Paniekerig

Jessiejazz

Experimenterende gebruiker
Goedeavond,

Ik heb teveel ritaline in genomen voor me gevoel en ervaar sterke onrust en druk op me borst. Ik ben alleen en schaam me kapot! Iemand tips om rustig te worden en te kunnen slapen?

Paardenstaart

Experimenterende gebruiker
Hoeveel heb je genomen? Ik weet dat toen ik ritalin deed ik echt niet kon slapen.. Had toen 50mg gehad ofzo

OtherShore

Badass junkie
Ik heb teveel ritaline in genomen voor me gevoel en ervaar sterke onrust en druk op me borst. Ik ben alleen en schaam me kapot! Iemand tips om rustig te worden en te kunnen slapen?
Hoe gaat het nu? Niks om je voor te schamen, je hebt gewoon iets teveel genomen. Het even uitzitten is waarschijnlijk de beste optie. Je kunt natuurlijk wel een aantal dingen doen om jezelf te kalmeren zoals rustig ademhalen of een kopje kruidenthee drinken — denk aan iets dat normaal gesproken werkt voor jou. Dat soort dingen kunnen nu zeker helpen.

Ritalin heeft niet zo’n lange werkingsduur (of had je Concerta?) dus ik vermoed dat het snel overgaat en misschien al over is. Sterkte!

Sniffle88

Bewuste gebruiker
vooral niet in paniek raken.
Rustig op bed of de bank hangen
Bij mij helpt een beetje frisse lucht ook wel een beetje.
En schamen hoeft niet toch.
ik weet niet hoe het gebeurd is maar ik vergeet wel eens dat ik mn medicatie heb ingenomen en dan ook ff onrustig zweten niet altijd zelfde reactie maar de 1e x werd ik bang en was het veel heftiger.

Cera

Belezen gebruiker
Heb je iets als alprazolam in huis? Ik zou het aanraden om te kopen voor dit soort momenten. Het is zeer verslavend maar het werkt snel.
je hart gaat snel vanwege je gespannenheid en niet echt door het middel. En ja als je geen adhd hebt werkt het oppeppend. Het is geen speed. Dus gaat minder lang mee. Ik moest het in m’n jeugd ook vaker per dag innemen.

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Heb je iets als alprazolam in huis? Ik zou het aanraden om te kopen voor dit soort momenten. Het is zeer verslavend maar het werkt snel.
je hart gaat snel vanwege je gespannenheid en niet echt door het middel. En ja als je geen adhd hebt werkt het oppeppend. Het is geen speed. Dus gaat minder lang mee. Ik moest het in m’n jeugd ook vaker per dag innemen.
Alprazolam oppeppend?

Ulixes

Wijs gebruiker
Weer benzo’s aanraden? 😞

Bovenaan