resistentie?

megatrippie

Belezen gebruiker
Ik weet dat je enige resistentie opbouwt tegen LSD als je binnen afzienbare tijd weer gaat gebruiken.
mijn vraag is hoe lang moet er tussen zitten wil dat merkbaar zijn.
Heb samen met de vriendin nu 2 maal achter elkaar getript met een pauze van 2 week er tussen.

2 week geleden heeft mijn vriendin 2 hofmannetjes a 50 naar binnen geslobberd en ik heb er 4 naar binnen geslobberd.

we hebben behoorlijk visuals gehad en het was al met al zeer prettig en best heftig trippen.
we hebben niet na geslikt.

wat misschien het vermelden waard was. is dat het vele jaren geleden was dat we voor het laatst LSD hadden gebruikt en dus misschien een beetje huiverig waren wat betreft de effecten. ook omdat we er geen tripsitter bij hadden.
wel weet ik uit ervaring dat er heel erg veel in mijn systeem moet komen wil ik echt de controle en overzicht kwijt zijn.
wel was het zo dat ik me gewoon niet helemaal durfde te laten gaan omdat ik mijn vriendin wel in de gaten wilde houden.

afgelopen weekend dus opnieuw bezig geweest en hebben beslist iets rustiger te beginnen.
de vriendin is met 1 zegel begonnen en ik met drie.
aangezien we slechts zeer beperkt effecten konden bemerken hebben we na zo'n drie kwartier de dosis verdubbeld en heeft zij nog een keer 1 zegel genomen en heb ik er nog drie bij geslikt.

al met al zijn we toen lekker aan het trippen geweest waar de closed eye trip ervaring veel intenser was dan de visuals.
maar al met al nog niet de ervaring van 2 week geleden zelfs niet nadat we nog een keer een paar zegels hadden bij geslikt.

we stonden deze keer wel volledig open voor de ervaring in tegenstelling van de eerste keer waar er nog behoefte was tot controle.

maar de vraag is nu eigenlijk dus.
waarom hebben we nu in tegenstelling met 2 weken geleden zo'n beperkte trip meegemaakt terwijl we wel een behoorlijke hoeveelheid naar binnen hebben gewerkt.
vriendin totaal 200 ik in totaal 450

komt het omdat we te laag zijn begonnen zijn en later zijn gaan bij slikken of is er sprake van resistentie?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je bent er wel druk druk mee .... a 50 dus ze zijn getest ?

oprollen in capsule proppen rectaal ?
1 x per maand ?

Liquid injecteren ?

:wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou op zijn minst tussen elke trip minimaal een maand tussen laten zitten. En begin gewoon gelijk met de doses waar je op wil trippen. Bij nemen vind ik altijd zonde omdat het nooit zo lekker werkt als dat je meteen goed begint.

azgaza

Badass junkie
Twee weken na een trip kan je wel trippen maar ik heb ook altijd het idee gehad dat je dan een heel klein beetje tollerantie hebt. Verder is bijpakken áltijd minder intens dan gewoon gelijk in één keer een dosis nemen; je trip wordt haast nooit significant veel harder van bij pakken, wel langer en wel wat sterker maar de piek wordt er niet veel harder van naar mijn idee.

Het lijkt me dus dat de combinatie van het feit dat je later bijpakte en misschien een lichte tollerantie had zorgde dat je trip zwakker was. De beste manier om geen tollerantie te hebben is gewoon een volle maand tussen je trips laten, en als je echt verzekerd van een sterke trip wil zijn niet bijpakken om de dosis te verhogen maar gewoon meteen genoeg nemen.

megatrippie

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Ik zou op zijn minst tussen elke trip minimaal een maand tussen laten zitten. En begin gewoon gelijk met de doses waar je op wil trippen. Bij nemen vind ik altijd zonde omdat het nooit zo lekker werkt als dat je meteen goed begint.

idd dat was dus het probleem.
te laag beginnen.
bij slikken is prima maar dan moet je wel met de juiste dosis beginnen.
de vorige keer hoger begonnen en er achter gekomen dat het met de resistentie nog wel meeviel.
een uur liggen shaken voordat ik lekker kon verder trippen.
weer een beetje wijzer en duidelijk waar mijn grens op dit moment ongeveer ligt.

afgelopen weekend voor het eerst 2c-i geprobeerd maar dat beviel me een stuk minder.
zal ff kijken of ik nog tijd heb er een rapportje over te schrijven.

komend weekend naar alice in wonderland op de LSD kan niet anders al leuk worden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
DrippTone zei:

Precies zo doe ik het ook afgelopen 15 trips. Gewoon er wat in donderen even wachtten en het feest voor de prettig gestoorde kan beginnen :mrgreen:
De Lsd zal weer beter werken.

Persoonlijk laat ik wel een maand of 2 minimaal tussen trips, heb er dan ook geen behoefte aan. Maar als ikdan ga doe ik het goedlekker stevig trippen 600+ mics minimaal voor mij volgende x. En zal een verslagje ervan maken.

Wacky

Badass junkie
De eerste dagen is er een zeer sterk gewenning effect. Je hebt dan voor de zelfde trip echt 2 maal zoveel LSD nodig. Dit is echter slechts enkele dagen.

Daarna zal er wel gewenning zijn, maar die is niet enorm. Zelf trip ik niet heel vaak, maar het komt wel eens voor dat er maar 1 of 2 weken tussen zit. Het werkt dan wel heel behoorlijk de tweede keer. Ik ken een aantal mensen die nagenoeg elke week trippen. De meesten van hen gebruiken wel 200-300ug per trip.

Langere tijd ertussen laten word geadviseerd om psychische redenen, niet zozeer vanwege resistentie ofzo.

Wanneer je begint met LSD en een uur later er nog wat bij pakt is het totaal effect duidelijk minder dan wanneer je beide dosissen samen neemt.

livingthedream

Experimenterende gebruiker
ik zat laatst op een feest rond de 600mics, terwijl ik 250 meestal perfect vond.

De gewenning treed sneller op dan ik had gedacht.:(

~ livingthedream

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mathijs zei:
Persoonlijk laat ik wel een maand of 2 minimaal tussen trips, heb er dan ook geen behoefte aan. Maar als ikdan ga doe ik het goedlekker stevig trippen 600+ mics minimaal voor mij volgende x. En zal een verslagje ervan maken.

Ik zou dat niet doen ouwe ....
Als je lang niet tript hou het bij 200 mics niet 600 ... en al helemaal niet rectaal dan.

Save your soul, do not walk into the valley of death.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
lysergine25 zei:
Mathijs zei:

Ik zou dat niet doen ouwe ....
Als je lang niet tript hou het bij 200 mics niet 600 ... en al helemaal niet rectaal dan.

Save your soul, do not walk into the valley of death.

Dank je vriendelijk voor de waarschuwing ik moet zoiezo eerst nog iets afbouwen/stoppen voor de volgende trip. En het is weer een tijd geleden inmiddels sinds de laatste trip.

Ik zal eerst wel kijken wat 200 doet want heb natuurlijk geen zin in "ongemakken" "unieke trips van 20uur" Als ik deze lsd ken ga ik het in de toekomst weer omhoog schroeven misschien. Maar dank lyserginie25 voor je advies en raad!
Over 2-3 weken kan het eindelijk :hearteyes:
Heb ook al wel een lesje geleerd van een flinke hoeveelheid een tijd terug.. en voordat ik alleen maar grotere dosissen neem moet ik ook nog kunnen genieten van 200mics.
Wanneer ik weer wat meer trip komt het er wel eens van dan :wink:

Thanks for saving my soul I surely would have done it,
If you didn't give me your advice!

megatrippie

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
je bent er wel druk druk mee .... a 50 dus ze zijn getest ?

oprollen in capsule proppen rectaal ?
1 x per maand ?

Liquid injecteren ?

:wave:

zou dat werken in een capsule?

de noodzaak is niet echt aanwezig maar heb wel eens periode mee gemaakt dat de voorraad uitgeput was en dat we een te kleine hoeveelheid zegels moesten delen.
pluggen zou dan een optie zijn natuurlijk. mochten we dat er voor over blijken te hebben.
maar vraag me af of zegels in een gelcapsule oplossen rectaal.

Thieutje

Newbie
Ik lees hier véél over weken wachten, als je nou 3 dagen wacht en je neemt een nieuwe portie, voel je dan niets ? en waarom laat iedereen het zo 'slecht' klinken als je er te snel terug neemt ? ... Kunnen er erge dingen gebeuren dan ? :) :sunglasses:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je zal na 3 dagen vast wel effect krijgen ervan, had ooit eens een schema gezien dat het circa 2 weken duurt voor je weer op het base level zit. Dus zal je misschien iets meer nodig hebben, maar dat verschilt ook van persoon tot persoon. Dus neem niet gelijk 2x zoveel ofzo. Kan alsnog evengoed werken als het normaal doet.
Maar verstandig om na 3 dagen weer te gebruiken is het waarschijnlijk niet, uitzonderingen moeten kunnen soms :)
Zeg zelf ook altijd 1 maand minimaal ertussen ofzo.
Wees altijd voorzichtig! Maar dat ben je al denk ik, risico hou je altijd wel.
Peace!

Bovenaan