Ongewilde GHB ervaring ?

candygirl

Belezen gebruiker
Hoi,

Ik heb afgelopen weekend een mogelijke ongewilde GHB ervaring doorgemaakt.
WIl graag jullie ervaringen en antwoorden horen/lezen.

We waren naar een feest geweest, waar ik wel eens xtc gebruik. Deze avond, de pillen ken ik al. Zijn goed, nog nooit problemen mee gehad. Nam steeds een halfje.. maar kwam er niet lekker in.

Na het feest zijn we wezen afteren bij een vriend van ons. (vertrouwde vriend)
Daar kwam op een gegeven moment een vierde persoon bij ( ik was met mijn man + vriend) Deze man heeft op mij zowiezo al een verkeerde indruk ooit gemaakt, en hij kwam dat uitpraten. Zo gezegd zo gedaan... excuses aanvaard... en verders de boel maar de boel gelaten.
Vlak voordat deze man kwam hadden we nog een halfje gedropt.

Na een uur of twee, ben ik gaan douche.. en de vriend van ons vroeg of we wat wouden drinken. Dus drinken besteld, voor het douche een flinke slok genomen. En ben gaan douche... ging allemaal wel lekker.... Na het douche pak ik weer mijn glas.. nam een grote slok waarop de man in kwestie nog vroeg.. zou je dat wel doen (waarschijnlijk dacht ie dat het glas voor mijn man bedoeld was) Blowtje gedraaid en gerookt.... Binnen een min of 20 a 30. Werd ik heel raar... ging schokken, kreeg geen kontrole over mijn lichaam.. kon mn armen niet bewegen lag zeg maar in een coconnetje... Mn man nam een slok van zijn glas, en ging ook met een min. of 20 raar voelen.... toen viel het kwartje bij hem. Om het zeker te weten, nam ie nog een slokje en ja hoor daar ging hij weer. Hij fluisterde in mn oor, dat wat er ook gebeurde ik mezelf niet moest laten gaan, bij moest blijven.. en die hufter geen greintje plezier moest gunnen. Mn man was ervan overtuigd dat er GHB in ons drinken was gedaan. Mn man had kleine slokjes genomen. Maar ik een flinke... ( nou kan je zeggen dat ik dat geproefd had moeten hebben, maar Cola vind ik eigenlijk altijd vies in combi met xtc.... )

Ik heb drie uur lang liggen vechten tegen afglijden, naar het witte licht willen, kaboutertjes zien lopen, lachkicks... willen huilen ( gunde ik die vent niet) schokken door mn lijf ontcontroleerbaar... kwam echt soms wel 20 cm van de bank af zei mn man... en als ik dreigde weg te zakken kreeg ik van mijn man een tikje in mn gezicht.. of een schop tegen mn voet aan... Aan de ene kant was het heerlijk.... voelde me wel lekker.. maar door de storende factor die ik niet vertrouwde moest ik en mocht ik me niet laten gaan.

Na drie uur, ging ik rechtop zitten met de melding dat ik er klaar mee was.. en dat ik nou es normaal moest doen. Vlak daarna ging die vent weg.... en gleden we met zn drieen in een diepe slaap.... werden na een uur of 2 of 3 wakker... geen hoofdpijn geen oorsuizen dat niet... maar wel van mening dat het niet OK was wat er gebeurd was.

Is dit een ervaring met GHB ? Zo ja, waarschijnlijk een behoorlijke dosis.... ? Heeft meneer met mn leven gespeeld ? Hij wist immers niet wat ik gebruikt had... (ruim drie en halve pil over de hele avond/acht/ochtend) een joint, een baco.

Ik hoop op antwoorden... ik zal er dan voor zorgen dat meneer nooit meer in de club komt waar ik kom... want daar houden ze niet van gasten die gul zijn met GHB.

Groetjes en sweet kiss,
Candy

candygirl

Belezen gebruiker
Van alle mensen die hebben gekeken en gelezen... is er niemand die ervaring heeft of een mening ??? Jammer, hopelijk heb ik vanavond meer geluk.

Sweet kiss,
Candy

Wacky

Badass junkie
Nee, met dit soort verhalen kunnen we niet zo veel. Jij schrijft op zoals jij de gebeurtenissen hebt geinterpreteerd, wij waren er niet bij. Dus kunnen wij er niet zoveel van zeggen.

Vind het ook wel een vreemd verhaal hoor.

Waar was die vriend van jullie dan, zat die gewoon toe te kijken en liet ie alles gebeuren ? Wat heeft hij achteraf verteld, ik neem aan dat je er met hem over gepraat hebt ?
Hoezo, je vriend nam nog een slokje om zeker te zijn, en daar ging ie weer (was ie alweer terug nuchter van het vorige ? is ie niet goed bij zijn hoofd dat ie het op die manier nog maar eens test als jij al bijna KO gaat?)
Wat is er gebeurd met de glazen waaruit jullie dronken ? (en dat van je vriend was niet leeg neem ik aan.

blu

Bewuste gebruiker
Als desnoods JE MAN weet dat er een persoon in de kamer is die jullie beiden GHB heeft gevoerd, waarom krijgt deze persoon in kwestie dan niet gelijk een trap tegen zijn gezicht op het moment dat jullie zijn smerige praktijken doorhebben?

Vragen, vragen...

Trouwens, kabouters zijn best lachen.

Prinz

Experimenterende gebruiker
Ik heb drie uur lang liggen vechten tegen afglijden, naar het witte licht willen, kaboutertjes zien lopen, lachkicks... willen huilen ( gunde ik die vent niet) schokken door mn lijf ontcontroleerbaar... kwam echt soms wel 20 cm van de bank af zei mn man...

Ik kan me niet herinneren dat ik die dingen ooit meegemaakt heb onder invloed van GHB, ook niet gecombineerd met XTC.

Lijkt me eerder dat je een hallucinerend middel gekregen hebt.

candygirl

Belezen gebruiker
Hoi,

Het heeft ff mogen duren... maar na navraag aan des betreffende persoon.
Blijkt dus dat hij geheel geen GHB mee had... Dat doet ie ook nooit.

Toen is bij ons een kwartje gaan vallen.. wellicht is de nieuwe batch van de pillen die we normaal gebruiken fout geweest. En heeft het iets van MCPP bevat. Heb helaas al eerder een MCPP pil gehad. En dit was er toen maar eentje... nu ruim drie.. ( vandaar ook dat ik er niet lekker in kwam, en maar bij bleef pakken... stom stom stom)

Thanks voor het meedenken, en tja waarom mijn man niet die vent gelijk had aangevallen.. als je zo naar de klote bent dat je niet eens op kan staan is het ook onmogelijk om iemand aan te vallen... :wink:

Groetjes en sweet kiss,
Candy

azerty1987

Belezen gebruiker
ik vind dat jullie zomaar alles in je mond stoppen.. het klinkt echt als een junk verhaal, komop zeg beetje normaal verstand gebruiken

candygirl

Belezen gebruiker
Dat mag jij vinden..gelukkig leven we in een vrij land...
Alles in ons mond stoppen... tja je kent ons natuurlijk door en door... geeft niet...
Iedereen heeft wel eens een misstap... zo ook wij.. want wij zijn gewoon mensen... (valt je mee he... we lijken niet op junken) maar nogmaals heb lekker je eigen mening...

Ik vertel eerlijk hoe iets gegaan is.. ik had er ook niet op terug kunnen komen...

azerty1987

Belezen gebruiker
En heeft het iets van MCPP bevat. Heb helaas al eerder een MCPP pil gehad. En dit was er toen maar eentje... nu ruim drie.. ( vandaar ook dat ik er niet lekker in kwam, en maar bij bleef pakken... stom stom stom)

das dus 2 x gebeurd.. eerst laten testen he...? niet.. dus wel gewoon alles in je mond stoppen en hopen dat het niks raars is.. + als ik geen mdma gevoel krijg dan ga ik niet bijlaaien.. als je maar vaag bent toch...

+ je geeft weer eens ghb een slechte naam met zulke berichten

Bovenaan