Rare ervaring..

petre

Newbie
Ik heb twee maanden geleden echt een rare en beangstigende ervaring gehad met het roken van wiet. Op een feestje met heel veel drukte en veel volk wiet zitte roken, voor die keer had ik het nog wel gedaan maar helemaal niet vaak, misschien 3 of 4 keer.

Het was heel warm en druk. Na een tijdje werd ik echt heel stoned, op een bepaald moment voelde het ook aan alsof de zwaartekracht precies feller en feller begon te worden, mijn voeten plakte precies aan de grond. Daarna begon precies alles te bewegen, de vloer begon precies te schommelen en ik had moeite met mn evenwicht te houden, toen begon het feller en feller te worden en op een bepaald moment werd het ineens pikzwart voor mijn ogen en viel ik op de grond, mijn vrienden hebben me toen naar buite moeten sleuren door al het volk. Toen kwam ik terug wat op mijn positieve maar 5 minuten later werd het opnieuw zwart voor mijn ogen en hebben mijn vrienden mij weer recht moeten houden, ik trilde ook heel hevig. Na 5 minuten ging het terug beter, daarna nog halfuur ofzo fameus zitte trille en toen was het volledig over.

Sinsdien nog redelijk wat geblowd maar nooit meer zo een ervaring gehad of wat er in de buurt kwam, kan iemand mij verklaren wat hier gebeurde. Was het door de drukte en de warmte dat ik ineens zwart voor mijn ogen zag? Of kwam het doordat ik nog niet zovaak wiet had gerookt. Iemand dit nogal meegemaakt?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het een beetje van alles is.

Als zoiets gebeurt en het gaat echt kut, ook al kots je niet (meestal in cominatie met alcohol) kun je het beste een rondje gaan lopen ook al merk je dat je niet kunt lopen, een maat tilt je op en loopt een rondje dan gaat het meestal wel wat beter, het alleberste zou zijn dat je even een douche kan pakken. Naar mijn ervaringen dan hè.

idd als je niet zoveel blowt, speelt warmte en drukte best wel een grote rol,
als zoiets gebeurd kun je alteid even proberen een banaan te eten,
of een glas warmwater met suiker, klinkt michien raar maar bij mij werkte het altijd wel :wink:

kippekont

Experimenterende gebruiker
Hmm, is me ook wel eens overkomen, ligt volgens mij aan een te lage bloeddruk op dat moment. Wat ik altijd doe ik als ik net iets te stoned ben, is gewoon even een rustige chille plek zoeken waar je relaxed kan zitten en ff een half uurtje kan uitgaren. Water en suiker helpen bij mij ook altijd.

Dont worry be hippy :stoned:

Bovenaan