Oxycodone ER dosis?

benzzzy

Badass junkie
Ik heb G.L. Lanacher verlengde afgifte 10mg en heb nu total 60mg genomen over een period van 8 uur en voel vrij weinig om eerlijk te zijn.
Heb ook 25mg promethazine en gember thee op.

Normaal voel ik can 15-20mg best veel maar dit valt vies tegen om eerlijk te zijn.

Mijn ogen zijn wel klein was vrij misselijk eventjes en zaten Gwn in orginele strip en doos.

Licht het nou aan mij of is oxycodone ER VEEL slechter

Screenshot_20200902_020428_io.doseapp.android.jpg

benzzzy

Badass junkie
Heet blijkbaar tolerantie.
Kan nu met gemak 120+mg nemen zonder al te high te zijn.
Heb om eerlijk te zijn nog niet veel meer als 120mg in 1x gedaan.

Veel te duur.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Werkt voor de pijn nog perfect maar om ze te misbruiken ja dan heb je veel nodig van de ER. Zelf tik ik dan 180-200mg weg mja heb dan een veel grotere tolerantie als de meeste hier (gebruik het immers al 2 jaar dagelijks)

Werkt voor de pijn nog perfect maar om ze te misbruiken ja dan heb je veel nodig van de ER. Zelf tik ik dan 180-200mg weg mja heb dan een veel grotere tolerantie als de meeste hier (gebruik het immers al 2 jaar dagelijks)

Damn. Stel jij zou het willen misbruiken om high te worden, zou je dan 200 mg Oxycodone ER moeten kapotbijten om het te voelen? Ik heb het gevoel dat dat wel erg veel is. Nu heb je wel een monstertolerantie na 2 jaar dagelijks gebruik dus maybe..

benzzzy

Badass junkie
Damn. Stel jij zou het willen misbruiken om high te worden, zou je dan 200 mg Oxycodone ER moeten kapotbijten om het te voelen? Ik heb het gevoel dat dat wel erg veel is. Nu heb je wel een monstertolerantie na 2 jaar dagelijks gebruik dus maybe..
Tolerantie komt snel Hellaas... .

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb een monster tolerantie ja. Gebruik dagelijks 30 a 50mg dus voor Euforie, en high te worden heb ik enorm veel nodig. Wat voor niet tolerantie mensen zeer gevaarlijk is..Ik raad dit niemand aan voor de goede orde. En krijg mijn oxycodon gratis via de HA/apotheek

Bovenaan