• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paar tripreports

Obscurax

Newbie
Heb de laatste 2 maand redelijk wat trip middelen gebruikt

In februari eerste keer paddo's samen een maat chill in zijn huis. Kwas net terug uit Amsterdam waark 4 dagen met men vriendin gebleven ben. khad redelijk wat hawaiiaanse paddo's gegeten en had een redelijk zware trip maar ik was totaal nie actief. Hier waren ook eerst wat nuchtere mensen, 1 van hun bleef maar doordrammen over zijn ervaring met paddo's en vertelde dat hij enorme lachkicks enzo kreeg mam wij hadden geen lachkicks en we begonnen ons raar te voelen. Deze persoon werd al vlug het zwijgen opgelegd door een ander nuchter iemand. Ondertussen ook wat joints gerookt die we voordien gerold hadden. Kheb wel genoten van alles rondom me, kwas gefascineerd door alles, kwam wel zwaar aan was niet meer in staat om te rollen enzo men oog hand coordinatie was om zeep. Men maat had minder binnen niet zoveel van gevoeld. Soms had ik het gevoel dat ik echt weg aan het zakken was :). Visueel was de trip ook erg sterk, zag overal patronen enzo. zware randen om mensen, enorme kleurveranderingen ook geluid werd harder en vervaagde, bewegende schaduwen. Me maat heeft dan maar ook na moeite een jointje gerold en alles was weer heerlijk we hebben nog een lachkick gekregen waar bij ik zijn hoofd echt helemaal in fluoricerend geel en groen zag en de weed in zen haden had de kleur van bijden. Men maat zijn zuster is daar dan nog binnegekomen wij alles proberen te expliceren ze kon er mee leven :). We hebben nog een wandeling gemaakt waarbij we begonnen te lullen tegen een persooN die we kennen van zien, ze bekeek ons maar eens raar. De trip heeft van smiddags tot een uur of 6-7 geduurd.

In de eerste week van de paasvakantie hebben ik en een andere vriend mexicaanse paddo's gegeten en 2 andere vrienden waaronder men vriend, waar ik de eerste keer paddo's mee gegeten had. Eigenlijk was ik niet van plan om paddo's te eten omdat ik de volgende dag moest werken maar al men maten zien weird doen en ik nie, no way :tongueout:. nee ze waren dezelfde dag naar nederland geweest. Ik had gewerkt die dag en moest de volgende dag ook werken. 2 vrienden deelden 1 portie en toen bood een anderen vriend de helft van zijn portie aan omdat hij toch nog een portie had. Khad niet te veel op, halve portie om niet te zwaar te trippen. We zijn beginnen eten op het sportpark ondertussen wat jointjes gerookt maar het werd al snel koud en toen zijn we naar men vriend zen huis gegaan. Daar moesten we opletten voor de boze zus -lol er mochten geen mensen binnen normaal- gelukkig had men vriend ook nog een lieve zus die voor ons zorgde :) en waar we de helft van de avond op haar kamer mochten zitten. (men vriend ze kamer is uberklein) Ok kheb nog nooit zo gelachen met CSI echt beestig samen met men maat die dezelfde genomen hadden iedereen had zo'n grappig gezicht. De twee anderen hun paddo's waren vort en ze hebben er dus bitterweinig van gevoeld. En wij maar lachen met alles. Als de boze zus ging slapen hebben we ons gemoved naar de living. We hebben ook nog wat joints gerold en gerookt ondertussen, we moesten wel telkens naar buiten gaan wat ook wel leuk was ff verandering van omgeving. Rond een uur of 2-3 ben ik gaan slapen in men eigen bedje.

De week erop ook toevallig net in mijn congé dag heb ik opnieuw met dezelfde persoon trips genomen en er was 1 nuchter iemand bij de vriend van de eerste keer. Hilariteit :). We zijn er om 11 uur savonds aan begonnen, Wat pintjes en jointjes en het klontje binnengespeeld, het was een expiriment van een vriend, een druppel op een suikerklontje we dachten ja tzal weer iets zijn. Ongeveer 45 minuten laten we waren ondertussen al een half uur worms world party aan het spelen, ik en me maat kijken naar elkaar alletwee van pfff worms my ass onmogelijk nog om te concentreren en tbewoog allemaal zalig, khad zo een boxed effect van zicht. en men kamer is beestig om te trippen heb zo een giant smiley op me muur, en men kamer is helemaal in hout, echt zalige patronen in de nerven, ook men stereo was zalig hij lachte naar ons :tongueout:. Dan maar wat tv kijken en clipjes enzo. Dan zijn we gaan tjolen in the city en op de zeedijk echt uberzalig alles was net een sprookje je mocht 2 maal op dezelfde plaats passeren het zag er toch anders uit. Op weg naar het zwembad daar staat zo een speeltuin en trampoline, om 3-4 snachts hebben we meer dan een uur op de speeltuin gespeeld en zitten springen als zotten op de trampoline 360, 540, you name it. ook schommelen en het was er allemaal :. Hierna heeft de nuchtere persoon ons verlaten, beetje dronken van te springen :tongueout:. Terug naar men huis, we zijn beginnen naar peuterprogramma's kijken. Met onderandere benni de stier, mr zout en mevr peper, grote zwemfeest, en natuurlijk weeeeebaaaa. Ok we hadden dus moeite deze peuterprogramm's te volgen allemaal smorgens op nickelodeon te verstaan. Ok 6-7 uur de post komt toe krant halen daar zagen we een foto van een zware valpartiij tijdens het wielrennen. dat was de donderdag in de paasvakantie gebeurd. We waren beide gechocked van de pragtige foto, echt klasse met zijn mond plakte hij tegen de vloer. Na wat schommelend gelezen te hebben in de krant want alles bewoog nog mooi natuurlijk hebben we nog wat tv gekeken, ondertussen ook nog wa jointjes gerookt. Daarna hebben we me kamer even verlaten we hebben een hele mooi ochtend meegemaakt zonsopgang enzo, kheb ook een prachtig zicht uit men keuken. chocomelk gedronken, wat gegeten, snoep gegeten alles smaakte zo lekker :grin:. Ik was verkocht kheb nog chocolade eieren zitten eten, nog meer snoep. Ondertussen hebben we ook heel de voormiddag worms zitten spelen we waren dan ook worm masters. rond een uur of 10-11 hebben we elk om de beurt gedouched wat ook lekker deugd deed na een gekke nacht. Opnieuw worms beginnen spelen, pizza gegeten meer worms. Ondertussen is de persoon van de volgende avond toegekomen. Wij alletwee: ja gisteren kon je ons wel aan he met een big smile en wij zo zelfzelker als we waren kom we gaan je eens inmaken. natuurlijk waren we geript :). Ok het was ondertussen lekker weer dan zijn we maar gaan voetballen in park. Kheb nog visueel zitten trippen tot late namiddag. we zijn savonds ook nog weggeweest maar vroeg gaan slapen net als de eerste keer trips paddo's nam, je brains wordt er moe van en je ogen ook.

De week erop de dinsdag zijn ik en de persoon waar ik de laatste 2 keer mee tripte naar nederland geweest om truffels. We hebben ze de woensdagnamiidag rond 3uur opgegeten in het sportpark, het was prachtig weer, smaakte naar noten met een zure nasmaak en ik had last van teveel speeksel door die zuurte. we waren op het sportpark met een stuk of 7, 2 aan het trippen, er staat een skateramp, basketplein, voetbalgoals en mountainbikeparcour. we zijn begonnen op de skateramp met eten en te chillen in de zon, 2 hadden hun skate mee, waar ik ook men drop deed met men skate, had al zeker 3 jaar nie op een ramp gestaan en na 3 maal proberen zonder vallen lukte het :grin:. Opeens begon me maat ze te voelen van mij kwamen ze 15min later op en we hadden beide hetzelfde, een ongelooflijk stoned, zwaar gevoel alsof je 20joints zou roken. Heb dan nog 1 maal me drop op truffels gedaan terwijl men het visuele opkwam. echt opnieuw machtige dingen gezien, bewegende graffiti, als ik men ogen sloot zag in prachtige patronen en droomde ik zalig weg. We zijn vooral echt scheef geweest van die truffels we hebben van de ene persoon naar de andere gehuppeld, gegooid met basketballen (amper basketten te noemen) ze hebben ons met 3en proberen 21en uit te leggen op een basketgoal We hebbeng evoetbald, ging nog bij mij jongleren, me maat die normaal beter is dan mij lukte echt nix, hilarisch. op de ramp gelegen wat geskate en vooraal "uit den aak" geweest het was soms moeilijk om geen wartaal te spreken. Gelukkig hadden we dus weer op voorand wat jointjes gerold :). rond een uur of 5 zijn we naar het park geweest, waar ik opeens realiseerde dat ik men voetbal op het sportpark vergeten was. Ondertussen was de trip al serieus minder heb dan een fiets van een vriend geleend en echt ik dacht dat ik coureur was en dat ik met een zalige mountainbike aan het rijden was met veringen, ik kijk omlaag zie ik een damesfiets, lol ff lachen. heb me voetbal gevonden :grin: teruggefiets naar het park wat gevoetbald. Rond sluitingsuur van de supermarkt zijn we ff iets te drinken gaan halen want we hadden bijde enorme dorst, we realiseerden ons dat we haast nix gedronken hadden van de ganse middag. In de supermarkt binnegekomen verschoot ik hoe cool die wel was op truffels, we keken beide naar elkaar van is het hier nu vernieuwt of niet?. daarna terug naar het park ondertussen waren de mensen terug die iets waren gaan eten en hebben we nog wat gevoetbald. me tripmaat heeft dan de tram naar huis genomen. Dan hebk nog een jointje gerookt met 2 maten en bij een maat thuis gaan chillen tegen dan waren de truffels uitgewerkt.

heb gisteren een peyote gekocht nu nog 5 jaar wachten eer die rijp is :wink:.

happy trippin

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Leuke reportjes, maar wel een beetje kort. Misschien is het beter om de leukste te pakken en die wat uitgebreider schrijven?

Osi`

Bewuste gebruiker
Zeer leuk en snel gelezen! Tis kort, maar goed verwoord en simpel. Alleen zuig ik er me er helemaal niet in eigenlijk. Kan wel ermee lachen haha

Hey, ik denk, die 3de verslag, die 12 uur durende trip, zal wel LSD geweest zijn waarschijnlijk? Bestaat ook in vloeibare vorm. En LSD is toch vrij visueel, golvende banen die verkleuren. schaduwen die vergroten en telkens van de vorm verspringen. Slow motion bij snelle bewegingen enal. Traces noemt da ofzoiets.

Obscurax

Newbie
maiskorrel zei:
Leuke reportjes, maar wel een beetje kort. Misschien is het beter om de leukste te pakken en die wat uitgebreider schrijven?

Ben niet echt een schrijver :), de leukste was cker het suikerklontje, alles voelde lekker warm aan, en dan snachts naast het openbaar zwembad trampoline springen, hilarisch alles beweegt al van de lsd, doe er dan maar eens een 540 of 360 bij :tongueout:. Je op een rad zetten en laten ronddraaien tot je moet stoppen omdat je stikt van te lachen. lol en heel de morgen met worms schieten op elkaar die uiteraard de gekste geluidjes maken.

Osi` zei:
Zeer leuk en snel gelezen! Tis kort, maar goed verwoord en simpel. Alleen zuig ik er me er helemaal niet in eigenlijk. Kan wel ermee lachen haha

Hey, ik denk, die 3de verslag, die 12 uur durende trip, zal wel LSD geweest zijn waarschijnlijk? Bestaat ook in vloeibare vorm. En LSD is toch vrij visueel, golvende banen die verkleuren. schaduwen die vergroten en telkens van de vorm verspringen. Slow motion bij snelle bewegingen enal. Traces noemt da ofzoiets.

Ja het was vloeibare lsd en trip heeft mss minder lang geduurd maar de visuals waren er wel nog lichtjes. iets wat ik altijd heb, terwijl men vrienden minder visuals hebben.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Leuke reportjes! Jij tript 'n eind weg zeg. :wink: En Worms is cool! Ik heb 2 jaar geleden op een lanparty 2 spellen gewonnen door een Worms World Party competitie op m'n naam te schrijven. :sunglasses:

Bovenaan