Nooob in LSD

Louzel

Newbie
alo allemaal

sinds kort ben ik me gaan interesseren voor LSD en ik ben wel nieuwsgierig naar zo een trip
alleen nog maar grappige verhalen gehoord

ik kreeg het plan om deze paasvakantie zo een tripje eens te proberen
we zijn met zen vieren, ik en een vriendin gaan wat LSD proberen en 2 andere vriendinnen zijn tripsitters
ik eb heel dit forum al doorbladerd naar mensen die ook voor de eerste keer willen trippen
maar toch had ik een paar vraagjes

vraag 1 : zijn er dingen die je helpen voorkomen een bad trip te krijgen? ze zeggen dat je 'gelukkig' moet zijn als je het zegeltje pakt, maar gelukkig klinkt alsof ik euforisch su-per blij moet zijn..? gewoon relaxt is toch ook oke? kwil gewoon niet slecht gaan, zou jammer zijn :grin:

vraag 2 : ik woon in belgië regio Brussel dus waar kan ik men zegeljes laten testen? Moet ik daarvoor tot aan de grens gaan? (ik ben 17 dus alleen met de auto naar daar rijden kan ik nog niet, ik zeg het maar :tongueout:)

vraag 3 : ik ben ook een nooob in tripmiddelen, ik heb eigelijk alleen nog maar wiet zitte paffe
ik heb gelezen dat het niet erg is om allereerste trip LSD te doen, maar dan gewoon weinig te beginnen.. dat sowieso, maar heb ik nu meer kans op een bad trip omdat ik nog nooit heb getript?

vraag 4 : hoe lang raden jullie aan een zegeltje in men mond te houden?

vraag 5 : zijn er nog tips?

en sorrie voor al de vragen :grin: maar ik ben liever wat geïnformeerd :tongueout: dan impulsief wat zegeltjes te staan pakke ; )
ook omdat velen het afraden.. ik ben er wel nieuwsgierig naar eerlijk gezegt :grin:
trip post zal wel komen dan :grin:

alvast bedankt!
juw :grin:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Vraag 1: Muziek :) Mag ik psy zoals Infected Mushroom en Astrix aanraden? Ook Shpongle is buitenaards goed op lsd. Believe me :wink:

Vraag 2: Ikzelf woon een kwartiertje trein van Brussel, en testen heb ik nog nooit aan kunnen doen :rolleyes: hoewel ik altijd wel goeie lsd/dmt/blabla heb gehad.

Vraag 3: Neem gewoon niet teveel, en dan zal je je vanzelf wel thuisvoelen daarzo :)
Zou wel niet alleen gaan. Doe dan met twee trippen ofzo, niet zo eenzaam.

Vraag 4: kwartiertje/10 minuten op sabbelen. Dan doorslikken

Vraag 5: Combineer wiet niet met lsd. Soms gaat het goed, maar soms slecht :wink:
En zorg dat je tijd hebt, chill zit. Nergens om moet drukmaken enzo

Dan komt alles in orde.

Enjoy :)

Louzel

Newbie
Lavalamp zei:
Vraag 1: Muziek :) Mag ik psy zoals Infected Mushroom en Astrix aanraden? Ook Shpongle is buitenaards goed op lsd. Believe me :wink:

Vraag 2: Ikzelf woon een kwartiertje trein van Brussel, en testen heb ik nog nooit aan kunnen doen :rolleyes: hoewel ik altijd wel goeie lsd/dmt/blabla heb gehad.

Vraag 3: Neem gewoon niet teveel, en dan zal je je vanzelf wel thuisvoelen daarzo :)
Zou wel niet alleen gaan. Doe dan met twee trippen ofzo, niet zo eenzaam.

Vraag 4: kwartiertje/10 minuten op sabbelen. Dan doorslikken

Vraag 5: Combineer wiet niet met lsd. Soms gaat het goed, maar soms slecht :wink:
En zorg dat je tijd hebt, chill zit. Nergens om moet drukmaken enzo

Dan komt alles in orde.

Enjoy :)

merci vo de reactie
en jaja, een vriendin ga ook doen en webben 2 tripsitters (:
haha oke :tongueout: kzal gewoon vertrouwe op wa krijg (: tzou te zot zijn vo na nderland te gaan vo da gewoon te testen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Voor vraag 2:
Misschien zou je een zegeltje kunnen sturen naar een vriend in Nederland? Is eigenlijk ook niet helemaal goed is het niet volgens mij,maar je zal iig resultaten krijgen het is hier toch gratis :wink:

Verder inderdaad wat lavalamp zei gewoon zorgen voor een goede setting vrolijk of beetje zenuwachtig misschien(hoort erbij soms), en laatst heb ik aardig wat fruit gegeten damn wat lekker is dat op lsd dus ik zou ook wat fruit in huis halen en genoeg eten etc. zo'n tripje duurt nou eenmaal even :hearteyes:

En the day after gewoon lekker eten en daarna goed slapen

Veel plezier alvast met jullie trip!

Tigg

Belezen gebruiker
Louzel zei:
vraag 1 : zijn er dingen die je helpen voorkomen een bad trip te krijgen? ze zeggen dat je 'gelukkig' moet zijn als je het zegeltje pakt, maar gelukkig klinkt alsof ik euforisch su-per blij moet zijn..? gewoon relaxt is toch ook oke? kwil gewoon niet slecht gaan, zou jammer zijn :grin:

Wat beteft het "gelukkig zijn". Hiermee wordt bedoeld dat je je gewoon gezond moet voelen in lichaam en geest. Dus als je ziek bent of als je veel aan je hoofd hebt kan je beter niet trippen. Omdat deze emoties versterkt worden.

Verder help muziek en een vertrouwde omgeving.

Aalpoepert

Badass junkie
Ik wil je allereerst enorm complimenteren met het feit dat je jezelf goed wil informeren voor je lsd neemt.

vraag 1 : Gewoon relaxed en lekker in je vel is voldoende. Een bad trip kan je nooit echt voorkomen, de enige tip die ik je kan geven (ik trip zelf al een jaar of 3 en ik ben nog nooit echt bad gegaan, wel heb ik het soms moeilijk gehad) is dat je niet in paniek raakt. De trip gaat over. Soms helpt het om je af te leiden van hetgeen dat je trip slecht maakt, maar sommige mensen willen juist exploiteren wat hetgeen is dat ze bad laat gaan.

vraag 2 : Geen idee. Ik test mijn zegels nooit. Als ik denk dat een trip te zwaar zal zijn neem ik eerst een halve zegel en later de andere helft.

vraag 3 : Nee.

vraag 4 : Tien minuutjes ofzo, volgens mij deed ikzelf maar vijf minuutjes altijd

vraag 5 : Trippen kan een levensveranderende ervaring teweeg brengen. Lees je eerst goed in op deze site, erowid, en misschien heb je hier iets aan.
Allerlaatst wil ik je eigenlijk vragen te wachten met trippen tot je wat ouder bent, minstens 21 jaar. Pas dan ben je geestelijk volledig volwassen en kun je de trip beter plaatsen. Ikzelf heb gemerkt dat ik voor die leeftijd nog lang niet volwassen was en al helemaal niet als een volwassene dacht. Als ik eerlijk ben is dat bij mij zelfs pas een paar jaar later gekomen.

Ik kan je niet dwingen of bevelen om te wachten, de keus is aan jou. Ik wil je wel op het hart dragen dat het verstandiger is om te wachten tot je wat ouder bent en voor die tijd lekker een pilletje te pakken.

azgaza

Badass junkie
1. Gewoon relaxed voelen is meer dan genoeg hoor, je hoeft niet persé voor de trip euforisch te zijn, met wat geluk komt dat in de trip vanzelf nog. Als je je gewoon tevreden, content en ontspannen voelt is het al prima.

2. Test punten heb je helaas alleen in Nederland, als je een vriend of kennis met een auto hebt zou ik dat aanraden, of desnoods per post naar een Nederlander sturen die er eentje kan laten testen? Testen is aan te raden maar inderdaad in belgië onmogelijk.

3. Ik zie niet in waarom niet, iedereen die tript heeft toch ooit een keer zijn eerste trip, of dat nou op paddo's of LSD is, als je genoeg ingelezen bent om een béétje een beeld bij de ervaring te hebben en je er echt naar uit kijkt moet dat op zich wel goed komen.

4. Kwartiertje is genoeg, 10 minuten soms ook, en als je het echt zeker wil weten kan je het zegeltje in je mond houden tot je de effecten voelt.

5. Tips: bomen, natuur, mooie plaatjes en muziek zijn fantastisch.

KoxBox

Badass junkie
Louzel zei:
vraag 3 : ik ben ook een nooob in tripmiddelen, ik heb eigelijk alleen nog maar wiet zitte paffe
ik heb gelezen dat het niet erg is om allereerste trip LSD te doen, maar dan gewoon weinig te beginnen.. dat sowieso, maar heb ik nu meer kans op een bad trip omdat ik nog nooit heb getript?

Integendeel, bijna iedereen heeft juist de tijd van zijn leven de eerste keer. Bij latere ervaringen ook maar die eerste keer is zo ontzettend goddelijk!

Misschien is het doordat je helemaal niet weet wat je kan verwachten, en dat je hierdoor dus minder kans hebt op uniek trippen. Eenmaal je weet wat je kan verwachten en het loopt helemaal niet zo als je dacht, (lees: het gaat te hard) je meer kans hebt op een unieke trip.

Het bovenstaande is gewoon mijn ervaring op je vraag, andere mensen zullen dit helemaal anders ervaren. Ik kan het alleen even delen met je.. :)

Bovenaan