Papaver ?

.Tom.

Experimenterende gebruiker
Nouja ik ga namelijk woensdag zaadjes kopen van de Papaver Omniferum voor wat opium maar wanneer is het best om deze te groeien en waar ? Onder welke omstandigheden etc... En waarom is er geen heroine forum ?

Tom :wave:

sunshine

Ik vrees dat Tom niets meer nodig heeft om niet in de realiteit te staan. Op zich goeie grap.

.Tom.

Ik zoek wiet en sociale contacten heb ik al genoeg in eht echte leven jij niet soms ? Of kan je er geen maken ?

Tom :wave: en zoals ik al zei ben ik lui :angry:

Hans

Wijs gebruiker
pipoxyz zei:

.Tom.

Spijtig had me toch echt willen als een lid willen houden net zoals in wat andere forums waar ik op zit..
Weet je wat ik trek al m'n woorden in en alles wat er gezegd is vergeet ik en ik hoop dat jullie dat ook doen ..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pipoxyz zei:
ach tom, trek het je niet aan,..je timing is een beetje ongelegen..de laatste paar dagen hebben we vragen gehad over hoe drugs te versnijden, hoe een meisje te intimideren (met geweld), is er openlijk gesproken over de voordelen van het verkopen van neppillen, het liefst zware medicijnen zodat ze ook nog wat voelen, (volgens mij vergeet ik nog wat), afgerond door een puber die in elke groep wel een topic postte met de vraag waar je welke drugs van welke dealer krijgen kunt., gecombineerd met de afwezigheid van moderators en de eensgezindheid van het grootste deel van het forum(op een enkeling na).............
......
....
..
en toen kwam jij:)
welkom! :wave:

Helemaal waar Pipo het geduld is gewoon op, de misbruikers en forumvervuilers zijn nu niet meer welkom.
Je past je aan of je word verbannen ...

:wave:

Tom was best wel grappig tot ie mijn moeder wou neuken ....

Tsja ... dat gaat niet .Tom.

.Tom.

Dan vind ik mijn vraag toch nog niet zo dom vergeleken met die andere topics...

erwin krol

Bewuste gebruiker
het zou toch heel wat irritatie schelen als je eerst de regels leest en als de moderators degenen die dat niet doen er uit schoppen.

Eckster C

Bewuste gebruiker
als ik jullie te pakken krijg steek ik jullie hoofd tussen de bankschroef en eet ik jullie peanuts-hersentjes op tussen mijn salade

Bovenaan