• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

paddo's gebruikt 2007

david1002

Newbie
hey mensen

wil graag mijn ervaring delen met paddo's :)
ik Woonde in 2007 nog in een appartement in eindhove. 2 matties van mij kwamen chille bij mij thuis. We hadden vantevoren al besproken dat we ze zouden eten maar een jonge begon alweer te twijfelen. Uiteindelijk hadde we 5 plastic bakjes mexicaanse paddo's gekocht . Deze waren de sterkste garandeerden ze ons. Ze waren trouwens wel 12 euro per bakje. Eenmaal bij mij thuis aangekomen begin ik ze alvast te eten en 1 vriend wou niet dus at ik ongeveer 2 en halve bakje leeg, ong 30 stuks denk. wij dus hele tijd wachten op die halucinereende effect maar er gebeurde ng steeds niks na een uur. Dus wij dan maar met de AUTO! naar de coffeshop om assie te halen. Op een gegeven moment rede we ongeveer 70 (ik achter stuur) zie ik op een gegeven moment CLOWNS over de weg rennen vlak voor mijn auto. Hierna wenkte ik uit en botste tegen een lantaarnpaal. Vlak hierna springt mijn vriend die ook het effect voelde uit de auto en rent keihard weg.. schade aan auto was 3000 euro.. Ben gelukkig all risk verzekerd en politie is er niet achtergekomen dat ik onder invloed was want ze arriveerden pas 3 kwartier na het ongeval.. :P

ciao

Andrew

Badass junkie
Hard voor je, moest je maar niet wachten op de hallicunaties maar gewoon thuis moeten blijven trippen.

Eigen schuld dikke bult :wave:

TrippyShit

Badass junkie
BifiWorst zei:
HA HA :P :P , wel kut voor je auto... :)
2enhalf bakje paddo's en nog kunnen rijden of uberhaupt IETS kunnen ondernemen? Ga weg joh, tiss leuk dat je het zelf geloofd maar ik geloof er geen fuck van als je het niet erg vind :P

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Uit het niets opeens clowns over de weg zien rennen klinkt inderdaad ongeloofwaardig ja. Je zal het eerst echt wel op voelen komen. Ik stem op bullshit :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
David, je bent een ontzettende mongool en ik vind het jammer dat je niets ernstigs is overkomen om eerlijk te zijn, want volgens mij heb je er nog niet veel van geleerd.
Je had je vrienden ook dood kunnen rijden, zou fijn zijn geweest voor de nabestaanden niet?

Mensen als jij zouden niets eens drugs mogen gebruiken naar mijn mening.
En clowns zien rennen over de weg met paddo's ?
Dat heb ik alleen nog maar gehoord in neppe horror verhalen over paddo's.

KoxBox

Badass junkie
1. Matties ??? :rolleyes: gebruik eens normale woorden
2. Mexicaanse: de sterkste, not in this life
3. Clowns zien lopen, sure buddy.

'nuff said... :wave:

lespaul

Experimenterende gebruiker
ik reageer zo goed als nooit op trip reports... maar bij deze vond ik het toch even nodig om te zeggen dat ik nog nooit zon bulshit report heb gelezen.

2.5 bakje paddo's poe poe... ik zou volgens mij niet eens meer in staat zijn om te praten, laat staan om auto rijden.

dus van mij de vraag: uit welke duim je dit gezogen hebt???

Bovenaan