Pep icm Methylprednisolone

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Vind er maar heel weinig over dus vraag ik het hier even.

Ik heb nog wat pep opzij liggen. Nu ben ik onlangs Medrol (Methylprednisolone) 16 mg voorgeschreven en moet daarvan 1 halve tot 1 tablet per dag nemen. Is het mogelijk om een lijntje van 40/50mg + 60% speed. 16 uur in de namiddag te nemen 10u na inname van de medrol. Uit ervaring weet ik dat de pep me wakker houd tot 3 a 4 uur in de nacht.

Fool

Badass junkie
Onderling zullen de stoffen niet echt een interactie hebben, maar het hangt af van de oorzaak waarvoor je corticosteroïdes voorgeschreven krijgt of het extra risico's met zich meebrengt. Waarvoor krijg je deze? :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Onderling zullen de stoffen niet echt een interactie hebben, maar het hangt af van de oorzaak waarvoor je corticosteroïdes voorgeschreven krijgt of het extra risico's met zich meebrengt. Waarvoor krijg je deze? :)

Deze werd me vorige week voorgeschreven in de behandeling van een spondylartritis, ankyloserende spondylitis (ziekte van Bechterew), in mijn bloed werd dat via HLA-B27 factor weergegeven. Ik gebruik al een tijdje en wist hier dus niet van. Ik heb er zelf eigenlijk niet veel nadelen aan ondervonden. Dat de stijfheid in gewrichten na gebruik wel enkele dagen forser bleef merkte ik wel...

Fool

Badass junkie
Ik zou het aan je arts vragen als ik jou was, totdat je zekerheid hebt lijkt het me echter geen strak plan om amfetamine te gebruiken met die aandoening, het zou me niets verbazen als deze je klachten namelijk verergert.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Fool zei:
Ik zou het aan je arts vragen als ik jou was, totdat je zekerheid hebt lijkt het me echter geen strak plan om amfetamine te gebruiken met die aandoening, het zou me niets verbazen als deze je klachten namelijk verergert.

Ik zou al jaren de aandoening hebben en het gaat er mij vooral niet om als ik kan gebruiken met die aandoening maar als ik kan gebruiken met de medicatie. Het klinkt mss wat cru fool maar ik leef maar 1 keer en ik ga voor deze ziekte men favoriete middelen niet laten vallen :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Ik zou al jaren de aandoening hebben en het gaat er mij vooral niet om als ik kan gebruiken met die aandoening maar als ik kan gebruiken met de medicatie. Het klinkt mss wat cru fool maar ik leef maar 1 keer en ik ga voor deze ziekte men favoriete middelen niet laten vallen

YOLOOOO!!!! :P

Fool

Badass junkie
Zou voor de zekerheid alsnog je doc eventjes vragen, maar ik kan zo snel geen bijzondere interacties vinden.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
YOLOOOO!!!! :P

Zoiets dus :-P

Fool zei:
Zou voor de zekerheid alsnog je doc eventjes vragen, maar ik kan zo snel geen bijzondere interacties vinden.

Ja zal ik toch even doen omdat ik wel lees dat je van het middel stemmingswisselingen kan hebben, niet dat ik er anders last van heb maar i.c.m. een comedown is dit mss minder leuk.

Bovenaan