• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo's

EforElectro

Experimenterende gebruiker
hoeveelheid: halve portie colmubiaantjes,ongeveer kwart portie philosophers stone
personen:ongeveer zo een 9 mensen uit de buur waar we geregeld mee optrokken
waaronder de trippende mensen niet meegeteld (we waren met 3)

hii

ik heb verleden week de eerste keer ooit paddo's genomen.
vond het zeker voor herhaling vatbaar.
we waren ze dus eerst gaan halen hadden 2 porties,één portie columbiaantjes en één porties philosophers stone.

aangekomen op de bestemming die we hadden uitgekozen (een simpel stukje gras omringd door bomen en struiken) en vervolgens daar de paddo's opgegeten.
een paar van deze en een paar van die andere alles komt goed dacht ik.
toen even chillen en wachten tot de rest van de bende kwam.
eenmaal iedereen er was begon ik mij al een beetje raar te voelen.
moeilijk om uit te leggen altijd vind ik maar toch.
en de eerste visueele effecten begonnen na 3 kwartiertjes ook al op te komen.

Bomen die leken te ademen,bromerhelmen die in je zij bijten( hoe raar het mss ook mag klinken),de lucht die pixel per pixel verschoof enz...

na 3 uurtjes begonnen de effecten toch all stilletjes aan weg te trekken,waardoor ik dus ook een beetje teleurgesteld was omdat ik het langer had verwacht.
Maar dat kon me toch niet weerhouden om enorm tevreden te zijn over het effect dat ik de afgelopen 3 uur had gehad.

ga nu normaal vandaag weer trug voor eens golden teachers te halen.
zal er zeker en vast ook een report over maken :)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mooi dat je een positieve ervaring hebt gehad. :)
Maar ik vind je reportje wel erg beperkt. Het hoeft niet perse langer te zijn, maar iemand die dit leest krijgt zo niet echt een goede indruk van jouw belevenissen.
Dit vind ik b.v. een interessante zin: 'Bomen die leken te ademen,bromerhelmen die in je zij bijten( hoe raar het mss ook mag klinken),de lucht die pixel per pixel verschoof [...]'

Als je de volgende keer wat meer 'lef' hebt dan kun je misschien wat meer van dit soort mooie beschrijvingen geven. Ik vind het jammer dat je het bij deze zin hebt gelaten.
De volgende trip alvast veel plezier toegewenst!

Bovenaan