of zestiende voel ik de hond zijn kloten van, ik ben voorstander van verantwoord omgaan met grote dosissen met steeds voor het zekerste een benzo bij de hand als parachute, zelden nodig gehad trouwens,

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ah ok , maar ik neem meestal dat al als minimum als micro dose een achtste of zestiende voel ik de hond zijn kloten van, ik ben voorstander van verantwoord omgaan met grote dosissen met steeds voor het zekerste een benzo bij de hand als parachute, zelden nodig gehad trouwens,
Het is ook de bedoeling dat je niet duidelijk iets voelt van een microdosering, dat je gewoon nuchter blijft.

Maar nogmaals, daar ging dit topic niet over. Dit topic gaat over lage LSD doseringen, waar je niet van gaat trippen maar wel high van wordt.

Dat jij enkel voor een trip dosis gaat is leuk, maar voegt niks aan dit topic toe.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Nee, het was inderdaad zeker niet genomen als poging tot microdosering. Zie het meer als een impulsief experiment met een lagere dosis.

Elf

Newbie
Nee, het was inderdaad zeker niet genomen als poging tot microdosering. Zie het meer als een impulsief experiment met een lagere dosis.
Iaatst in een landelijke kwaliteitskrant een artikel over microdosering lsd gelezen en het lijkt me een goed idee om het eens te proberen. Maar ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen. Kan iemand een tip geven?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Iaatst in een landelijke kwaliteitskrant een artikel over microdosering lsd gelezen en het lijkt me een goed idee om het eens te proberen. Maar ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen. Kan iemand een tip geven?
Nee. Lees de forumregels.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Nee, het beleid is duidelijk, de regels komen als je net lid bent geworden zichtbaar in beeld. Niet handig dit, levert je een ban op helaas.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik hoorde in een interview met Rick Doblin (oprichter MAPS) waarin hij over recent mdma-onderzoek vertelt van hen dat er een onderzoeksresultaat was dat ze niet zagen aamkomen, namelijk: de deelnemers die een matige dosis kregen van 30 mg (meen ik) hadden overwegend onrustige sessies.

Bepaalde stoffen worden dan wel voldoende vrijgemaakt in je systeem (die je angstigheid/onrust kan laten voelen) en andere stoffen (die een andere uitwerking hebben) niet helemaal. Dit is ff mijn versimpelde samenvatting uit mijn geheugen.

Zo zal het wellicht ook zijn met andere middelen. Geeft wel te denken over wat voor dosis je een beginner moet aanraden.

Bovenaan