PHENIBUT

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Voor de (meeste) die verslaafd zijn aan GHB, adviseer ik pheni. Ik ben aan de G begonnen toen m’n relatie over ging in juni, daardoor had ik geen verdriet totdat ik er lichamelijk aan verslaafd raakte. Ben al eens gestopt door middel van pheni en ben er nu weer mee bezig. Al moet ik wel zeggen dat ik op de 1 of andere manier toch de verleiding niet kan weer staan.. Het maakt veel dingen zoveel makkelijker..

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik verplaats dit topic naar het subforum Verslaving, aangezien het niets met het huidige subforum te maken heeft.

Bij stoppen met GHB is professionele hulp inschakelen belangrijk. Phenibut is chemisch verwant aan GHB en flink verslavend. Als je op eigen houtje het één gaat gebruiken om af te kicken van het ander loop je het risico om van de wal in de sloot te raken, als het ware.

Veel sterkte en succes.

Spyro

DF-koning
Ik vind het ook topspul als je het correct weet te gebruiken. Het helpt écht met afkicken maar de verslaving kans is wel enorm. Zou zonde zijn als je van GHB naar een Phenibut verslaving gaat maar ik vind het wel een aanrader als je sterk in je schoenen staat ermee!

Coffeecup

Belezen gebruiker
Wat ik mij af vraag is hoe wil je weten hoeveel en hoelang je moet gebruiken om van je verslaving af te zijn? Zelf gelukkig al lang van de ghb af met pammen en lange tijd clean. Geen ervaring met phenibut en ik zou het ook echt nooit durven. Geen drugs meer voor mij. Maar mocht het iemand zijn laatste red middel zijn dan snap ik het wel

रति

Wijs gebruiker
Phenibut gewenning treedt al op na 3 dagen. En de effecten zijn niet mals. Denk aan angstaanvallen. Daarna (als je weet te stoppen) duurt het nog zeker een week voordat je die effecten weer kwijt bent. Iets met het paard van Troje...

Spyro

DF-koning
Maar iedereen is zo bezig met die negatieve effecten dat mensen vergeten dat het wel degelijk werkt met afkicken. Als jij een GHB verslaving hebt en je gebruikt max 3 dagen Phenibut ben je er gewoon vanaf.

Snap de angsten maar met gecontroleerd gebruik werkt het perfect.

रति

Wijs gebruiker
Maar iedereen is zo bezig met die negatieve effecten dat mensen vergeten dat het wel degelijk werkt met afkicken. Als jij een GHB verslaving hebt en je gebruikt max 3 dagen Phenibut ben je er gewoon vanaf.

Snap de angsten maar met gecontroleerd gebruik werkt het perfect.
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :sunglasses:

R

Revolutionair

Gast
Vind het ook maar een gevaarlijk advies..
1x een dagje Phenibut gebruiken. Oke..
Maar afkicken van Ghb en 3 dagen ermee doorgaan.
Geen aanrader!

R

Revolutionair

Gast
Phenibut gewenning treedt al op na 3 dagen.

Daaruit blijkt dat phenibut al snel lichamelijke afhankelijkheid kan veroorzaken. Die afhankelijkheid is sterker dan die van GHB, en gaat ook gepaard met flinke bijwerkingen zoals slapeloosheid, zweten, misselijkheid en zelfs psychotische episoden. Het afkickproces is zwaarder en duurt langer dan dat van GHB (wat al behoorlijk lastig afkicken is).

Omdat? Je kan Pheni gewoon max 3 dagen gebruiken. Tuurlijk geen gekke hoeveelheden, maar 3 dagen moet geen problemen geven hoor.

Dat kan het wel.
3 dagen ghb bingen kan al vervelende bijwerkingen geven. Doe het zelf ook met ghb.
Zonder Diazepam ga ik niet lekker als ik stop.
Nu heb je Phenibut net leren kennen maar als dit vaker gaat doen dan kan je dus na een paar dagen ernstige afkick verschijnselen krijgen die erger zijn als ghb en veel sneller komen.
Daarom moet je oppassen met dit spul.

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :sunglasses:

Neem dit advies van harte! 😉

Spyro

DF-koning
Daaruit blijkt dat phenibut al snel lichamelijke afhankelijkheid kan veroorzaken. Die afhankelijkheid is sterker dan die van GHB, en gaat ook gepaard met flinke bijwerkingen zoals slapeloosheid, zweten, misselijkheid en zelfs psychotische episoden. Het afkickproces is zwaarder en duurt langer dan dat van GHB (wat al behoorlijk lastig afkicken is).

Dat kan het wel.
3 dagen ghb bingen kan al vervelende bijwerkingen geven. Doe het zelf ook met ghb.
Zonder Diazepam ga ik niet lekker als ik stop.
Nu heb je Phenibut net leren kennen maar als dit vaker gaat doen dan kan je dus na een paar dagen ernstige afkick verschijnselen krijgen die erger zijn als ghb en veel sneller komen.
Daarom moet je oppassen met dit spul.

Neem dit advies van harte! 😉
Dat begrijp ik. Ik zeg niet voor niets de hele tijd mits gecontroleerd gebruik. Dit is niet iets om dagelijks te doen. Ik heb het nu 2 dagen gedaan en ik kap er weer mee voor minstens 2 weken. Wat waarschijnlijk minimaal een maand gaat worden. Dit is geen vrijbrief om weer volop GHB te gaan gebruiken, maar in nood is dit zeker wel een aanrader. Liefste gewoon bij iemand in beheer laten als je zelf veel moeite hebt met de mogelijke verslaving ervan. Ik had gewild dat iemand mij dit geadviseerd had toen ik in totale paniek was toen ik voor de eerste keer moest afkicken van GHB.

Edit*

Bedankt voor de adviezen maar ik heb me al heel goed ingelezen hierover. Ik ga niet van een GHB naar een Phenibut verslaving. Heb er wel van geleerd!

LDV22

Newbie
Goedenavond Allen,

Even een vraagje..
Ik ben al jaren bekend met recreatief gebruik van ghb, dat betekent alleen gebruik op een feestje zo 1 a 2x in de maand.
Het gebruik was door vervelende omstandigheden de afgelopen periode sterk toegenomen tot zelfs 3 weken lang 24/7 iedere 2 tot 3 uur 2ml.

1,5 week terug ben ik mbv Phenibut in één keer gestopt en ik moet zeggen, dat werkt super!
Ik lees overal dat je moet stoppen na 3 dagen maar is het ook echt zo slecht voor je als je eenmaal daags 1 capsule (500mg) blijft slikken?
Of kan zo'n kleine dosis niet zo veel kwaad?

Alvast bedankt voor een reactie!

Spyro

DF-koning
Goedenavond Allen,

Even een vraagje..
Ik ben al jaren bekend met recreatief gebruik van ghb, dat betekent alleen gebruik op een feestje zo 1 a 2x in de maand.
Het gebruik was door vervelende omstandigheden de afgelopen periode sterk toegenomen tot zelfs 3 weken lang 24/7 iedere 2 tot 3 uur 2ml.

1,5 week terug ben ik mbv Phenibut in één keer gestopt en ik moet zeggen, dat werkt super!
Ik lees overal dat je moet stoppen na 3 dagen maar is het ook echt zo slecht voor je als je eenmaal daags 1 capsule (500mg) blijft slikken?
Of kan zo'n kleine dosis niet zo veel kwaad?

Alvast bedankt voor een reactie!
Het is vooral erg onnodig. Ik zou het bij maximaal 2 maal per week houden.

LDV22

Newbie
Met onnodig bedoel je dat 1 capsule geen werking heeft?
Voor mijn gevoel word ik er net iets rustiger van, of zit ik mezelf echt zo in de maling te nemen?? 🙈

Spyro

DF-koning
Met onnodig bedoel je dat 1 capsule geen werking heeft?
Voor mijn gevoel word ik er net iets rustiger van, of zit ik mezelf echt zo in de maling te nemen?? 🙈
Ja, heel merkbaar is 500 niet. Het heeft wel een íets dempende werking hoor! Maar tolerantie gaat snel hiermee en lichamelijke verslaving ook. Dus ik zou het echt bij max. 2 keer houden! Dan kom je sowieso niet in de problemen.
Bedankt trouwens voor je snelle reactie!
Geen dank!

LDV22

Newbie
Ja, heel merkbaar is 500 niet. Het heeft wel een íets dempende werking hoor! Maar tolerantie gaat snel hiermee en lichamelijke verslaving ook. Dus ik zou het echt bij max. 2 keer houden! Dan kom je sowieso niet in de problemen.

Geen dank!
Oké thnxx, duidelijk! 😄

Bovenaan