Newbie vragen

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik heb enkele vraagjes over LSD.

Het effect kickt dit in, opeens.
Worden je pupillen etc groter, verandert je houding.

Ik heb ervaring met hallucinaties dus een bad trip zal niet snel voorkomen maar weet je nog dat je de LSD hebt ingenomen; ben je nog helder in je hoofd.

Kan je TV etc kijken.

Alvast bedankt.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Neem eens een kijkje in de tripreports :wink:

LSD is anders dan paddo's

je pupillen kunnen groot worden.

ga geen tv kijken

neem je telefoon niet op

begin met 20 mics, kijk na een uur of je meer wilt.

meer advies hoef ik niet te geven

de rest staat hier overal en ergens anders op dit forum al reeds genoteerd door ervaren gebruikers van die gouden opgedroogde stofje op blotters of opgelost dan net zo als dan in een potje met druppelaar, hebben kunnen waarderen. :wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Het gaat steeds harder gedurende ongeveer twee uur. Daarna zit je op je piek die ook weer ca. 2 uur duurt. Dan wordt het wat minder. Het geheel duurt ca. 8-14 uur.

Je pupillen worden groter ja en je weet nog dat je het ingenomen hebt.

Ik ben er een keer mee naar de dierentuin gegaan dus je kunt nog wel functioneren. Maar je bent waarschijnlijk niet bijzonder helder meer nee.

Wirwar

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
ga geen tv kijken
Geen tv kijken?
Ik ga morgen ook voor het eerst trippen, maar waarom geen tv kijken dan?
Lees vaak genoeg in tripreports dat ze gaan proberen een film te kijken tijdens de trip..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
niet bij de eerste trip, bedoel ik... je wordt er in opgezogen, bijna. Het is handig eerst jezelf te verkennen voordat je de cosmos in vliegt, via de tv, of film.

Wirwar

Belezen gebruiker
We waren eigenlijk van plan asterix en obelix tekenfilms te gaan kijken :mrgreen:
Of is dat ook niet zo'n goed idee?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ow, die kunnen geen kwaad :wink: maar de sbs achtige, en knipperende videoclips, en het nieuws zijn niet echt geschikt

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
20 µg is onzin. Geen tv kijken is onzin (tv kijken daarentegen ook, beter doe je iets nuttigs)
Buiten dat is het geen delerium, dus je weet dat je tript, je krijgt mooie zwarte gaten als ogen en de kans bestaat dat je motoriek wat verstoord waardoor je een beetje robot achtig gaat lopen. Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, toch? Of wil je het gezellig met papa en mama aan de eettafel doen?
In je hoofd is alles helder, alleen wanneer je je gevoel onder woorden probeert te brengen zul je misschien wat verward overkomen, na de piek zal dit over het algemeen wat makkelijker gaan.
Haal dus gewoon een paar zegeltjes, er bestaat een redelijke kans dat als er daadwerkelijk lsd op zit, dit rond de 100µg zal zijn. Begin met een halve, wacht een paar uurtjes, denk je dat je het aan kunt, neem je de andere helft er ook bij. Enjoy! (:

azgaza

Badass junkie
Ik zou exceptionalInsight kunnen quoten.. maar ik typ het toch even zelf uit voor het geval ik toch nog iets toevoeg, gezien ik vast wel weer met een lang lul verhaal kom. Nou zegt je post dat je wel al eens gehallucineerd hebt, was dat op paddo's of iets anders?

LSD en paddo's lijken alvast niet écht op elkaar, hoewel sommige mensen beweren van wel. Van LSD bij lage en gemiddelde dosissen raak je mentaal niet heel ver van de wereld. Je zult vooral sneller denken, wat vreemde banen, maar je bent gewoon jezelf, en je weet dat je LSD op hebt en als je normaal moet doen lukt het vaak ook wel, hoewel dat je eerste trip misschien meer stress oplevert dan latere trips, dus voorkomen dat je normaal moet doen is misschien alsnog wel aan te raden.
Maar je bent dus gewoon wel helder in de zin van, je weet wat je doet, je weet wie je bent en je snapt alles nog best redelijk (in tegenstelling tot paddo's, dan is snappen sowieso al een ongrijpbaar concept).

Verder is.. 50 tot 100 ug wel een goede begin dosis als je al paddo's gewend bent, zo niet dan zou ik beter afwachten of je na 50 ug bij pakt, maar 20 ug voelen de meeste mensen toch niks van, dus dat raad ik niet aan als begin dosis. En ja je krijgt er grote pupillen van, en tv kijken in het plataeu van de trip / de comedown is hilarisch, vind ik zelf. Ik vind het prima te doen en vooral heel grappig.

Verder.. neem goed de tijd voor LSD, want sommige mensen zijn gevoelig voor de insomnia die je soms een paar uur na je trip kan krijgen, waarbij het soms moeilijk is om tot 16 uur na inname te slapen.

Bovenaan