Reversed candyflip.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Setting als volgt:

Dag dansen op outdoor festival. Uurtje of 6 on op xtc (laatste uurtjes), daarna naar huis (uurtje of 2 reistijd) afteren met vrienden. De xtc is dan dus al lang en breed uitgewerkt, maar je zit nog wel in die afterchill mode. Het is een uurtje of 1 in de nacht.

Nu. terug aan de E heeft geen zin meer omdat je er al 6 uur op ging en het nu is uitgewerkt.

Is het te doen om nu tijdens de after een zegeltje te pakken en op de LSD verder te gaan? Is er enig effect op de belevenis omdat de seretoninelevels goed in de war liggen na de E?

Dus, Reversed candy flip in de late uitloop van xtc.....doen of laten?

Alvast dank voor uw wijze raad.

dernael

Bewuste gebruiker
Hmmm.. Ik zou het laten, aangezien je gedurende de "crash" van MDMA toch best down kan worden. Dit in combinatie met een LSD trip kan volgens mij alleen maar vervelend en langdradig uitpakken.

Ik zou het zelf nooit in deze volgorde proberen denk ik.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
dernael zei:
Hmmm.. Ik zou het laten, aangezien je gedurende de "crash" van MDMA toch best down kan worden. Dit in combinatie met een LSD trip kan volgens mij alleen maar vervelend en langdradig uitpakken.

Ik zou het zelf nooit in deze volgorde proberen denk ik.

Groetjes,

De regel word vaak gebruikt hiervoor dat je ervoor zorgd dat de MDMA niet uitwerkt terwijl je op piek punt van je trip zit. Vele nemen een paar keer een beetje en omzeilen dat op die manier. Als je dat wilt gaan doen is het wel handig om je pillen of poeder vast klaar te leggen dat je niet dat nog moet afwegen etc.

Waarom men dit vaak doet omdat het anders het LSD effect niet is zoals het zijn moet, aangezien het (deels) op je zelfde receptoren in het brein werkt. En kunnen dat gevoel van het afzwakking van mdma wat een (iets) sombere trip kan maken in vergelijking. Serotonine (en dopamine?) als voorbeeld. Er is dus een kruis tolerantie, heb daar zelf weinig ervaring verder.

Wat je ook doet, geniet ervan en luister naar je lichaam :)

dernael

Bewuste gebruiker
Klopt als een hippiebus.

Ik zal zelf niet zo snel MDMA met tripmiddelen mixen, ik heb in het verleden wel eens een candyflip gedaan, maar vond dat het MDMA gevoel de trip overstemde en naar de achtergrond drukte. Erg jammer vond ik dat, aangezien ik redelijk wat verhalen heb gelezen van mensen waarbij de candy-flip er voor zorgde dat er meer en heftigere hallucinaties gezien konden worden. Ik hoop dit zelf ooit eens een keer goed te doen zodat ik dit ook kan meemaken, al wordt ik al misselijk als ik aan MDMA denk en het dus voorlopig onderaan mijn verlanglijstje komt te staan. :P

Het enige middel wat ik standaard mix met psychedelics is wiet, zonder wiet begin ik niet aan een trip omdat ik dan vaak het gevoel heb in een soort wachtkamer te blijven hangen. Rook ik bij het inslaan van psychedelics een lekkere joint, dan is het net alsof ik met een raket wordt afgeschoten naar het gewenste trip-level.

Ik heb ooit eens tijdens een LSD trip gehad dat ik een dikke zak verse wiet voor me had liggen, maar tot de conclusie kwam dat er geen vloeitjes meer in huis waren.. Dat is een van de meest vervelende martelingen geweest die ik ooit heb moeten doorstaan. Genoeg lekkere wiet hebben, maar er slechts naar kunnen kijken.. Sad Times.. :rolleyes:

Maargoed, ik raak een beetje offtopic.

Hopelijk heb je wat aan mijn berichtje, veel plezier met je expiriment mocht je het doorzetten.
Groetjes,

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Tnx!!

Misschien dat ik het festival wel gewoon helemaal nuchter doormaak. Ben laatste tijd sowieso een beetje klaar met MDMA op feestjes, omdat je ergens achter in je hoofd weet dat je ook nog steeds op jezelf moet letten.
Kan ik op de after een fatsoenlijke candyflip doen.
Hoevel mg per kilo lichaamsgewicht zou ideaal zijn voor een goede candyflip? 3 uur na inname LSD toch?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
3 uur na innname inderdaad, werkt de LSD goed dosis: circa 100mg mdma ervan uit gaande dat het 74%puur is) (en die wogen circa 78kg- en de vriendin 61kg die nam 80mg) en als de mdma na een uur of 4 uit ging werken namen ze nogmaals dezelfde hoevoelheid mdma of iets meer (naar je lichaam luisteren!) en heerlijk genieten!

Probeer indien het kan te vermijden dat de LSD en MDMA tegelijk uit gaan werken dat kan soms een depri/onbevredigd gevoel geven helaas.

Heel veel plezier toegewenst!

Let you go with the flow! :hearteyes:

dernael

Bewuste gebruiker
Ik ben benieuwd hoe je avond/nacht je gaat bevallen, let us know please! :wink:

Groetjes,

Bovenaan