Angramar Temenos zei:
Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk
Ga jij nou ff kappen AT !!
We hebben nu allemaal gezien dat je met de HEROÏNE geen grappen meer maakt.
De HEROÏNE is een opiaat ren trekt miljoenen mensen mee in haar graf.
Naast de tabak is de heroïne de meest verslavende kanker zooi die er is.
@ Berbetov,
Ik vind het ook bijzonder moedig en cdapper dat je a begon met die topic en b nu het echt fout gaat ook de ballen hebt om en public toe te geven dat je het mis had.
Omdat jij dus echt ballen hebt en niet schijnheilig doet ben ik bereid te helpen.
Kon ik je maar aanraken en mijn cleane energie overdragen, een uurtje met je praten over mijn broers, mijn moeder en hun toekomst.
Kon ik de tijd maar terug draaien en je flink op je bek meppen toen je de eerste keer probeerde te chinezen ....
Die opmerkingen van zie je nou wel zijn nu niet op zijn plaats en helpen ook niet.
Vragen:
Hoeveel gram hero vebruik je ?
Hoe verbruik je het ?
Is het wel zuiver ?
Hoe gaat de spaarpot ?
Heb je al gestolen of foute dingen gedaan voor de hero ?
Weet je familie ervan ?
Berbetov ... luister je wel naar ons ?
Denk je dat wij nu zitten te gniffelen of dat er ook mensen zijn die huilend meelezen en hun hart voelen breken. Ik heb voor jou zitten janken net omdat ik je verhaal van af dag 1 heb gevolgd. 90% op dit forum wist het al, je zou er aan blijven tot je dood.
10% heeft nog hoop dat jij het wel redt, hoeveel hoop geef jij jezelf.
En maak gebruik van die enkele DF leden die precies weten wat jij nu doorstaat nog moet doorstaan en wat er daarna nog gaat komen. Neem Speeseend als voorbeeld klamp aan hem vast want geen 1 hulpverlener kan het beter verwoorden dan de Eend.
Zelf heb ik 1 x heroïne gerookt dus ik kan alleen maar vertellen hoe het ruikt en voelt.
Mijn broers zijn er al 20 jaar aan ...... de een is skizo geworden de ander gaat gauw dood aan een Hepa C infectie.
Als er iets is wat ik voor je kan doen ouwe ..... Ook al woon je in fukking limburg ....
Als ik iemand zou willen helpen om eraf te komen ben jij het wel ....
Vraag me niet waarom want in het begin hoopte ik juist dat jij ons zou laten zien dat de HEROÏNE geen speelgoed is.
Nu baal ik ervan en maakt het me boos dat jij het zo ver hebt laten komen.
Waar heb je nu het meeste behoefte aan naast een kg heroïne ?
Wil je wel hulp ?
Ben je bereid door de hel te lopen zonder je ziel te verkopen en terug te keren naar de hemel.
Ben je bereid echt te lijden zoals geen andere het kan omschrijven.
Zie je je toekomst met of zonder heroïne ?
Misschien was een pm fijner geweest voor je maar onderschat dit forum niet, er zitten hier mensen met hersenen en kennis over alle soorten drugs verslavingen en gedragsstoornissen.
je mag ook in pm antwoorden ....
Ik heb persoonlijk liever hulp van een ex junk dan van een UvA sletje die niets kan.
groetjes Berbie van je allergrootste fan Liesje