Psychose na combi???

juulie05

Newbie
Haai allemaal!

Ik heb ff 'n vraagje!
Ik heb wat mee gemaakt ( althans heb ik van horen zeggen,
want weet er zelf eigelijk niet meer dan flarden vanaf :confused:)
Ik was afgelopen zondag naar vrienden gegaan die nog aant afterpartyen waren van Trance Energie.
Ze waren nog allemaal harstikke lekker wazig dus ik kon natuurlijk het aanbod pilletje niet afslaan.
Viel goed :) dus wat GHB erbij, viel ook super! Helaas onder invloed wil ik altijd nog meer dus nog wat GHb erbij, snuifje speed erbij en toen ging t helemaal mis.
Ik heb blijkbaar 1.5 uur kei hard liggen te schreeuwen en doen, dan weer minuutje rustig en weer opnieuw schreeuwen. Niet echt duidelijk dat het ergens overging maar was helemaal de weg kwijt.
Tot overmaat van ramp heb ik zelfs gewoon mn plas laten lopen :confused:.
Ik schaamde me ook dood toen het voorbij was. Ze hebben echt op het punt gestaan om de ambulance te bellen, zo ging ik tekeer.
Voor geen enkele reden vatbaar. Handdoek voor mn mond om het schreeuwen te dempen ( buren zullen ook wel gedacht hebben! )
Druivensuiker voeren, water in mn gezicht gooien. Hielp allemaal niet echt.
Ik was niet echt agressief maar meer paniekerig schijnbaar.

Heeft iemand dit of in deze trend mee gemaakt? Ik heb zelf het idee dat het door de speed kwam. Van GHb word je naar mijn idee niet echt wild van toch?

Hoop op reacties! Bedankt alvast!

Groetjes Juul

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarschijnlijk had je teveel van alles.
Heb je buiten je druggebruik last van psychische klachten of stoornissen?

Hoeveel had je van alles gehad?

juulie05

Newbie
Hey haai bedankt voor je reactie!

Ik had op n tijdsbestek van 5 uur, 1 pil, 3 halve dopjes GHB en 3 lijntjes speed op.
Idd tikkie veel denk ik :P.
Maar heb zelf t idee dat de speed me de das om deed, andere zeggen weer de GHB. !?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Uit persoonlijke ervaringen zou ik ook zeggen dat het door speed kwam, echt zeker weten doe ik het niet.

Heb je na de 'aanval' blijvende klachten overgehouden ? En in het vervolg inderdaad wat minder gebruiken, misschien ook minder combineren en een langere tijdsperiode proberen aan te houden. Bijpakken kan verleidelijk zijn, maar hou een regelmaat.

juulie05

Newbie
Ja dat was wel duidelijk :wink:.
Ik heb ook altijd gedacht dat speed puur n pepmiddel was maar das blijkbaar dus niet zo. Lees er meer over dat het idd bij teveel n soort psychose kan veroorzaken.
Maar vroeg me vooral ook af, of iemand hier ervaring mee had.
Tis zo'n raar gevoel/idee achteraf. Her en der begin ik me ook wat meer te herinneren. Mn vrienden zijn zich ook écht rot geschrokken!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nogmaals drugs veroorzaken geen psychose, ze triggeren die alleen. Dat betekend dat je al vatbaar was voor psychose's voordat je iets gebruikte. Door drugsgebruik kan een psychose sneller tot uiting komen, maar veroorzaken doet het niet.

juulie05

Newbie
Ow wow!
Das weer nieuw voor mij!
Maar ook n beetje scary natuurlijk!

Geen gekke dingen meer doen :)

Bedankt voor je info!

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ik vind het sowiezo sonde om XTC te combineren met iets.. Behalve als het uitgewerkt is, dan ist wle handig om een puntje speed te pakken ofzo.

Nee, geen enkele drug geef ik de kans om mij dat :hearteyes: gevoel af te nemen..

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
juulie05 zei:
Ow wow!
Das weer nieuw voor mij!
Maar ook n beetje scary natuurlijk!

Geen gekke dingen meer doen :)

Bedankt voor je info!

Mwua als je niet vatbaar ervoor bent lijkt het me geen probleem, maar zoek in het vervolg wel even uit of de combinatie kan, en hoeveel je gebruikt. Vaakt lijkt een combinatie onschuldig maar kan deze zeer dodelijk zijn.

De combi GBL en alcohol kan bijvoorbeeld dodelijk zijn bij overmatig gebruik, let dus op.

El Retro

Wijs gebruiker
De GHB is het zeker niet geweest, 3 halve dopjes is kattenpis. Mss kan je er gewoon niet goed tegen ofzo? Ofja je hebt altijd van die dagen dat het minder gaat he :).

juulie05

Newbie
Ik gebruik zowiezo nooit alcohol als ik drugs gebruik. Vin t smerig vandaar dat ik ook naar xtc ofzo grijp. Gevoel ook vele male beter.
:hearteyes:

lj_bob

Bewuste gebruiker
juulie, mag ik vragen hoe oud je bent?

Heb het idee dat je nogal jong bent maar ik kan het fout hebben..

lj_bob

Bewuste gebruiker
Haha, ik d8 inderdaad dat je wat jonger was. Omdat je over drugs praat alsof het niet zoveel voorstelt. No offense hoor. Maar misschien was je van tevoren niet goed genoeg ingelicht over de gevaren van combi's? Misschien moet je op je gemakkie deze site eens doorpluizen en een frisse start maken met je drugsgebruik? :wink:

juulie05

Newbie
tuurlijk weet ik dat wel. Het enige waar ik geen ervaring mee had was met speed.
En ben idd geneigd als de GHB of XTC enigzins begint af te zakken, meer bij te nemen dan goed voor me is.
Dus wat dat aan gaat, meer het gedrag van n 18 jarige :wink:.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Het zal aan de combo met speed liggen volgens mij. Heb het nog meegemaakt dat iemand helemaal begon door te slaan en erg paniekerig was. Dat was toen z'n (dik) bommetje speed opkwam. We dachten er ook ff aan om de ambulance te bellen. Gelukkig hebben we hem zelf kunnen kalmeren na een tijdje. Die kerel stond in schuim en zweet. Heel z'n t-shirt was in een paar minuten kletsnat. Maar die kerel had de laatste dagen al veel drugs genomen. Wat jij gebruikt hebt in die 5 uur vind ik niet echt overdreven. Maarja, het hangt ervan af wat je gewoon bent. Je moet jezelf goed kennen. Als je het niet gewoon bent, opletten met het combineren van drugs. :wink:

juulie05

Newbie
ja mij lijkt t ook écht door de speed te komen. Van GHB sla je normaal niet door ofzo.
Maar zo erg als diegene waar jij t over had, was t gelukkig n niet.
Meer compleet verwilderd. Ze hebben me vertelt,...hahaha....het leek op n combi van n epeleptische aanval en n bevalling! :openmouth:

Toen t ergste over was, was k nog steeds helemaal wappie en toen ze me dat vertelde vroeg ik ook nog waar mn baby dan was?! How lo can you go! :sunglasses:

Wat ik jammer vind, beste vriend van mij, wil er niet over praten terwijl ik juist de details wil weten.
Snap m wel maar goed.....wil het toch weten wat er psies gebeurd is zeg maar.

Allolalie

Bewuste gebruiker
juulie05 zei:
ja mij lijkt t ook écht door de speed te komen. Van GHB sla je normaal niet door ofzo.
Maar zo erg als diegene waar jij t over had, was t gelukkig n niet.
Meer compleet verwilderd. Ze hebben me vertelt,...hahaha....het leek op n combi van n epeleptische aanval en n bevalling! :openmouth:

Toen t ergste over was, was k nog steeds helemaal wappie en toen ze me dat vertelde vroeg ik ook nog waar mn baby dan was?! How lo can you go! :sunglasses:

Wat ik jammer vind, beste vriend van mij, wil er niet over praten terwijl ik juist de details wil weten.
Snap m wel maar goed.....wil het toch weten wat er psies gebeurd is zeg maar.

Die vriend wil niet zeggen wat er gebeurd is & ji bent vergeten? GHB de rapedrug meer zeg ik niet en nee ik suggereer niets... :P ... maar t zou kunnen... niet dan?

juulie05

Newbie
Nee joh!
We waren met n groepje van 6 man waarvan 3 meiden die ik allemaal erg lang en erg goed ken.

Nee, is echt dat ie ontzettend geschrokken is van mij.
En zo ken ik hem ook, als 'n echte binnenvetter.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Ik ken nog iemand die ook zoiets heeft meegemaakt en volgens mij is het normaal omdat je te veel van alles gehad hebt en alles door elkaar gemixt hebt, het is idd echt een beschaamende ervaring maar dan weet je iig dat nog meer mensen daar eens last van hebben gehad

Flut

Belezen gebruiker
Denk eerder dat de GBL het stuk waarvan je niks meer weet verklaard. Iets te veel van dat spul en alhelemaal met de combinatie die je maakte kan te-veel van het goede zijn. Ik raad je aan verstandiger met drugs om te gaan...

nutsss

Wijs gebruiker
je bent gewoon een beetje dom geweest

en idd speed+pillen is zonde van de mdma

als je dan toch alledrie moet combineren:
begin met GHB
als het uitgewerkt is XTC
en als dat zn energie verliest pas speed

En ik denk dat iedereen op zekere hoogte 'vatbaar' is voor psychoses. Was het een psychose? Naaaah. Gewoon niet meer zo achteloos door elkaar slikken dan zal het best meevallen.

En GEEN alcohol!

:beer:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik heb met een vriendin van me meegemaakt, dat ze helemaal de controle over zichzelf kwijt raakte.
We waren stappen geweest en ze had alleen 2 xtc pillen op, die waren een beetje uit aan het werken.
Toen we in de auto naar huis zaten, een beetje ghb.
Ze heeft altijd erg moeite met slapen na x, na coke, en andere uppers, dus daarom wilde ze nog wat ghb pakken voordat ze naar huis ging.
Toen ze een paar ml in een glas jus d'orange ophad, raakte zo ook echt emotioneel en de cotrole helemaal kwijt ze gedroeg zich als een klein kind, en was heel onredelijk, kleedde zich ook uit en schreeuwen noem maar op.
Dus eerlijk gezegd, als ik dit verhaal lees, zeg ik het komt bij jou misschien toch door de ghb!!
Ze weet er ook niet meer echt wat er gebeurd is..

Bovenaan