• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo trip report.

Javaanse Jongen.

Experimenterende gebruiker
Trip Report van maandag 01-09-2008.

Ik ben dus Javaanse Jongen en ben 18 jaar.

wie: Alleen ik
waar: bij mij thuis
wat: 1 portie Gedroogde mexicaantjes door de yoghurt
tripduur: 9:30 t/m 15:00

Ik werd wakker om 9:00, ging uit mijn bed een keek of ik al alleen thuis was.
Uiteraard was dit het geval. Vervolgends friste ik me een beetje op waarna ik de paddo's ging eten.
Om de tijd te doden draaide ik alvast een paar dikke joints. Ik begon mij ineens ontzettend stoned te voelen.
Er kwam een grijns op me gezicht, ik keek naar een poster op me kamer om te zien of het al een beetje begon in te werken.
En ja hoor de poster maakte al golf bewegingen. Ik ging naar beneden de achter tuin in even de lig stoel klaar zetten en kussens derop gooien.

Het was een lekker temperatuurtje buiten, ik pakte mijn zonnebril en de dikkste joint van tafel en zakte lekker in de stoel weg.
de lucht trok langzaam helemaal dicht maar toch zag je overal de gloed van de zon. ik keek nog eens goed de lucht in het zag er zo mooi uit.
de wolke waren zo wit dat het voor mij de noordpool leek en dat er de zon scheen. het was een ontzettend mooi gezicht de oneindigheid van de wittevlakte.
vervolgends werd de lucht weer wat blauwer.
Er was 1 vogel hoog in de lucht die surfde op de wind zonder zijn vleugels te klapperen. ''wow wat een vrijheid'' en kreeg er een fijn
rustgevend gevoel van.Ik begon over die vrijheid na te denken en schetste een beeld in mijn hoofd. Van een tijdperk waar geld geen rol
speeld, waar niemand de baas is en waar geen verplichtingen waren. Dit was het paradijs en de allerbeste plek om een volgende trip te hebben
zonder grenzen. ik keek weer naar de o zo vrije vogel die nog steeds bezig was op verschillende windvlagen mee te surfen op zo'n 50 meter hoogte.
Boem op eens zakte mijn rugleuning nog een standje naar beneden, het voelde als een klap. Ik schrok er behoorlijk van, zeker toen de gedachte
door mijn hoofd ging dat dit een klap van god was vanwege mijn gedachte. Ik moest even tot rust komen en ging naar het toilet.

Weer terug gekomen in de keuken (en weer tot rust gekomen) bedacht ik me dat het verstandig zou zijn om even snel een joint weg te roken omdat ik anders snel weer
afgelijd zal zijn en de joint vergeten. dit omdat ik natuurlijk het meeste eruit wil halen en aangezien smoken wel de trip bevorderd.
ik stond in de keuke een half uur verstijfd omdat ik er van overtuigt was dat ik iets vergat mee te nemen maar ik kon er niet op kon komen.
vervolgends heb ik nog heerlijk liggen trippen in de achtertuin en het naar me zin gehad.
toen ik wat minder wazig was en een beetje nuchter stak ik nog een blowtje op. Er dwaalde allerlei gedachten door mijn hoofd.
Goede en slechte ik koos er willekeurig een uit om op in te gaan. Deze gedachte is mij te persoonlijk maar het eindigde in een huilbui
van vreugde en dankbaarheid.

meer is er nog niet boven gekomen
gr.

Bovenaan