Pep en kettingroken

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als ik coke opheb dan steek ik wel vaak een sigaret op maar na 4a 5 trekkies druk ik hem weer uit omdat ie me niet meer smaakt,
als ik speed of xtc op heb dan rook ik zoveel dat ik wel eens denk dat ik een locomotief ben, niet normaal meer. heb het wel gepresteerd om in 1 nacht 3 pakjes weg te paffen! de dagen erna heb ik nauwelijks behoefte aan een sigaret, dus rook ik erg weinig. :smoke:

maverick

Belezen gebruiker
ook zeer herkenbaar,

gisternacht 3 pakjes, veel sigaretten achter mekaar en ze zijn telkens superlekker, dan is mijn liefde voor lucky strike 10x zo groot in vergelijking met mijn liede voor lucky strike in nuchtere staat. Mijn keel is nu wel behoorlijk naar de [terminale ziekte]... het is maar goed dat vorig jaar mijn amandelen eruit zijn gehaaldt, anders waren ze sowieso na elke x pep weer ontstoken.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
maverick zei:
ook zeer herkenbaar,

gisternacht 3 pakjes, veel sigaretten achter mekaar en ze zijn telkens superlekker, dan is mijn liefde voor lucky strike 10x zo groot in vergelijking met mijn liede voor lucky strike in nuchtere staat. Mijn keel is nu wel behoorlijk naar de [terminale ziekte]... het is maar goed dat vorig jaar mijn amandelen eruit zijn gehaaldt, anders waren ze sowieso na elke x pep weer ontstoken.

ik rook ook Lucky Strike :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Normaal doe ik ongeveer een week met me pakje shag, als ik aan de pep zit heb ik een pakje binnen 48 wel op. Maar dat zou in princiepe ook kunnen komen omdat ik dan niet op me werk zit :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik ben na een pakje wel ziek van de sigaretten hoor.. Normaal rook ik ook wel een pakje per dag, misschien ietsje meer met drugs maar das puur omdat ik dan tijd teveel heb.

Djo

Badass junkie
Ik heb tijdje geleden wel steeds dagen koppijn gehad van de peuken (als ik een rookuitspatting had!) en ik dronk iets te weinig water.
Marla Singer, ik weet niet of roken helemaal de boosdoener is voor de keelpijn after.
Ik heb thuis een kleine ziektebron rondhangen, mijn amandelen moeten er ook dringend uit.
Ik heb altijd heel ernstige keelklachten na pepkleppen.
Heb er vroeger zelfs van zondag tot donderdag daarop geen stem bij gehad, om vervolgens vrijdags het pepleven weer in te duiken en de rest, om het wekelijkse geenstem ritueel te herhalen. Ik rookte toen ook vele malen bijna niet, om toch een verrotte keel te hebben after.
Wel moet ik eerlijkheidhshalve bekennen, dat als ik dan een rokersverslaving krijg, dat het dan ook een echte verslaving is.
Zo hebben we enige weken geleden met 3 mensen binnen 24 uur 9 pakjes opgerookt. :rolleyes:

Bovenaan