normale effect van morfine?

flash4562

Newbie
hoi, mijn hamster heeft 2 morfine pillen kunnen bemachtigen, de sterkte wist hij niet, wel dat er ir 10 opstaat, de ir was voor instant release?

men hamster is begonnen met een halfje en heeft uurtje gewacht , ging goed hij voelde niet veel, dus nu heeft men hamster dus de twee pilletjes opgegeten.

Maar de hamster voelt zich helemaal niet goed, hij zegt dat hij erg misselijk is, en beetje aan de paniekerige kant omdat hij allemaal rare effecten krijgt zoals raar gevoel in keel , mijn hamster vraagt zich af of het veel kwaad kan? omdat zijn kaken geven een raar krampgevoel, alsook als hij slikt is echt erg vreemd, ik hoop dat mijn hamster niet allergisch is maar hij denkt het niet omdat hij geen jeuk heeft of nare plekken heeft, een hele uitleg allemaal maar is dit nou het effect van morfine vraagt mijn hamster? hij weet wel niet welke morfine het juist was, en hoopt dat hij morgen niet op zijn rug ligt in zijn kooitje:tongueout:

flash4562

Newbie
het gaat al veel beter met hamster, hij vind het alleen jammer van de felle misselijkheid en het vaak plassen, maar het gevoel is nu rustig en relax

flash4562

Newbie
maar mijn hamster had toch prettigere ervaringen met xanax of lorazepam vond hij, tja ze zullen niet voor niets morfine nemen tegen erge pijn, maar hamster vond het het proberen waard

Datwel

Experimenterende gebruiker
Kramp in de kaken en veel plassen zijn geen effecten die je van een opiaat kan verwachten, eerder het tegenovergestelde. Ir staat inderdaad voor Instand release en 20mg is wat aan de lage kant, beter was 50mg geweest..
Klinkt eerder als een paniek reactie omdat je hamster toch wat onzeker was over hetgeen hij nam...

Bovenaan