Rare bijwerking xtc

hallo,

ik heb een vraag over xtc. wanneer ik dat gebruik krijg ik nadat het bijna uitgewerkt is een rare bijwerking. mn nek gaat helemaal aanspannen en ik heb het gevoel dat de spieren in mn kin en kaak alle kanten op bewegen. het is een heel angstig gevoel. wanneer ik dan in bed ga liggen lijkt net of alles in mn nek draait en beweegt. wat is dit en wat kan ik hier tegen doen?

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Hoeveel pillen gebruik je normaal op een avond? Het kan zijn dat het komt door een te hoge dosis. Sommigen beweren dat magnesium pillen zouden helpen tegen dat ''kaken'', echter heb ik hier zelf geen ervaring mee. Als je maar gewoon 1 pilletje pakt op een avond en je krijgt dat rare gevoel dan kun je het beste er maar mee kappen.

tussen de 1 en de 2,5 meestal. dan moet ik dat met magnesium maar is gaan proberen. t is echt n hele vervelende reactie en het begint meestal zo rond de after.

tussen de 1 en max 2,5. tis echt n hele vervelende reactie en t is zo vervelend omdat t eigenlijk het hele feest goed gaat en je nergens last van heb. op n geve moment voel ik al in mn kaken aan dat het weer opkomt omdat het lijkt dat de spieren aanspannen en ontspannen

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Onrustige kaken is een normale reactie van XTC, daarom ziet die smily er ook zo uit. :xtc: :wink:
Bij mij komt het meestal redelijk vroeg of ongeveer halverwege. Ik heb ook wel eens gehoord dat kauwgom kan helpen, maar dat weet ik niet, zelf vind ik het niet echt zo storend.

ik bedoel niet het trillen van de kaken maar meer echt een dik gevoel alsof de spieren in de kaak alle kanten op bewegen en dergelijke

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit topic is verplaatst naar XTC. Graag opletten waar je een topic plaatst, dit is duidelijk geen Trip Report. :rolleyes:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ken hetgene wat je bedoelt niet. Weet alleen dat magnesium behoorlijk goed helpt tegen ''klappertanden''.

Tufnut

Badass junkie
1,5 a 2,5 pil zegt natuurlijk niet veel (tenminste als je ruim 100 kg weegt :wink: ). Uitgaande van 80 mg per pil kom je op een fatsoenlijke dosis. Heb je er een van 200 dan snap ik waar je klachten vandaan komen.

Het klinkt nl toch een beetje als een klapperkaak of iig spierspanning.

Bovenaan