PMA in pillen

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
Ik dacht dat er maar zeer zelden PMA in pillen zat maar nu lijkt het voor mij dat het toch wat meer voorkomt.
Hier in belgie is weer een labo gepakt waar ze xtc met pma in pillen gooien.
En ene van mijn klas ligt in het ziekenhuis dat hij pillen had genomen met PMA bij.
Ik vind het gewoon erg dat ze die rotzooi soms bij pillen gooien.
vraag mij af waarom ze dit doen.misschien dat het goedkoper is als mdma?
Ik ben al bijna 4 maand gestopt met pillen en dacht misschien met nieuwjaar terug nog eens een keer maar die PMA in sommige pillen schrikt mij toch af :confused:
Is wel jammer dat ze in belgie geen pillen mogen testen.

Mac...

Badass junkie
Tja, PMA zit gelukkig echt niet veel in pillen, maar het kan wel eens voorkomen. Als je dan ook nog eens geconfronteerd met mensen die ze hebben gehad, tja. Dan is het niet meer de ver-van-mijn-bed show

Marcel

Belezen gebruiker
Idd heel erg klote als je het niet weet. Bij de testservice in NL komen we PMA nog niet echt veel tegen. En o.a. door de testmogelijkheden is het waarschijnlijker dat PMA in NL ook vaker als PMA wordt verkocht en niet als MDMA.

Een probleem is dat de gemiddelde hoeveelheid PMA ook veel lager is dan met MDMA (namelijk 50-80 mg tegen 80-160 mg voor MDMA). Maar voor sommige mensen kan 60 mg PMA al acute gezondheidsproblemen veroorzaken. Een OD op PMA is snel bereikt in tegenstelling tot MDMA.

Ander probleem is dat het moment waarop de pil gaat werken sterk varieert en afhankelijk is van de hoeveelheid PMA. Het kan ook zijn dat je PMA pil pas na een uur werkt. Als je denkt dat het MDMA is, kun je bij gaan slikken met alle dodelijke gevaren van dien.

Als je niet kunt testen kun je het tweede probleem enigszins ondervangen door in ieder geval niet eerder dan 1,5 uur later bij te slikken als je pil niet werkt!

Meer info over PMA bij Pihkal:

http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal097.shtml

elgeoffio

Experimenterende gebruiker
k heb ooit es ne 7up genomen.
Ik had gehoord dat daar pma inzit, het waren alvast
goede pillen :stoned:

climaxx

Newbie
Jeller zei:
Bij PMa is er ook veel meer kans op uitdroging en oververhitting

dat heb ik ondervonden jaa!! hoef ze nooit meer
hele vette nacht gehad, heel relax van kaart en toen ineens klaboem koorts en zo ziek als een hond en gewoon 2 weken ziek geweest daarna.

Bovenaan