Paar vragen (Beginner)

Pepslet

Newbie
Er staat hier ergens dat het maximaale % van pep 73 is maar ik weet 100% zeker dat ik 75% snuif..
Hoe kan dat is dat topic veroudert ofzo?? (Die 75% is pasta)
Verder als ik een paar nachten doorhaal op de pep krijg ik paarse vlekken over mijn armen enzo?
Is dat schadelijk?
Verder wou ik vragen ik heb laatst pep gekocht maar daar kwam olie vanaf??
Niet echte olie maar net slaolie aangezien ik nog niet zo lang gebruik 6-7 maand heb ik dit nog nooit eerder gezien is dit troep? Want hij brand niet maar ik krijg wel een Extreeme Energie boost
En dan om dit topic niet helemaal nutteloos te maken nog 1 vraag
Hoe oud waaren jullie toen jullie begonnen met pep :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Re: Paar vraagen (Beginner)

Hoger dan 73 is chemisch gezien onmogelijk. Waarom?

Zuivere speed is Amphetamine-Base. Dit is een olie; Dit is niet snuifbaar of slikbaar. Het doet niks, het is een andere stof.

Wat je snuift is Amphetaminesulfaat. En het sulfaat gedeelte neemt 27% van de massa in beslag.

Als jij 75% krijgt, bedoelt de dealer daar wss mee dat het een op de vier is versneden van pure; Met andere woorden, 3 delen 73% amfetaminesulfaat en 1 deel versnijdmiddel. Of het is gewoon een verzonnen percentage om het product goed te laten lijken; je weet het alleen zeker als je het laat testen.

Paarse vlekken kan niet goed zijn.. Het is geen normale bijwerking van speed, misschien eens naar de dokter?

Nogmaals, je weet niks over je product als je het niet laat testen.

Ik ben nooit echt "begonnen" met pep, sinds ik het niet regelmatig gebruik; tot nu toe zo'n 5 keer geloof ik, of 4 keer. Nooit echt mijn ding geweest. Als je vraagt hoe oud ik was toen ik het voor het eerst probeerde, 17.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

73 is inderdaad de max. En die paarse vlekken zijn hoogstwaarschijnlijk geknapte adertjes van de hoge bloeddruk, je hebt dus waarschijnlijk iets te veel genomen..

En ik was 18 toen ik het voor het eerst probeerde.

LabRat

Newbie

ik geloof het pas van die 75% als ik die test resultaten papiertje heb gezien van die test
paarse vlekken word veroorzaakt door het verschil tussen je hoge en lage bloeddruk
wat je doet is zowizo schadelijk..
olie? bedoel je niet gewoon dat je pep nat is ? hoe natter het is hoe zuiverder hij is
ik was 14 bijna 15 toen ik begon met pep

speedjunky69

Bewuste gebruiker

ik was 14 toen ik begon...

is die olie niet gewoon amfetamine-base? ik ben het ook wel tegengekomen dat is die pep die in je cd-hoes brand en witte vage vlekken achterlaat maar wel goeie pep bij mij dan iig....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Pepslet zei:
Er staat hier ergens dat het maximaale % van pep 73 is maar ik weet 100% zeker dat ik 75% snuif..
Heb je zelf een lab thuis waarin je het test?

LabRat zei:
ik geloof het pas van die 75% als ik die test resultaten papiertje heb gezien van die test
Maar die krijg je niet.

Carlitos

Badass junkie
Toen ik belde en een uitslag kreeg van 75% vroeg ik ook uitleg om hoe dat kon omdat 73 de max was.
Speling in de moleculen zei ze toen tegen me..

3970

Wijs gebruiker

LabRat zei:
hoe natter het is hoe zuiverder hij is

atbboy

Bewuste gebruiker
73% is max (teminste dat dacht ik altijd en dat heb ik ook overal gehoord enz.)
Denk inderdaad dat die paarse velkken gewoon gesprongen addertjes zijn?

Voor het eerst pep was ik 13/14.

Angramar Temenos

Badass junkie
Het kan zijn dat ze te weinig zwavelzuur hadden gebruikt en niet alle base reageerde naar sulfaat, waardoor wat van het vocht amfetamine-base is, en je daarom 75 hebt? Onwaarschijnlijk want zo verdient de producent minder zonder dat de speed beter wordt (base wordt niet opgenomen), dus verlies zonder enig gunstig effect.. Maar ja, het zou KUNNEN denk ik dan.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tsja, 73% of 75%, wat maakt het eigenlijk in godsnaam uit? Van die 2% extra merk je qua gevoel geen enkel verschil meer hoor....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Marla Singer zei:
Tsja, 73% of 75%, wat maakt het eigenlijk in godsnaam uit? Van die 2% extra merk je qua gevoel geen enkel verschil meer hoor....
Bij een auto zitten toch ook altijd 50 ofzo meer kilometers op de snelheidsmeter dan hij aankan. Dat heeft maar 1 reden hoor; Dat is stoer!

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Pepslet zei:
Verder als ik een paar nachten doorhaal op de pep krijg ik paarse vlekken over mijn armen enzo? Is dat schadelijk?

Op je armen of ook handen en voeten? (knieën willen ook nog wel eens blauw paarsig aandoen)

Heb je dan ook wel eens last van verdikkingen, alsof je vocht vasthoudt zegmaar?

Last van koude handen / voeten? (de kou gaat ook wel gepaard met een beetje een verdoofd gevoel / tintelingen)

Zoals je vast wel weet is na een paar nachten het nog wel eens gebruikelijk onbewust erg lang een onprettige houding aan te nemen. Goede kans dat het een houding betreft waarbij je in combinatie met de door amfetamine veroorzaakte spierspanning een belangrijke ader afknelt. Zo'n ader wordt dan flink belemmerd in de bloed aanvoer naar de verdere vertakkingen. Dan krijg je dus te weinig zuurstofrijk bloed en een berg niet afgevoerde afvalstoffen. Een symptoom hiervan is paarse vlekken.

Nu is het zeker niet de enige mogelijke oorzaak hoor, dat "verkeerd leunen". Dat is meer een concreet voorbeeld om duidelijk te maken dat het met(tijdelijke? -nu nog wel althans..-) bloedcirculatieproblematiek te maken heeft.

Je schaad je lichaam helaas niet minder met pep als je geen vlekjes zou krijgen... misschien wel fijn zo snel al een fysiek mankement of althans een indicatie daarvan bij jezelf tegen te komen. Beter dan tig jaar denken door het oog van de naald te zijn gekropen geheel ongeschonden en wel... en dan op een dag .. al lang die drugs jaartjes achter je gelaten, aan een nastyer kwaal ten prooi te vallen. :rock:

pepvos

Newbie
Op je armen of ook handen en voeten? (knieën willen ook nog wel eens blauw paarsig aandoen)

Heb je dan ook wel eens last van verdikkingen, alsof je vocht vasthoudt zegmaar?

Last van koude handen / voeten? (de kou gaat ook wel gepaard met een beetje een verdoofd gevoel / tintelingen)

Zoals je vast wel weet is na een paar nachten het nog wel eens gebruikelijk onbewust erg lang een onprettige houding aan te nemen. Goede kans dat het een houding betreft waarbij je in combinatie met de door amfetamine veroorzaakte spierspanning een belangrijke ader afknelt. Zo'n ader wordt dan flink belemmerd in de bloed aanvoer naar de verdere vertakkingen. Dan krijg je dus te weinig zuurstofrijk bloed en een berg niet afgevoerde afvalstoffen. Een symptoom hiervan is paarse vlekken.

Nu is het zeker niet de enige mogelijke oorzaak hoor, dat "verkeerd leunen". Dat is meer een concreet voorbeeld om duidelijk te maken dat het met(tijdelijke? -nu nog wel althans..-) bloedcirculatieproblematiek te maken heeft.

Je schaad je lichaam helaas niet minder met pep als je geen vlekjes zou krijgen... misschien wel fijn zo snel al een fysiek mankement of althans een indicatie daarvan bij jezelf tegen te komen. Beter dan tig jaar denken door het oog van de naald te zijn gekropen geheel ongeschonden en wel... en dan op een dag .. al lang die drugs jaartjes achter je gelaten, aan een nastyer kwaal ten prooi te vallen. :rock:
Hoi! ik heb een geknapt adertje in mijn oog, heb er geen last van ofzo maar was benieuwd of dit ook door speed komt?😅

Bovenaan