paar vraagjes..

chrzz

Belezen gebruiker
kben dus gistere 2 gram speed gaan hale, maar was met de fiets. was 1 gram natte en 1 gram normale. de normale zat in een snow seal en natte in soort plastiek (je kent dat wel). nu regende het gistere en is die snow seal zeer vochtig geworde, en de speed heeft er nog zeker 7 uur in gezeten voor dat ik het door had. gevolg: die droge speed is dus blijkbaar in die snow seal getrokken. nu had ik een paar vraagjes

1) kan je nog iets voelen van die droge speed (na meer snuiven als normaal natuurlijk), de typische speed geur is wel weg..

2) kan ik die droge speed zonder werking mengen met die andere gram (nadat ie gedroogt is)

3) als vraag 2 kan, hoeveel % verlies van kwaliteit ga ik dan ongeveer hebben? (per lijn, dus bv als ik normaal 1 lijn snuif moet ik er nu 2 doen omdat ik ze ga mengen)

Is beetje moeilijk uit te legge, ik hoop dat jullie begrijpe wat ik bedoel. :grin:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
mm volges mij is er niks in de snow seal getrokken daarvoor zijn die dingen toch gemaakt? Als je shit droog is is er niks mee aan de hand . je ken het gewoon snuiven en mengen en alles, de kwaliteit is niet minder geworden ofzo.

chrzz

Belezen gebruiker
Jawel, eerst was er die typische speed geur maar die is weg nu en het was ook geen echte snow seal gewoon ander papier zo geplooid.. Ik wou wete als ik speed waar de amfetamine is ingetrokke in iets anders meng met normale speed of dit dan veel kwaliteit gaat verminderen? Want zo heb ik 2x zo veel :P

Colaiuta

Bewuste gebruiker
chrzz zei:
Jawel, eerst was er die typische speed geur maar die is weg nu en het was ook geen echte snow seal gewoon ander papier zo geplooid.. Ik wou wete als ik speed waar de amfetamine is ingetrokke in iets anders meng met normale speed of dit dan veel kwaliteit gaat verminderen? Want zo heb ik 2x zo veel :P

niet seal-papier zorgt er inderdaad voor dat de speed erin trekt, daar hoeft het niet eens nat voor geworden te zijn..

enne, speed waar amfeta. ingetrokken is? verklaar u nader

chrzz

Belezen gebruiker
De speed die in het papier zat, waarvan de amfetamine in het papier is getrokken. Kan ik die mengen met nog goede speed om zo een grotere hoeveelheid te krijgen? En gaat dit de kwaliteit van de speed veel verminderen? (bv meer lijntjes voor hetzelfde effect)

Florian01

Belezen gebruiker
Die snowseals pakketjes zijn er juist voor dat er geen vocht in trekt,
en amfetamine en speed is een synoniem dus ik weet verder neit wat je bedoelt..
als je pakketje goed dicht zit gevouwen kan er ook nouwlijks water bij komen..

chrzz

Belezen gebruiker
Ik bedoel de werkzame stoef in het poeder is in het papier getrokken, en die snowseal was doorweekt, niet een paar druppeltjes erop.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ik heb ooit wel eens, net gedroogde speed in een papiertje gedaan, en na een tijd leek het papier doorweekt, terwijl de hele dag de zon scheen..
gewoon snuiven zou ik zeggen. lijkt me alleen maar de stof die de speed "nat" hield die in het papier zit

Florian01

Belezen gebruiker
hm.. ik zou gewoon alles even op een cd hoedsje gooien en alles van het papiertje afschapen met een pasje ofzo, dat papiertje heb je neit veel meer aan denk ik.. en de speed laten even laten drogen...
Meer kan je niet doen denk ik.

chrzz

Belezen gebruiker
Colaiuta zei:
ik heb ooit wel eens, net gedroogde speed in een papiertje gedaan, en na een tijd leek het papier doorweekt, terwijl de hele dag de zon scheen..
gewoon snuiven zou ik zeggen. lijkt me alleen maar de stof die de speed "nat" hield die in het papier zit

Ok maar ik heb nog een vraag dan, was de geur van jou speed ook weg toen? Want die van mij is nu echt geurloos..

Colaiuta

Bewuste gebruiker
kzou et echt niet meer weten.

Maar gewoon snuiven dat spul, en als je meer wil ga je toch bijhalen.. zo duur ist nou toch ook weer niet

nutsss

Wijs gebruiker
ja wat maak je je druk man! hier met dat spul! Snnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuiiiiiiiiiffffffffffff
probleem opgelost

chrzz

Belezen gebruiker
Ok heb gistere geprobeerd en twas iets minder als normale, maarja is beter dan dat het helemaal niets meer doet toch? :grin:

Bedankt voor de antwoorde :)

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
ik heb een keer met speed en koke in mn portemonee de zwembad in gesprongen. uurtje onder de lamp en het was weer prima te snuiven

Bovenaan