Oneindige honger/dorst met LSD

Nibiru

Bewuste gebruiker
Geachte trippers,

Altijd als ik aan het trippen ben op LSD, heb ik altijd een oneindige dorst en honger.. een leeg gevoel in me maag, ook al heb ik heel veel gegeten. Het is niet superhinderlijk, maar bij die dorst wil ik altijd alleen maar vruchtensapjes (maar dan het liefst alleen maar biologisch). In het dagelijks leven drink ik alle frisdranken enz.

Wat ik trouwens ook merk is; hoe vaker ik LSD heb gedaan, hoe minder ik van synthetisch spul hou,
als in frisdranken enzovoort.

Wie heeft dat nog meer/weet hoe het komt?

afraidtech

Bewuste gebruiker
wou net zeggen, lijkt me ansich logisch de dorst je lichaam wil dat syntetische spul er uit hebben, ik ben geen arst of zo, corrigeer mij als ik wat doms zeg, dat word gedaan door de nieren denk en daardoor heb je weer vocht nodig lijkt mij.

maar ik kan het heel erg fout hebben hoor :P

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Geen idee of er een medische verklaring voor is. Heb zelf nooit echt honger of dorst als ik trip. Meestal eet ik de hele trip niets. Ik kan persoonlijk ook niet tegen frisdranken dan, mijn maag gaat super raar doen dan door het gas erin, en boeren kan ik voor de een of andere reden niet dan. Echt super irritant.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ikzelf heb precies het tegenovergestelde, nooit geen honger of dorst, eet eigenlijk nooit in een trip en dwing mezelf om in die 12 uur toch minsten een halve liter vocht naar binnen te werken.

Wat betreft het syntetische verschilt het heel erg bij mij, als ik in de natuur trip heb ik er meestal echt een hekel aan. Trip ik binnen dan maakt het me vrij weinig uit, behalve dan dat bij koolzuurhoudende drank me maag flink tekeer gaat, zoals buddha cheese ook al vermelde.

ilyas

Bewuste gebruiker
Die oneidige honger hoort erbij bij mijn trips. Een enorm leeg gevoel in je maag/buik dat met niets gevuld kan worden. Dat is voor mij het enige rotte bij effect van LSD. En wanneer er wiet bij word gerookt, wordt deze leegte nog groter.
Mss is het iets psychologisch, dat leeg gevoel in je maag. Je kan het ook niet echt omschrijven als honger vind ik. Het is net alsof je iets mist, net zoals het buikgevoel bij bv. verliefdheid of een breuk met je vriend/vriendin. Maar dan toch anders.
Hoe ik het lege gevoel een betekenis geef kan ik niet uitleggen in enkele lijntjes tekst. Het heeft veel te make met mijn kindertijd, begin pubertijd en gebeurtenissen van een jaar geleden. Maar ze hebben elk iets gemeen, leegheid en gevoelloosheid.
En ik zou het ook echt niet weten hoe je het kunt "vullen."

vaarklaas

Belezen gebruiker
Waarom een leeg gevoel willen vullen? Als er voedingsstoffen nodig zijn, ok, dan moeten die erin. Maar als dat gevoel blijft, is dat zo vervelend?

De een wilt dat vullen met eten, de ander met drugs, weer een ander met muziek, films, sex, whatever, je kan het zo gek niet bedenken.. Je wilt weten hoe dit komt? of wil je weten hoe je ermee om moet gaan? De eerste vraag is misschien wel het antwoord op de vraag, hoe word ik gelukkig? of hoe accepteer ik de situatie zoals die is en kan ik leven in het moment?
Het antwoord op de tweede vraag is duidelijk. Of je stopt jezelf vol met allerlei middelen en prikkels totdat je inziet dat ook dat niet helpt, tenzij je zo koppig bent en daar eindeloos mee doorgaat.. Het is als het stoppen met roken, gewoon niet doen en ook niet zoeken naar vervanging, dan blijf je bezig met het vullen van een oneindige leegte.

Succes ermee :wave:

Mocht je ermee doorgaan met het vullen van die leegte (zoals de rest van de mensheid, uitzonderingen daar gelaten), geniet er dan van. :stoned:

(het lijkt me duidelijk dat ik het niet per se heb over een lsd trip. wellicht dat het tijdens een lsd trip uitvergroot wordt en dat je er meer bewust van wordt. Maar als je je leven gadeslaat dan zal je zien dat je constant bezig bent met het vullen van die "leegte")

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als er al een nut van het leven is zie ik het vervullen van mijn behoeftes als zodanig.

Zolang ik het lege gevoel van binnen, door welk gebrek dan ook, niet zou vervullen. Dan pas zou ik echt ongelukkig worden.

Zolang je die behoeftes (probeert) te vervullen zal het leven leuk blijven, aangezien je behoeftes vaak veranderen. Maar zoals je zelf al zei word deze leegte hier niet echt bedoelt, meer het lichamelijke effect van de lsd op je maag ed.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik heb ook altijd het oneidige honer/dorst gevoel, alhoewel als ik dan op die moment eet vind ik dat echt niet aangenaam.

Iets met gas drinken is trouwens ook ondenkelijk, want ik dan ook niet boeren en het gas doet dan ook vreemd in men maag.

azgaza

Badass junkie
Dorst heb ik wel regelmatig in trips, honger eigenlijk nooit tot in de hele late comedown, wel eet ik soms kleine snoepjes of fruit voor de smaak eerder in de trip.

vaarklaas

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Als er al een nut van het leven is zie ik het vervullen van mijn behoeftes als zodanig.

Zolang ik het lege gevoel van binnen, door welk gebrek dan ook, niet zou vervullen. Dan pas zou ik echt ongelukkig worden.

Zolang je die behoeftes (probeert) te vervullen zal het leven leuk blijven, aangezien je behoeftes vaak veranderen.

Buddah's favoriete bezigheid was ademhalen :tearsofjoy: Op een gegeven moment moest hij wel wat gaan eten, aangezien het lichaam dat nodig heeft, maar daar was alles mee gezegd.

Naar mijn idee gaat het in diepste zin er niet om of het leven leuk is of niet, maar of je het leven in zijn volledigheid ervaart. Daar heb je verder weinig voor nodig.

Maar goed, dat gaat nu wel erg ver en zal voor de meeste lezers van dit forum niet interessant zijn.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe kun je nu te ver gaan in het LSD gedeelte? :openmouth:

Edit: Offtopic gaat dit wel behoorlijk ver ja.

Ik snap je punt, maar ik denk wat concreter en denk ook dat de mens van nature het beloningssysteem moet laten werken om gelukkig te kunnen zijn.

Natuurlijk kun je gelukkig zijn zonder hoge eisen aan het leven te stellen, het is immers je behoefte om met zo min mogelijk zo veel mogelijk uit het leven te halen.

Daarom: Ieder z'n eigen behoeftes en eigen manier van gelukkig zijn.

Bovenaan