Pep en Paddo combo

GrayMatter

Experimenterende gebruiker
Goededag menschen;

Ik heb een vraag omtrent paddos en pep, ik ga op dit moment aardig lekker van goede terreurpep.
Nu zit er over te denken om er nog wat paddos boven op te doen, ik heb genoeg combos gedaan, alhoewel ik deze combo nog nooit heb geprobeert.
Zoals het beaamd heb ik eerst eens rond gezocht maar kon niets echt conclusiefs vinden.
Is het de moeite waard, of is het een verspilling van goeie shrooms?

thnx :)

Paddoboy

Belezen gebruiker
haha zelfde hier
maar paddo's bij pep...
zorg dan wel dat je goeie pep gaat hebben want als je slechte hebt en de down/afkick begint terwijl je nog aan het trippen zijt, kan niet plezant zijn
maar tijdens de trip denk ik wel dat je je nog zult amuseren
ik heb het ook nog niet gedaan
dus laat me weten hoe het is ya? :grin:

GrayMatter

vannacht was mijn maag een beetje zuur dus, heb ik besloten even te wachten ik ben ze as-we-speak aan het eten......
Dus ik zal wel zien wat het doet :smoke:
ik kan wel tegen een stootje :grin:
Tot zo!

Immo

Badass junkie
Ik heb de combinatie 1 keer gedaan en het was heerlijk zowel geestelijk als lichamelijk. Ik had wel het idee dat de speed het paddo effect een beetje onderdrukte, maar zonde van de paddo's zou ik het zeker niet vinden. :)

_Kat_

Bewuste gebruiker
Paddoboy zei:
zorg dan wel dat je goeie pep gaat hebben want als je slechte hebt en de down/afkick begint terwijl je nog aan het trippen zijt, kan niet plezant zijn

Hoe kan de trip (4-6 uur) eerder afgelopen zijn dan de pep high (minimaal 8 uur)?

Overigens denk ik dat het heel moeilijk tot onmogelijk is om goed te trippen op een natuurlijk product in combinatie met zoiets synthetisch als amfetamine. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Synthetische paddo pillen aan de andere kant...

Paddoboy

Belezen gebruiker
_Kat_ zei:
Paddoboy zei:

Hoe kan de trip (4-6 uur) eerder afgelopen zijn dan de pep high (minimaal 8 uur)?

Overigens denk ik dat het heel moeilijk tot onmogelijk is om goed te trippen op een natuurlijk product in combinatie met zoiets synthetisch als amfetamine. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Synthetische paddo pillen aan de andere kant...

omdat hij al aan de pep zat... voor hij het wou vragen om te combineren met paddos (check zijn eerste post)
kan toch zijn dat ie al paar uurkes aan het peppen is?
of is dat onmogelijk

edwin__

Belezen gebruiker
jongen jongen,,
pep heeft toch veeeeeeel meer inpact dan de effecten van paddo's
het een overschaduwt het ander.
als je dat nog niet onder de knie heb verklaar ik je voor gek dat je nu al de combo pep en paddo's geprobeert heb.
expirimenteer eerst eens de combo:
veel pure wiet door pijp en lekker veel pep
vermaak je, varieer de gehele avond een beetje in dosering, speel ermee en leer je spullen kennen.

L

Lid 6909

Gast
Het is mogelijk, alleen moet je de hoeveelheid pep wel minimaal houden. Anders zal het zeker het effect van de paddo's wat onderdrukken.

Maar de psilo in de paddo werkt wel gewoon lijkt me.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Als je het gaat doen raad ik je dit aan: Een lijn pep van 100 mg, wacht dan 1 tot 3 uur. Neem dan (liefst een dubbele) portie paddo's. Dit lijkt me wel het best om te doen. Tenzij we het over Hawaiiaanse paddo's hebben. Dan moet een portie wel voldoende zijn. Op een dubbele portie Hawaiiaanse (zonder pep of wat dan ook) ben ik een keer ZO EXTREEM VER HEEN GEWEEST. Ik herinner me nauwelijks wat van die trip. Wat ik me wel herinner is dan ook niet van deze wereld. :tearsofjoy:

GrayMatter

sorry voor de late reactie.... k was dit draadje helemaal vergeten.. zoals ik vermoedde was het wel gaaf.
Goede pep en paddos gaven een leuke mix van spacen en hard gaan.. best leuk
beetje jammer dat ik `s ochtends een vervelende situatie voor m`n kiezen kreeg en dat dat zich manifesteerde in een bad gaan, gelukkig heb ik dat af kunnen wenden..

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
pep werkt als een soort adrenaline (en noradrenaline??) nabootser waardoor bijv je hart sneller gaat kloppen en je bloed sneller gaat en dan word de werking van de psilocybine tegengewerkt tog?? zoizo ben ik ervan overtuigt dat je er mischien veel waziger enzo van word,, je gaat em niet beter trippen.. lijkt mij

Bovenaan