Onderzoek urine

ranzou

Newbie
Hoi,

Ik heb een vraag en dacht dat misschien iemand me hier kan helpen, ik heb 6 dagen geleden en 8 dagen geleden 0.2gram redelijk milde wiet in een pijpje gerookt. Hiervoor heb ik het ongeveer 2.5 jaar niet gedaan. Ik moet over 12 dagen een urine onderzoek laten doen naar thc.
Zal mijn urine dan wel oke zijn of kan ik het beter proberen te verzetten naar later tijdstip?

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi,

Ik heb een vraag en dacht dat misschien iemand me hier kan helpen, ik heb 6 dagen geleden en 8 dagen geleden 0.2gram redelijk milde wiet in een pijpje gerookt. Hiervoor heb ik het ongeveer 2.5 jaar niet gedaan. Ik moet over 12 dagen een urine onderzoek laten doen naar thc.
Zal mijn urine dan wel oke zijn of kan ik het beter proberen te verzetten naar later tijdstip?

Als je vavaf nu niets meer gebruikt zal het goed gaan denk ik. Omdat je voor die 2x heel lang niets hebt gerookt. Als je regelmatig rookt duurt het langer tot het weg is. En 0,2 gram is niet veel. Mocht je zelf nog twijfelen kun je altijd de afspraak vooruit zetten maar ik denk dat je wel goed zit.

Fool

Badass junkie
Mag je zelf aangeven dat je liever op een andere dag getest wilt worden? Dát is nog eens makkelijk testen omzeilen. :P

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Je urine is in theorie oke
Maar het is of niet blowen
Anders consequenties aangaan :sweatsmile:
Haha nee hoor best te plannen die uc's en gebruik

Fool

Badass junkie
Ik hoop dat ze dan een behoorlijk goede reden hebben voor die controles, ik zie namelijk nog wel een aantal privacy-issues voorbij vliegen als het gaat om een werkgever die zijn werknemers wilt laten testen.

ranzou

Newbie
Hey tnx for de replies, ik denk dan dat ik hem dan wel door laat gaan. Ik vind het een beetje moeilijk om aan te geven waar en waarvoor het onderzoek is, ik weet niet misschien zijn er pottekijkers. Ik werd van de 0.2 wel krankzinnig high uren lang zeker 4 uur, door mijn hele lichaam ging het niet normaal, het was als een van de eerste keren.
Ik heb eerder tests gehad toen was ik na +/- 13 dagen schoon maar ik was iets lichter toen en ik rookte ook nicotine, toen blowde ik dag in dag uit, nu ben ik nog niet zwaar ik was ook iets jonger daardoor was ik ook wat onzeker

Laatst bewerkt:

ranzou

Newbie
Ik heb gisteren het onderzoek gehad, vorige week woensdag heb ik een Testjezelf test gedaan kwam negatief voor THC uit. Het onderzoek van het lab zijn die doorgaans nauwkeuriger dan een thuistest van 50ng? Ik ben nog steeds een beetje zenuwachtig :/

Bovenaan