rc ban

MR_CHIP

Badass junkie
er zou een rc ban komen door de overheid nu lees ik dat die in ieder geval is uitgesteld tot begin 2022

ik hoop dat ik dit als informatie mag plaatsen

Juun

Badass junkie
er zou een rc ban komen door de overheid nu lees ik dat die in ieder geval is uitgesteld tot begin 2022

Goed nieuws, lees het ook net :upsidedown:

Gezien de demissionaire status van het kabinet laten wij het besluit over het tot stand brengen van regelgeving op het gebied van NPS en het voorgenomen lachgasverbod over aan een nieuw kabinet. Dit betekent dat voor beide voorstellen geldt dat naar alle waarschijnlijkheid helaas geen aangepaste regelgeving zal worden ingevoerd voor het voorjaar 2022.

Zeehond

Badass junkie

Goed nieuws voor de verstandige gebruikers!
Verbieden lost niets op, enkel verplaatsing naar de criminaliteit.
Beter vind ik goede voorlichting aan jeugd/jongeren en een strakke leeftijdsgrens van bijvoorbeeld 18 jaar met controle hierop.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gaan de vendors niet graag horen 🤣 gedaan met paniek bulk aankopen. Nu kan iedereen weer rustig bestellen dit jaar. Wel een positief punt dat de ban uitgesteld word alhoewel enkele stofjes redelijk wat zooi met zich meebrengen.

De Zandman

DF-koning
Laten ze eerst maar eens een kabinet zien te formeren zo mogelijk zonder rutte als mp....
Dat is al een langdurige zaak omdat na de laatste ontwikkelingen niemand weet, hoe het verder moet....
En dan moet grappie of zijn opvolger nog maar dezelfde gedachten over een rc ban hebben.
Dus, die kwestie duurt nog wel even.
Van belang is het dat er geen nieuwe wantoestanden ontstaan met die 3 mmc.

Bovenaan