Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een vraag:
ik ga binnenkort met een vriend samen van maanzaad opium maken maar wat is dan de beste manier om het te gebruiken? moet ik het roken of er thee van maken?
Thee van maken.
Maar je hebt verschrikkelijk veel nodig om er maar überhaut iets van te voelen.
Heb vernomen dat je iets van een 300gr maanzaad nodig hebt.
ja dat heb ik gedaan en ook gelezen van die jongen die dood ging maar als ik dat doe wou ik er zowizo wat coke bij halen voor het geval dat het misgaat ik weet dat dat bij mij altijd goed werkt als ik me niet zo goed voel.
maar die thee hoeveel kopjes moet ik dan drinken want die vriend van mij zegt dat hij een hele fles leegdrinkt maar dat geloof ik niet.
Coke erbij voor het geval dat het mis gaat.. Downer met een upper. Misschien kan de Coke de symptoms van een opiaat verstoppen, maar volgens mij de effecten uiteindelijk niet. Je maakt zo gebruik van een schijnveiligheid.
ja dat heb ik gedaan en ook gelezen van die jongen die dood ging maar als ik dat doe wou ik er zowizo wat coke bij halen voor het geval dat het misgaat ik weet dat dat bij mij altijd goed werkt als ik me niet zo goed voel.
maar die thee hoeveel kopjes moet ik dan drinken want die vriend van mij zegt dat hij een hele fles leegdrinkt maar dat geloof ik niet.
Hoi,
daarom zei ik om nog voldoende informatie op te zoeken omtrent maanzaad.
Zelf heb ik daar geen ervaring mee, enkel een docu gekeken erover op tv.
Dus ik kan je niet met zekerheid zeggen hoeveel kopjes je moet drinken.
Hopelijk vind je de juiste informatie, grts mandragora
Coke erbij voor het geval dat het mis gaat.. Downer met een upper. Misschien kan de Coke de symptoms van een opiaat verstoppen, maar volgens mij de effecten uiteindelijk niet. Je maakt zo gebruik van een schijnveiligheid.
kan ik dan beter valium erbij halen ofwat downer met downer lijkt me ook niet zoon geschikte combo, beter coke dan kan dat schijn zijn maar als ik me kop heb dat het goed gaat zal het ook eerder goed gaan dan wanneer ik wat valium erbij gooi lijkt me dat ik dan nog waziger en lahmer wordt maja das mijn kijk erop
nee de bedoeling is ook niet dat ik de coke erbij ga doen dat is voor het geval het misgaat want nu een paar dagen na dat ik dit topic heb geopend zijn we al met een groep van 8 man die mee willen doen en dat zal nog wel groeien en daarom bestaat er altijd kans dat 1 van de 8 misgaat daarom wou ik die coke erbij halen als alles goed gaat blijft die in het sealtje tot de volgende dag maar ik weet uit ervaring dat als je met een groep drugs doet dat de kans groot is dat er iemand slecht gaat daarom wou ik dat weten ik wil het niet combineren maar ik wil ook niet dat een vriend slecht gaat
112 bellen is alleen een optie als ik iemand kapot zie gaan en meestal wil de gene die slecht gaat toch niet dat je 112 belt want dan komen zijn papa en mama erachter dat hij wazige drugs gebruikt en dan zijn die niet egt blij daarom coke want slecht gaan is ook deel in de kop en van coka gaat het slechte gevoel in je hoofd weg
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.