Pill Reports

Doodkapje

Wijs gebruiker
STOP

DIT LOOPT UIT DE HAND

DREAMWEAVER IS MIJN VRIEND

FISHHEAD IS MIJN VRIEND

CALMZALM DOE JE EIGEN DING EN IK HET MIJNE

EVERYBODY COOL OK?

@dreamweaver : welke rust??? haha mijn ogen staan nog steeds wagenwijd open en mijn laatste 2 lijntjes waren gisterenmiddag om 14h30 ong... ik ga wel direct eens wat pasta met olijfolie koken met kaas, want ik moet eten (bah bah en nog is bah) en daarna baden en dan terug achter de pc waarschijnlijk. EN IK HEB ECHT WEL ABNORMAAL VEEL GEPOST DEZE KEER; IK SCHAAM ME EIGELIJK NU DAT IK ZO TERUG NUCHTER BEN HIHI :flushed: :wink: :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Doodkapje zei:
STOP

DIT LOOPT UIT DE HAND

FISHHEAD IS MIJN VRIEND

EVERYBODY COOL OK?

@dreamweaver : welke rust??? haha mijn ogen staan nog steeds wagenwijd open en mijn laatste 2 lijntjes waren gisterenmiddag om 14h30 ong... ik ga wel direct eens wat pasta met olijfolie koken met kaas, want ik moet eten (bah bah en nog is bah) en daarna baden en dan terug achter de pc waarschijnlijk. EN IK HEB ECHT WEL ABNORMAAL VEEL GEPOST DEZE KEER; IK SCHAAM ME EIGELIJK NU DAT IK ZO TERUG NUCHTER BEN HIHI :flushed: :wink: :wave:

:tearsofjoy:

Doodkapje :hearteyes:
Fishhead :hearteyes:

Knap dat je vanacht gered hebt dan. Ik meen dat we om half zes nog op elkaar zaten te reageren, best hardcore dat je nu nog wakker bent ! Mijn laatste lijn was vanmorgen en ik heb alweer 2 uurtjes kunnen uitrusten (slapen kan je het niet noemen als je je ogen niet langer dan een minuut dicht kan houden :P )

Doodkapje

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:

Knap dat je vanacht gered hebt dan. Ik meen dat we om half zes nog op elkaar zaten te reageren, best hardcore dat je nu nog wakker bent ! Mijn laatste lijn was vanmorgen en ik heb alweer 2 uurtjes kunnen uitrusten (slapen kan je het niet noemen als je je ogen niet langer dan een minuut dicht kan houden :P )

ik zit hier nog steeds mee te huppelen op de psytrance... maareh, halucinaties durf ik dat al niet meer noemen nu. er lopen mensen langs mij en katten soms. vies om zien. ik ga wel slapen vannacht dat staat vast

voor ik later de rekening gepresenteerd krijg... :wink: :hearteyes: :wave:

westside

Experimenterende gebruiker
heb het gevoel dat deze ruzie door mijn komt even dimmen voor vandaag oke laterrrrrrrrrrrrr

Fishhead07

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
STOP

DIT LOOPT UIT DE HAND

FISHHEAD IS MIJN VRIEND

EVERYBODY COOL OK?

Mooi gesproken doodkapje en dreamweaver vriendjes :grin: :wave:

Klinkt heffie maarja dat is pep in grote mate altijd volgens mij. ik ben er echt klaar mee, maar tegenwoordig iedereen aan de pep helemaal gek :)

slaapse vannacht doodkapje :P :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
@fishhead07 : doe ik, dank je :wink: en als ik op de pep zit ben ik gewoon een beetje gedrevener als anders maar ik ben zo al fel :) :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
@fishhead07 : doe ik, dank je :wink: en als ik op de pep zit ben ik gewoon een beetje gedrevener als anders maar ik ben zo al fel :) :wave:

Steenbok toch? Altijd intressante personen, die steenbokken.

jij hebt toch altijd gelijk hé? :grin:

Hhehe oke girl doe dat. Ik vond jou reactie meer dan normaal vandaar mijn reactie :)

Ken weinig steennbokken :P maar zijn vast interessante types als jij der ook een bent hhehe.

@ dreamweaver ik geloof graag dat je vaak gelijk heb. Ik Ddnk ook dat ik vaak gelijk heb, als ik dan ook een uitspraak doe heb ik ook vaak gelijk :flushed: :sunglasses: anders zeg ik het niet als ik het niet zeker weet:P

-spaceman-

Badass junkie
Deranged zei:
Ik had laatst groene en rode pillen en die waren wel goed. Mocht je ze tegenkomen.

ja echt he, SUUUUUPPPPPPPPPPPPPPEER!!!!

DreamWeaver

Badass junkie
-spaceman- zei:
Deranged zei:
Ik had laatst groene en rode pillen en die waren wel goed. Mocht je ze tegenkomen.

Ik had laatst iemand die me een rode pil en een blauwe pil aanbood, en ik moest kiezen. Het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk ging ik voor de zachte warmte van de blauwe :smoke:

Doodkapje

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
-spaceman- zei:
Deranged zei:

Ik had laatst iemand die me een rode pil en een blauwe pil aanbood, en ik moest kiezen. Het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk ging ik voor de zachte warmte van de blauwe :smoke:

the matrix right? :smoke: of een of ander goamuziekje weet niet meer hoe dat liedje heet

-spaceman-

Badass junkie
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
-spaceman- zei:
Deranged zei:

the matrix right? :smoke: of een of ander goamuziekje weet niet meer hoe dat liedje heet

Doodkapje

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
-spaceman- zei:
Deranged zei:

dat liedje heet DMT van 1200 Mics... komt de dialoog in voor... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Doodkapje zei:
-spaceman- zei:
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
-spaceman- zei:
Deranged zei:

dat liedje heet DMT van 1200 Mics... komt de dialoog in voor... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ook niet toevallig het nummer

Zany - Pilzzz

Take the blue pill, Take the red pill..

Bovenaan