Paddo flashback

TaKsi

Newbie
Ik heb de afgelopen 2 zaterdagen paddo's gegeten waaronder ook mn 1e keer was.
nu ging ik afgelopen dinsdag lkkr stoned worde :stoned: en toen had ik die afond nog een paddo moment en heb ik ook nog 2x gehallucineerd en dan niet zoals met paddo's verstoringen zien maar meer op de xtc manier hallucineren. :xtc:

nu vond ik et eigenlijks wel lache zag et als een soort special effects maar als je dan weer nuchter ben en je denkt er over na is dit niet een beetje verontrustend? ( ik hallucineer niet waarneer ik nuchter ben en heb na dinsdag niet meer geblowt )

ik kan jullie vertellen ik heb geen aanleg voor pschychoses of andere dingen in mn hoofd dus daar heeft et niks mee te maken.
zijn dit inderdaad paddo flashbacks? en hoelang duure die nog en ook wel een leuke om te weten kan je dit ook stimuleren?
:confused:
en wie weet waarneer paddo's uit je lichaam zijn, misgien zat et nog in mn bloed ?

alvast bedankt..!
:rockband:

dfssdfde

Badass junkie
Zulke dingen zijn gewoon deja-vu's, heb ik ook soms, vooral als ik wat gerookt heb. Het zijn zeker geen psychoses en meer dan es lachen dat er iets beweegt is het ook niet.
Zoals je het vertelt is het meer eenmalig dus zou ik me er geen zorgen over maken, als je 24/7 ruis begint te zien, dan is er iets aan de hand :tongueout:

Veel mensen hebben dit, vooral de eerste paar weken na paddo-gebruik of lsd-gebruik.
*Kan* zijn dat het nog een tijdje door gaat, maar dan veel minder, voor je kunt denken 'huh, bewoog daar iets?' staat het al terug stil :)

seagnome

Newbie
Ivoos zei:
Zulke dingen zijn gewoon deja-vu's, heb ik ook soms, vooral als ik wat gerookt heb. Het zijn zeker geen psychoses en meer dan es lachen dat er iets beweegt is het ook niet.
Zoals je het vertelt is het meer eenmalig dus zou ik me er geen zorgen over maken, als je 24/7 ruis begint te zien, dan is er iets aan de hand :tongueout:

Veel mensen hebben dit, vooral de eerste paar weken na paddo-gebruik of lsd-gebruik.
*Kan* zijn dat het nog een tijdje door gaat, maar dan veel minder, voor je kunt denken 'huh, bewoog daar iets?' staat het al terug stil :)

Hoelang nadat je de paddo's hebt gebruikt kun je nog flashbacks krijgen?

dfssdfde

Badass junkie
Denk niet dat daar een tijd op staat. Verschilt van persoon tot persoon, sommigen hebben er zelfs nooit 'last' van.
En ik heb zelf ook wat vaker 'last' van deja-vu's, dat ik ineens het gevoel krijg dat die preciese situatie al een voorgekomen is.

TaKsi

Newbie
Ivoos zei:
Denk niet dat daar een tijd op staat. Verschilt van persoon tot persoon, sommigen hebben er zelfs nooit 'last' van.
En ik heb zelf ook wat vaker 'last' van deja-vu's, dat ik ineens het gevoel krijg dat die preciese situatie al een voorgekomen is.

oowja deja vu's kijk ik ook niet van op, maar ik heb et meer over serieus hallucineren ik zag een zwarte gedaante steeds dichter bij komen plots was die schuin van me en een stuk dichter bij ik kan ook heel goed details herrineren.

tis niet dat ik me zorgen maak ofzo tis meer dat ik er een verklaring voor zoek of andere mensen die dit ook hebben? ik ken ook iemand die heeft als die xtc heb gedaan en daarna 2 hijsjes van een joint neem dat tie hele dorpen kan zien als die naar de grond kijkt.
maar dit keer was er geen xtc in et spel voor mij.

Riel

Bewuste gebruiker
dat is geen paddoflashback. dat is gewoon een verbeelding. wiet is trouwens ook een halluciogeen.

mellowWw

Belezen gebruiker
:confused: Zo iets had ik ook afgelopen weekend.. Was op vakantie en al een aantal dagen enorm veel gedronken (Helemaal voor mijn doen, ben opzich niet zo'n alcoholliefhebber) en voelde ineens een soort van depersonalisatie wanneeer ik in de spiegel keek.. Echt héél apart!

Ik maak me er verder niet druk om.. Maar weet niet of dit normaal is door alcoholgebruik aangezien ik nog nooit zo zat ben geweest ook.. Laatste keer paddo's is een half jaar geleden. :)

Bovenaan