• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

O-PCE trip

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Dag iedereen.

Ik heb onlangs O-PCE genomen. Eerst heb ik een lijn van 1,2 cm lang en 0,2 cm breed gesnoven en ik had een lichte dissociatie, ik hoorde geluiden alsof ze van een afstand kwamen en ook elektrisch. Ik was hier een beetje opgewonden daarnaast. Na 15 minuten heb ik een lijn van 1,3 cm lang en 0,3 cm breed gesnoven en de effecten werden intenser. De dissociatie was sterker, ik had het gevoel dat ik met met het bed zweefde en ik had beelden van gekleurde strepen op het plafond. De rest van de effecten waren nog steeds aanwezig. Na ongeveer 20-25 minuten heb ik een lijn van 2 cm lang en 0,4 cm dik gesnoven en ik werd weggeblazen. Alle effecten tot nu toe werden intenser en mijn kamer was mijn hele universum. Ik had het gevoel dat ik zweefde met mijn bed in de ruimte. Daarna vloog ik door verschillende ondergrondse tunnels en verschillende kosmische locaties. Ik ben ook naar veel magische plekken gevlogen. Mijn kamer veranderde in een zwarte tunnel en de lamp in de kamer vloog alle kanten op :grin: Na een tijdje vergat ik wie ik ben en was ik machinist. Ik reed met de trein naar verschillende magische plekken en zwom er vervolgens in de ruimte in. Ik heb zo 2 uur in de tunnels gevlogen. Trouwens, ik had kosmische, filosofische en spirituele ontdekkingen over de Slavische mythologie. Ik werd ook ondervraagd door een geest uit naar de Slavische mythologie. Later was ik in het land van Weles. Ik was in een aantal magische bergen en ik wilde Salvia Divinorum roken als een indiaan :grin:. Naarmate de fase vorderde, had ik nog steeds de visuals. Ik had gekleurde linten aan het plafond, alles vloog, werd kleiner en groter. Ik herkende mijn kamer niet. Na een tijdje, toen de fase afnam, waren de beelden minder hardnekkig. Toen ik probeerde te lopen, liep ik als een robot. Ik nam de laatste lijn rond 2 uur 's nachts en de effecten hielden de volgende dag in steeds mindere mate aan. Ik voelde me gereinigd en gered na de ervaring. Ik had een antidepressieve werking, die er nog steeds is (ik snoof in de nacht van vrijdag op zaterdag). Ik heb de hele nacht niet geslapen, de volgende dag viel ik om 18.00 uur in slaap en werd de volgende dag om 8.00 uur wakker :grin:

Bovenaan