Ontwerp je eigen drugsfeest

Le Duc

Belezen gebruiker
Zeer hypothetisch of misschien wel ontzettend realistisch:

Hoe zou jij jouw allerleukste drugsfeest creëren, denk aan welke drugs, muziek, waar, met vrienden, onbekenden, buiten of binnen, alles kan, alles mag.

Ik trap af:

Ik zou willen candy flippen op een berg met een meertje in de buurt, met een stuk of 20 vrienden en vriendinnen en dan nog 20 willekeurige mensen erbij. Vrolijke psytrance op, met een heleboel kleurige kleden en kussens om heerlijk in te hangen, te kunnen genieten van de zon, het uitzicht en de vrolijke mensen. Een klein grasveld erbij om op blote voeten te kunnen dansen, veel vers fruit beschikbaar...eigenlijk best haalbaar nu ik het zo beschrijf.

:mountain:

Kalebas

Belezen gebruiker
Waar: Een grote loods op een boerderij
Muziek: Hardcore, Uptempo, Terror
Met wie: Mijn vrienden, mijn vriendin en JULLIE!
Drugs: MDMA, XTC, 3-MMC, Ketamine, Speed

Dit is misschien een zware fantasie, maar ik heb er wel eens over nagedacht om zo een soort feestje te organiseren. Een paar kraampjes voor drankjes en fruit, goeie lasers en verlichting, voor de zekerheid een EHBO post, gratis water en beuken maar!

debkb

Belezen gebruiker

Hoe zou jij jouw allerleukste drugsfeest creëren, denk aan welke drugs, muziek, waar, met vrienden, onbekenden, buiten of binnen, alles kan, alles mag.

Ik trap af:

Ik zou willen candy flippen op een berg met een meertje in de buurt, met een stuk of 20 vrienden en vriendinnen en dan nog 20 willekeurige mensen erbij. Vrolijke psytrance op, met een heleboel kleurige kleden en kussens om heerlijk in te hangen, te kunnen genieten van de zon, het uitzicht en de vrolijke mensen. Een klein grasveld erbij om op blote voeten te kunnen dansen, veel vers fruit beschikbaar...eigenlijk best haalbaar nu ik het zo beschrijf.

Dát! En dan met wat plekken om seks te kunnen hebben

debkb

Belezen gebruiker
Wat me ook tof lijkt:

Een ayahuasca ceremonie in een mooie, natuurlijke omgeving met alleen maar mensen die je (goed) kent, en een extra napraatdag om de ervaring goed te kunnen integreren met behulp van elkaar.

Casrus

DF-koning
Een feest buiten met een zwembad erbij, zoals waar Krystle Cole over vertelt in één van haar youtube videos.

Een feest waarbij iedereen kan doen waar ze zin in hebben, met een paar (California) nuchtere mensen d'r bij, voor het geval dingen uit de hand dreigen te lopen, of de politie voor de deur staat.

Lekkere drankjes erbij, al dan niet met alcohol, plaatsen waar je je terug kunt trekken als je seks wilt of juist niet.

Een film ruimte/hoek van de tuin met goede oude films en mogelijkerwijs een enorm projectiescherm.

En pool noodles en floaties.

En heerlijk Turks fruit, gekocht in de Karl Marxstrasse in Neuköln. En kopi lupak.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Leuk topic!

ik zou het organiseren bij mij thuis lekker gezellig op de bank zodat we veel kunnen kletsen! De drugs die aanwezig zouden mogen zijn, zijn mdma, xtc, speed, miauw. Liefst een paar vrienden en nieuwe vrienden die ik niet ken en dus nog moet leren kennen! Muziek: hardstyle, uptempo en later tegen de avond wat rustigere techno. Dit zou vanaf 18u00 s’avonds tot de volgende dag 18u00 mogen doorgaan!

JackAss69

Bewuste gebruiker
Leuk topic!

ik zou het organiseren bij mij thuis lekker gezellig op de bank zodat we veel kunnen kletsen! De drugs die aanwezig zouden mogen zijn, zijn mdma, xtc, speed, miauw. Liefst een paar vrienden en nieuwe vrienden die ik niet ken en dus nog moet leren kennen! Muziek: hardstyle, uptempo en later tegen de avond wat rustigere techno. Dit zou vanaf 18u00 s’avonds tot de volgende dag 18u00 mogen doorgaan!
🫠

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Waar: Een grote loods op een boerderij
Muziek: Hardcore, Uptempo, Terror
Met wie: Mijn vrienden, mijn vriendin en JULLIE!
Drugs: MDMA, XTC, 3-MMC, Ketamine, Speed

Dit is misschien een zware fantasie, maar ik heb er wel eens over nagedacht om zo een soort feestje te organiseren. Een paar kraampjes voor drankjes en fruit, goeie lasers en verlichting, voor de zekerheid een EHBO post, gratis water en beuken maar!
Ik ben bij!!! Lijkt me geweldig🤩

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Waar: In het ISS
Muziek: Acid Goa Trance / Full-on
Met wie: Iedere open minded hippy die zin heeft
Drugs: LSD, xtc (flip), 2-cb, ketamine

Da's pas spacen :tearsofjoy:
Ideale feestlocatie is het niet. Maar gewichtloosheid op deze drugscombi, lijkt me heel apart.

Verder... Elk psytrancefeest. Die zijn al perfect haha

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Waar: In het ISS
Muziek: Acid Goa Trance / Full-on
Met wie: Iedere open minded hippy die zin heeft
Drugs: LSD, xtc (flip), 2-cb, ketamine

Da's pas spacen :tearsofjoy:
Ideale feestlocatie is het niet. Maar gewichtloosheid op deze drugscombi, lijkt me heel apart.

Goeie echter zit in de ISS weinig ramen maar begrijp wat je bedoeld!

Als ik moet kiezen zou het gewoon een soort Psyfi worden... het liefst midden/tussen de bossen met kleine velden en veel kleurige lichtjes. Strandje met wat en dus ook een water/vijver/meer zou erg mooi zijn. En dan natuurlijk alleeeeeeeeen hallucigene middelen.. Coke speed pyro en eigenlijk ook alcohol maar oke vooruit... zoiets... :).

Als het kleinschaliger is dan wordt het bijna hetzelfde verhaal want die zal ongeveer zoals ik net overschreef zijn hhahaha maar dan met een leuke fijne thuis basis waar eventueel geslapen kan worden met zn allen. Als er maar bos is en mooi weer waar he niet te warm is dus rond de 20 tot echt max 25 op een plek met dus schaduw en zon.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter

Ik trap af:

Dit beschrijft ongeveer mijn perfecte formule voor een feestje! Als je nog “vrijwilligers” nodig hebt voor de categorie ‘onbekenden’ dan meld ik me aan!

Dát! En dan met wat plekken om seks te kunnen hebben
Kers op de taart dit 😁

Deze zomer ga ik voor het eerst naar Boom festival… kan echt niet wachten!!! 😎

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Ik ben nog steeds in twijfel om te gaan. Wil eigenlijk wèl heel graag. Maar heb ook veel in korte tijd op elkaar gepland staan dan in juli en juni. En ik ben nog zoekende hoe ik het beste daarheen ga.

Als ik dit jaar niet naar Boom ga, dan wordt het volgend jaar ZNA gathering denk ik.

• Like
Waarderingen: Eik

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Wil eigenlijk wèl heel graag.
Haha dat snap ik wel!

Mocht het je lukken om naar Boom te gaan geef je me dan een seintje? Misschien wel leuk om elkaar daar live te treffen....?

Als ik dit jaar niet naar Boom ga, dan wordt het volgend jaar ZNA gathering denk ik.
Ik heb nog niet zoveel info over ZNA maar laatst wel wat filmpjes gekeken en dat ziet er ook wel heel tof uit!

debkb

Belezen gebruiker
Ik had nog niet van deze festivals gehoord, maar wauw! Die zien er gaaf uit :)
Voor wie ook wil weten waar het over gaat:
Allebei in Portugal

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik had nog niet van deze festivals gehoord, maar wauw! Die zien er gaaf uit :)
Voor wie ook wil weten waar het over gaat:
Allebei in Portugal
En allebei slechts eens in de twee jaar.

Boom zit nu in de oneven jaartallen. ZNA in de even jaartallen.

Maar als het over perfecte feestjes gaat, moet dit wel genoemd worden ja haha
Ben er zelf nog niet geweest, maar ik stel het me voor als een nog bruisende psy-fi.

Polygebruiker

Experimenterende gebruiker
Het perfecte drugsfeest pfoehee das een lastige maar wel een mooie om over na te denken. Ik weet in ieder geval dat ik zelf muziek wil draaien dus er moet een dj controller staan, of meerdere als iemand anders ook wil. Dus worden het al 2 of meer area's.
Drugssoorten: uiteraard blowen en dan nog, speed, xtc, ghb, research chems, mdma, tripmiddelen en alles waar je geil van word. Geen alcohol.
Dus plekken om te seksen is wel een dingetje idd. Ook moet je je terug kunnen trekken, kunnen douchen, desnoods kunnen slapen als je daar sterk behoefte aan hebt.
Muzieksoorten, tja ik denk dat dat vanzelf gaat. Als t maar in de housemuzieksfeer blijft of liever gezegd electronische dansbare muziek. Het liefst met al mijn dierbare vrienden en die nemen allemaal weer mensen mee die open minded zijn, dat is wel een moeten anders kom je er niet in. Oh en alles wel in de buitenlucht tijdens de zomer, beetje warm, niet te. Licht zuchtje wind af en toe.
Ehbo, food, gratis water. Op vrijdagmiddag beginnen tot zolang t duurt, geen eindtijd.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dit beschrijft ongeveer mijn perfecte formule voor een feestje! Als je nog “vrijwilligers” nodig hebt voor de categorie ‘onbekenden’ dan meld ik me aan!

Kers op de taart dit 😁

Ik vind het heel grappig dat onze Eik naar Boom festival gaat. Komen daar allemaal andere bomen?

DoYoThang

Belezen gebruiker
Midje zomer, net voor zonsondergang in een natuurgebied, denk aan een groot grasveld omring door bos, dikke jointjes, koude biertjes, truffels en een draaitafel die heerlijke Minimal Tech House, Reggae, G Funk draait, al mijn vrienden zijn muzikanten dus we zouden hoogstwaarschijnlijk back to back een genre draaien! en een bbq, dus lekker eten :)

Sneagle3

Newbie
Mijn ideale drugsfeest:
Je woont in/vlakbij stad. Je bent met een grote groep mensen. Sommige willen thuis blijven en sommige gaan uit/naar buiten. Het gevoel dat iedereen iets aan het doen is en je overal kan aansluiten, niks is verplicht. Iedereen doet zn ding. Sommige aan het feesten, andere in hun eigen bubble, mensen aan het chillen op de bank en andere zijn buiten aan het wandelen. Heeerlijk. Ideale weer: zomer

je hebt bedden met zachte dekbedden, banken, dans gedeelte, 2-3 kamers met verschillende muziek. Dempende/warme en af en toe wat kleurrijke lichten

Laatst bewerkt:

Manu76

Badass junkie
Ik heb met een paar vrienden bij Alicante wel vaak het ideale feest georganiseerd. Altijd gigantisch leuk en ook 2x moeten stoppen omdat de politie het niet verder door liet gaan.
Hele middag voorbereiden. Draaitafel en boxen naar afgelegen Cala dragen (rotsen strand waar je zo water in kon duiken), electriciteit organiseren en fakkels, drank inkopen, BBQ organiseren (dat was mijn sterke kant) en rond 20h beginnen tot 9uur in de ochtend doorgaan. Mensen komen en gaan maar meeste kwamen tussen 1 en 3 uur aan en bleven zeker tot zonsopkomst of tot politie kwam. Dan was het ook het moment de betere DJ's aan het werk te zetten. Belangrijk was ook de volle maan erbij en juli of augustus temperaturen. Harddrugs doe ik niet, maar was er in overvloed volgens mij.

En de avond erop afspreken om nog even alles helemaal schoon te maken, want dat was in de ochtend erg zwaar.

Mooie herinneringen!

Deurklappert123

Wij gingen met ons groepje vaak naar grote feesten en festivals, daar kats naar de klote van van alles en nog wat natuurlijk. En als het afgelopen was gingen we afteren in onze eigen kroeg die we toen hadden. Drugs en drank in overvloed, vette muziek en de juiste mensen bij elkaar. En dan soms een dag erachteraan plakken omdat t kan. Op een gegeven moment vond ik de afters mooier als het feest zelf waar we heen gingen

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Wij gingen met ons groepje vaak naar grote feesten en festivals, daar kats naar de klote van van alles en nog wat natuurlijk. En als het afgelopen was gingen we afteren in onze eigen kroeg die we toen hadden. Drugs en drank in overvloed, vette muziek en de juiste mensen bij elkaar. En dan soms een dag erachteraan plakken omdat t kan. Op een gegeven moment vond ik de afters mooier als het feest zelf waar we heen gingen

Hahah precies ja!!! Afteren is een way of life :tongueout:
Na je feesie in de jezus redt bus belanden, daar begon t afteren vaak bij de hemkade 48 zaandam!!

Laatst bewerkt:

Deurklappert123

Haha wij hadden een eigen kroeg tot beschikking die was van ons, als we terugkwamen van een feest of van bloemendaal of amsterdam dan gingen we met de groep daar chillen. We gingen dan wel achterlijk naar de graftering vaak maar echt die gezelligheid en sfeer onder elkaar geweldig. Mannen vrouwen door elkaar ook. En dan wisten een paar kennissen van ons dat we aan het afteren waren en die belden dan we komen eraan. Dan soms een dag of 2 erachteraan plakken, je krijgt honger dus dat word bestellen maar je komt amper uit je woorden nog haha en dan als een spook dat eten aannemen bij de deur haha gekke tijden, zeer ongezond maar echt wat een gezelligheid

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
In ‘The Barn’, de studio/venue van Levon Helm in Woodstock eerst lekker muziek maken in een jamsessie met Bob Marley, Prince, Levon, Leland Sklar, Mavis Staples, Dave Rawlings & Gillian Welch, Willie Nelson, Snoop, Emmylou Harris, de dames van First Aid Kit en al hun special guests onder het gezamenlijke genot van een voorraad spliffs die Bob uit Zion heeft meegenomen. Klein feestpubliek van een man of 80 van vrienden/muzikanten.

Daarna LSD under the stars met wie wil.

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
Oh, Willy Deville, Chet Baker en Townes van Zandt waren ook uitgenodigd, maar dat is altijd afwachten of die komen opdagen. Zou mooi zijn als ze het ze lukt.

Ekstacie

Mijn ultieme feest, met vrienden, ruimte binnen en buiten in een ruime tuin om te chillen en te knuffelen. Rustige techno op, zonsondergang. Vind het altijd wel leuk als het iemands eerste keer is, maak het voor diegene echt een geweldige ervaring waar ik ook altijd wel goed op ga. Met xtc als het nog niet duidelijk was

Laatst bewerkt:

Frenk070

Bewuste gebruiker
Ik ga voor een seksparty met ongeveer 10 mannen. Ik heb voor ze in huis xtc, ghb en coke. Iedereen komt ca 20 uur en we beginnen meteen. Een persoon blijft nuchter en registreert wie wat wanneer gebruikt. Er is alleen water om te drinken. Verder kan iedereen lekker gaan seksen met elkaar tot in de vroege morgen.

Bovenaan