Joo beste mensen. Ben een jongen van 15 (daar hoef je niet op te reageren het is mijn keus) en zit met vrienden tegenwoordig regelmatig weekendjes aan de pep en het word steeds erger en blijf steeds langer wakker. Maar sinds eind vorig weekend heb ik er last van dat ik denk dat mensen over mij praten en mij belachelijk maken en dergelijke. Sinds dat ik dit weet (kom ik zo op terug) ben ik er achter gekomen dat dit heel erg werd continu na het blowen. Het was van zondag tot woensdag heel erg (denk omdat toen de speed me lichaam uit was ofzo) en vrijdag sinds ik weer gebruikt opnieuw terugkomen. Gisteren was het zo erg (had geblowed) dat ik gewoon heb gevraagd waarom ze mij verdenken dat ik homo ben. En waarom ze steeds zo raar erover doen. En ze keken me met vraagtekens aan en zeiden dat ik helemaal gek geworden was. Ik wist niet wat ik moest doen en schaamde me kapot en kon alleen maar voor me uit staren. Had een knalrood hoofd en de ene x lachte ik erom, dan werd ik vet boos, dan kon ik wel bijna huilen, en dan boeide t me niet. Toen ik een beetje bij was pakte ik me spulle en ben ik zonder wat te zeggen gewoon weg gelopen en dacht dat steeds dat er om me heen van alles gebeurde. Het leek alsof iedereen me uitlachde door me gezicht en k dacht dat ik steeds vrienden van me aan zag komen rijden of fietsen om het verder uit te lokken want dat deden ze al maar reageerde nergens op. Toen ik thuis kwam gelijk naar boven gegaan en kreeg toen een of andere paniekaanval omdat ik niet wist en snapte waarom mij dit moest overkomen. Toen ik ff rustig lag klopte er iemand op de voordeur en daar begon t weer. Ik dacht dat het de zus van een vriendin van me was om te komen vertellen aan mijn stiefvader (moeder sliep ff) wat er aan de hand was maar het bleek de buurvrouw... ik snap het nu nog steeds niet. Alles op internet wijst erop dat ik gewoon eventjes para was maar wil jullie mening ook heel graag. Komt het door het blowen + speed (ik blow best veel en vooral onder in vloed van snelle) of komt dit gewoon door de twee nachten wakker? Of alles bij elkaar? Was trouwens vrijdag ook wel redelijk aangeschoten (vgm 7 biertjes) voordat ik begon. Ik hoef geen domme reacties ofzo ik kom hier voor sirieuse reacties omdat dit mij heel onzeker heeft gemaakt. Alvast bedankt joo