Rare space.

whiterose

Experimenterende gebruiker
Hee,
ik heb laatste dat dat als ik black heavy's stoom (hasj&wiet) dat ik dan in een hele rare space terecht kom. het lijkt net alsof ik in een droom zit en dat je zeg maar in de lucht een deur open kan doen en als je daar door heen stapt dat je dan in een andere 'wereld' komt ofzo.. echt heel raar, maar ik zie dan ook in alles schilderijen enzo. En dan het volgende moment heb ik weer dat het lijkt alsof ik in een film speel dat ik met de ogen van iemand anders mee kijk maar zelf geen controle heb over me lichaam maar het kost mij wel energie.. En ook dat het einde van me leven naderde dat was echt raar (toen ging ik wss een beetje slecht :flushed: :P )
Maar ik was niet enige die dit had, 2 andere hadden dit ook en later nog een ander ook nog. We hadden ook tegen iemand anders gezegd en die zei van nja ik kan opzich begrijpe dat je daar een schilderij ziet maar voor de rest niet en zelf heb ik het niet.. maarja weet iemand wat dit is? of dat het gewoon aan die jointjes lag? want ik rook altijd black heavy's en dit was echt voor het eerst dat ik dit had.. kan het dan zijn dat er andere shit in zat ofzo? nja ik hoop dat je de vragen kan beantwoorden :flushed: :P

:stoned: whiterose

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik heb ook rare ervaringen met de combi hasj en wiet. Ik rookte een tijd lang altijd white widow met super polm. Ik heb niet zo zeer ervaren wat jij ervaren hebt, maar ik heb wel erg vaak momenten gehad dat ik een soort voor druk voelde in mijn lichaam die een bepaalde kant uit mijn lichaam wilde.

Dit heb ik nog steeds af en toe met het roken van hasj, wiet rook ik zelden nog. Ik heb dit dan weer niet zo sterk met hasj als ik met de combi weed/hasj had.

De kracht die ik dan voelde ging niet altijd dezelfde richting uit. meestal wel naar boven, maar soms ook naar beneden, ik heb een keer meegemaakt dat ik in eens stoel tegen een muur aan zat en dat ik ineens weer die druk voelde komen en ik met me hoofd tegen de muur aan stote..

Ik heb niet zo'n sterke visuele dingen meegemaakt met weed/hasj wel ooit een paar keer dat ik me vaag nog kan herinneren. Ik kan me een keer nog herinneren dat ik even foto's zag, maar dan niet voor mijn neus maar in mijn gedachte. waardoor ik ze toch zag. Heb verder ook geen idee wat er op de foto's te zien was, ik weet in elk geval zeker dat er mensen op te zien waren.

whiterose

Ja, dat herken ik ook, dat bedrukte gevoel. Ik had het toen met die black heavy's echt heel erg, met weed alleen heb ik het soms ook, maar met hasj alleen niet. Maar ik snap niet echt hoe dat precies kan, want ik rook die black heavy's echt al een tijdje, en ik had het vorige week voor het eerst dat gevoel.. Maar ik had het toen ook echt extreem hoor, daarna heb ik het ook niet meer zo erg gehad.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Een directe verklaring heb ik niet. Het enige wat ik me er bij kan bedenken is dat het wel lijkt alsof je geest uit je lichaam trekt.

ik herinner me dat ik ooit in dezelfde fase zat en vast gedrukt in mn stoel zat. en op de een of andere manier leek het of ik oneindig de rook die ik ingeademt had kon inhouden. ik kreeg gewoon niet de reflex om weer te gaan ademen.. Gelukkig was ik nog zo helder dat ik dit op dat moment ook besefte en ik instictief denk ik maar weer nieuwe lucht in deed ademen..

Ik heb dit zo één keer meegemaakt, maar er zijn wel diverse andere keren geweest dat ik eer andere dingen meemaakte/voelde/zag tijdens de combi weed hasj. eigenlijk begon het een aantal maanden nadat ik Salvia extract geprobeerd heb.

PePhenkie___//

jezus wat ziek man dit heb ik wel ervaren met lsd (komt er ongeveer op neer, en ik zeg niet dat er lsd inzat :wink:) maar van een joint :confused: moet ik toch maar meer smoken denk ik :P :beer: :beer: :stoned:

raging_bull zei:
eigenlijk begon het een aantal maanden nadat ik Salvia extract geprobeerd heb.

dude man je bent nu officieel gek omdat je salvia hebt gehad en dan heb je nu flashbacks en moet je jezelf van kant maken denk ik *drup drup hu!? wat drupt hier nou vanaf

ZI09

Bewuste gebruiker
Ben met wiet wel eens van mijn stoel/krat/ding getrokken.

Ik zat gewoon rustig, en ineens mieterde ik een eind opzij en ajah. Het staan enterug gaan zitten wilde niet echt goed en snel.

Maar ik denk dat ik gewoon "erg stoned zijn" noem.
Ja.
Wel een mooie benaming ervoor eigenlijk.

Hasj is voor Henken.

Bovenaan