Ik zou exceptionalInsight kunnen quoten.. maar ik typ het toch even zelf uit voor het geval ik toch nog iets toevoeg, gezien ik vast wel weer met een lang lul verhaal kom. Nou zegt je post dat je wel al eens gehallucineerd hebt, was dat op paddo's of iets anders?
LSD en paddo's lijken alvast niet écht op elkaar, hoewel sommige mensen beweren van wel. Van LSD bij lage en gemiddelde dosissen raak je mentaal niet heel ver van de wereld. Je zult vooral sneller denken, wat vreemde banen, maar je bent gewoon jezelf, en je weet dat je LSD op hebt en als je normaal moet doen lukt het vaak ook wel, hoewel dat je eerste trip misschien meer stress oplevert dan latere trips, dus voorkomen dat je normaal moet doen is misschien alsnog wel aan te raden.
Maar je bent dus gewoon wel helder in de zin van, je weet wat je doet, je weet wie je bent en je snapt alles nog best redelijk (in tegenstelling tot paddo's, dan is snappen sowieso al een ongrijpbaar concept).
Verder is.. 50 tot 100 ug wel een goede begin dosis als je al paddo's gewend bent, zo niet dan zou ik beter afwachten of je na 50 ug bij pakt, maar 20 ug voelen de meeste mensen toch niks van, dus dat raad ik niet aan als begin dosis. En ja je krijgt er grote pupillen van, en tv kijken in het plataeu van de trip / de comedown is hilarisch, vind ik zelf. Ik vind het prima te doen en vooral heel grappig.
Verder.. neem goed de tijd voor LSD, want sommige mensen zijn gevoelig voor de insomnia die je soms een paar uur na je trip kan krijgen, waarbij het soms moeilijk is om tot 16 uur na inname te slapen.