partyhardies en so

Mobstar

Newbie
Ik kom wel is op parties waar ze lope te snuive en alles, doe zelf nie mee en wil ook niet meedoen, maar weet wel dat die shit kankerillegaal is. Waar the heck halen die mense altijd hun shit vandaan, moet danwel via roffa of so gaan, tenminste dat is wat ik gehoord heb he. En als je dan regelt welke prijs per gram? En ben ook wel benieuwd van de mense die zelf usen hoeveel dang per week?

thanx voor de tijd he, let niet teveel op mi ben :stoned:

natalia

Experimenterende gebruiker
ik kan er zo aan geraken no probs,k ken wss gewoon de verkeerde mensen :rolleyes: !mor coke interesseert me geen kloot..
k word er gewoon super ambetant van..mor ik kan er wel goede gedichten op schrijven!!hihihihihi... :)

oh ja 1 gr kost bij ons: 45 euro
0.5 gr : 25 euro

Moon

Bewuste gebruiker
Als je het per se wil gebruiken is het overal wel te krijgen, dan raak je vanzelf wel in dat milieu. En bij ons kost een gram 50 euro. Vind het belachelijk duur en ik merk er maar een half uurtje echt wat van ook. Doe mij maar een schijfje of flink wat snelle!

natalia

Experimenterende gebruiker
Ja moon idd voor mij is coke t minste,heb t al op 2 verschillende manieren gebruikt,gesnoven en gebased mor heeft weinig effect op mij..
k voel mijn hart kloppen als nen gek,k word er super paranoia van,en de werking duurt véééééééél te kort voor mij!!!
als ge es goe weg wilt zijn,pakt tan een pilleke!! :) :) :grin: :hearteyes:

needlefreak

Bewuste gebruiker
ik gebruik graag coke maar liefst samen met heroïne. dat vind ik heerlijk. :) als ik coke gebruik dan shot ik het meestal. van coke krijg je een flash die je bij heroïne niet hebt. ik vind coke zeker niet niks. maar ik kijk wel uit waar ik het haal want ik heb in het verleden ook al coke gekocht die niks waard is.

MTB

Newbie
Mobstar zei:
Ik kom wel is op parties waar ze lope te snuive en alles, doe zelf nie mee en wil ook niet meedoen, maar weet wel dat die shit kankerillegaal is. Waar the heck halen die mense altijd hun shit vandaan, moet danwel via roffa of so gaan, tenminste dat is wat ik gehoord heb he. En als je dan regelt welke prijs per gram? En ben ook wel benieuwd van de mense die zelf usen hoeveel dang per week?

thanx voor de tijd he, let niet teveel op mi ben :stoned:
hier in den haag heb je tegenwoordig in elke willekeurige kroeg sneller een halfie wit dan een biertje. volgens mij gebruikt werkelijk bijna iedereen dat. Vindt het persoonlijk ook wel lekker :)
20 voor een halfie en 40 voor een hele

Bovenaan