• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

***PaddoTrip***

Anoniem

Newbie
Een tijdje geleden besloten ik en mijn vriend voor het eerst paddo's te eten. We kochten één portie niet gedroogde mexicaanse paddo's. Toen we thuis waren aten we elk de helft, op half nuchtere maag. Even later voelde ik trillingen over heel mijn lichaam, na ongeveer een uur en een half begonnen ze een beetje te werken, we konden om sommige dingen heel hard lachen en we voelden ons vrolijk. Na ongeveer 3 uur waren de paddo's uitgewerkt. We vonden het een leuke ervaring.

Een week later besloten we er opnieuw te kopen, maar dan voor elk één portie. Rond 19.00u aten we ze op. Ik had al een hele dag niets gegeten en daardoor begon het al na een halfuur te werken. Mijn vriend voelde nog niets en at er nog. Ik keek naar de muur en zag een vlek op de muur bewegen. Ik zag ook schimmen voor mij voorbij gaan. We besloten naar een film te kijken. De film was net een tekenfilm. Alle kleuren waren super mooi. Op een gegeven moment zag ik planten op de acteur kruipen. Even later begon ik pas echt te trippen. Ik dacht dat ik alles aankon en onsterfelijk was. Ik had ook het gevoel dat ik met mijn andere gedachten op een andere wereld was en mijn lichaam op aarde. Dit gevoel had ik al eens eerder gehad door hasj te roken, alleen was dit 10 x erger. Ik had ook helemaal geen tijdsbesef meer. Ik voelde me als een klein kind die net het uur kon lezen, maar niet kon begrijpen wat het betekende.

Toen ik in mijn bed lag keek ik naar de muur alle zwarte vlekjes op de muur vlogen rond zoals bladeren die van een boom vielen.
Gelukkig was mijn vriend er die mij gerust kon stellen, alleen zou ik er nooit uitgekomen zijn. Een tijdje later voelde ik mij als een baby, ik was zo klein en de rest was zo groot. Het was precies of ik aan het verdrinken was in mijn lakens op bed en dat ik mijn vriend niet meer terug vond. Ik at een lolly en ik begreep niet hoe hij in mijn mond kon, het was net of die lolly zo groot was en mijn mond ook. Op een geheven moment was ik in paniek en dan andere momenten had ik de slappe lach.

Na een tijdje begon alles lastig te voelen, zoals ik naar het toillet moest leek het of het eeuwen duurde toen ik mijn broek omhoog kreeg, als ik de trap opwandelde, was het net een berg die ik beklom, als ik chips nam uit mijn zak was het precies of ik al een uur aan het eten was en dat de zak maar niet leeg raakte. Ik liet een boer en 5 minuten later, wist ik niet of ik er een had gelaten. Ik sprak allerlei wartaal en het was echt een vreemd gevoel.

4 uur later kwam ik tot het besef dat ik terug normaal aan het worden was, mijn mond werd kleiner ,maar toen ik het licht aanstak bleven alle kleuren nog altijd fel en ik had het gevoel dat mijn maag verdooft was, ik voelde soms dat ik moest overgeven en dan weer niet.

Ik dacht dat ik echt gek aan het worden was.

Ongeveer 6 uur later was alles terug normaal. Alleen het licht was nog fel. Alles gebeurt in verschillende stappen. Eerst zie je kleuren, dan wordt je gek en dan ben je weer normaal, maar dan heb je het gevoel dat alles lang duurt en de aanrakingen zijn intens. Zoals mijn vriend die eventjes zijn hand tegen mij aan legde en een half uurtje later dacht ik dat zijn hand nog altijd op mijn rug lag, maar dat was niet het geval.

Even later voerde mijn vriend me naar huis, het was net alsof we heel scherp zagen, we reden door de mist en het waren net wolken waar we doorheen reden.

Dit waren nog maar mexicaanse paddo's, de lichtste die er waren. Wat voor effecten moeten de sterkste paddo's wel niet hebben?

Nu 2 dagen later heb ik hartstikke pijn aan mijn hoofd, ik had me toen ook gestoten op de rand van het bed en ik heb nog altijd de neiging om naar voorwerpen te kijken en te wachten tot ze vervormen. Hopelijk blijft dit niet lang meer duren. Ik denk niet dat er nog een volgende keer komt.

Heeft iemand iets heel gelijkaardig meegemaakt?

azgaza

Badass junkie
Sterke paddo's zijn veel meer kleuren en veel verder uit de realiteit zijn, en zeker aan te raden. Leuk verslag ook wel, wel erg kort maar wel een leuke analyse achteraf.

Bovenaan