Oxycontin 20mg niet slim????

da_pj

Belezen gebruiker
Hey allemaal. Ik ben bijna al de helft afgebouwd met de meet, sta nu op 40mg. Overdag omdat ik bijna geen rust had in mijn hoofd heb ik elke maand een doos diazepam 10mg 100stuks dat ik haal. Ik neem 3 diazepams verdeeld over de dag. Voor het slapen gaan heb ik Flunitrazepam 1mg. Ik neem er elke avond 2 pilletjes van en slaap lekker door meteen. Natuurlijk sta ik kiplekker op de volgende ochtend. Om de 10 dagen kan ik 3 doosje Flunitrazepam gaan afhalen. Nu ben ik met men brommer gevallen op een glad wegdek over bladeren. Mijn rug serieus bezeerd en zo 4 dagen afgezien in mijn rug. Nu aan een doosje Oxycontin 20mg geraakt via msn chat en zojuist 3 stuks genomen en de pijn is weg. Maar het schijnt hetzelfde te zijn als heroine????!!! :openmouth: :openmouth: .
Allesinds moet ik nog 5 weken wachten voor een controle in het ziekenhuis dus voorlopig helpt de Oxy mij maar...ik gebruik eigenlijk dan hero toch?? :( . Ahja ik wordt er niet high van ofzo, gewoon de pijn verdwijnt voorlopig totdat ik een alternatief heb gevonden. Vraagje...Ik krijg mijn meet steeds mee voor 7 dagen, dus is het dan beter dat ik dan geen meet pak zolang ik Oxy gebruik (wat een korte periode zal zijn)?. Wat denken jullie hiervan?
Greeetttzzz :wave: :wave: :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
da_pj zei:
Allesinds moet ik nog 5 weken wachten voor een controle in het ziekenhuis dus voorlopig helpt de Oxy mij maar...ik gebruik eigenlijk dan hero toch?? :( . Ahja ik wordt er niet high van ofzo, gewoon de pijn verdwijnt voorlopig totdat ik een alternatief heb gevonden. Vraagje...Ik krijg mijn meet steeds mee voor 7 dagen, dus is het dan beter dat ik dan geen meet pak zolang ik Oxy gebruik (wat een korte periode zal zijn)?. Wat denken jullie hiervan?
Greeetttzzz :wave: :wave: :wave:

Zie Wiki:

Oxycodon is een krachtig opioïde analgeticum, dat bereid wordt uit thebaïne. Het is een semi-synthetische opioïde, omdat het gemaakt wordt van een natuurlijk opiaat. Op basis van gewicht is oxycodone 2 maal potenter dan morfine en is, omdat het oraal, nasaal en rectaal beter geabsorbeerd wordt dan morfine, in verhouding zelfs nog potenter. Het werkt niet alleen op somatische pijn maar ook op neuropathische en viscerale pijn. Vooral in de Verenigde Staten is het een populair middel onder drugsgebruikers geworden. Oxycodon is een tweede keuze in de pijnbestrijding na morfine. Als morfine niet voldoet, zal meestal oxycodon worden voorgeschreven.

Dus ook opiaat, maar dan gedeeeltelijk natuurlijk (zoals heroïne) en gedeeltelijk synthetisch (zoals Methadon). Een combi dus, maar ook helemaal verslavend ...

Om je vraag te beantwoorden: nee, ik zou in jouw geval niet beide gebruiken, want voor die hogere dosis treedt ook weer gewenning op, zodat het probleem enkel groter wordt op de langere termijn...

Suc6!

Groetjes,
R@ :wave:

Bovenaan