Neus van binnen weg gesleten

MidasJ

Experimenterende gebruiker
Hee,, ik vraag me af, ik heb een periode snelle gebruikt en heb dat al ruim 8 maanden niet meer aangeraakt, Maar ik heb nog steeds schade aan de binnen kant van mijn neus gaten, het lijkt wel of er kraakbeen is weg gesleten, en als ik eens goed aan mijn neus vrijf voel ik het ook een beetje over elkaar heen glijden , Gaat dit ooit nog goedkomen of is het blijvende schaden ik hoor het heel graag want ben er tog een beetje bang voor zou niet gaaf zijn als het blijvend is.

moet ook zeggen dat ik niet extreem lang eraan gezeten heb en ook nooit dagelijks gebruikt, wel heb ik welleens vergeten toen ik strak stond mijn neus goed schoon te maken en daardoor is het gaan vreten.

nutsss

Wijs gebruiker
zal wel meevallen allemaal. In je neus zit eerst nog allerlei weefsel voor je kraakbeen. Je moet behoorlijk last van bloedneuzen en zo gehad hebben dan.

Van een paar keer niet schoonmaken zeker niet. En al helemaal niet daaronder.

dus: lekker laten zo. Of naar de dokter of het niet de gevreesde binnenkantneusgaten-ziekte is

MidasJ

Ik heb nooit last van bloedneuzen gehad, wel van allemaal opgedroogt bloed in me neus, en als jij je neus draait voel je het dan ook kraken:P

nutsss

Wijs gebruiker
MidasJ zei:
Ik heb nooit last van bloedneuzen gehad, wel van allemaal opgedroogt bloed in me neus, en als jij je neus draait voel je het dan ook kraken:P

alles kraakt bij mij....

nutsss

Wijs gebruiker
en on-topic:

in mijn neus wiebelt en kraakt ook van alles. Zie je wel? Niks aan de hand! :beer:

MidasJ

Nee dat is zo,, maar ik had niet verw8 dat je neus zo snel weg slijt, ik heb nog helemaal niet zo lang eraan gezeten,, dan weet ik niet wat er van een neus over blijft die 300 dagen per jaar speed naar binnen krijgt:P

Ellesdee

Badass junkie
MidasJ zei:
Nee dat is zo,, maar ik had niet verw8 dat je neus zo snel weg slijt, ik heb nog helemaal niet zo lang eraan gezeten,, dan weet ik niet wat er van een neus over blijft die 300 dagen per jaar speed naar binnen krijgt:P

haha... tjah ik weet t niet... :P

MidasJ

Mwja heb net zoon info lijn gebeld, en die zeggen dat kraak been dan deffinitief weg gesleten is en niet meer terug komt. ben ik mooi klaar mee dan voor de rest van me leven, draaien jullie is de neus op en neer:P;p in een rondje voel je het dan ook alle kanten in schieten.

ik weet genneens of dat hoord of dat het echt van de speed is dus iemand die nooit speed gebruikt heeft doe ook is:P ik heb echt geen sin om met zoon verneukte neus te zitten maarja zou wel nix anders op zitten

Ellesdee

Badass junkie
MidasJ zei:
Mwja heb net zoon info lijn gebeld, en die zeggen dat kraak been dan deffinitief weg gesleten is en niet meer terug komt. ben ik mooi klaar mee dan voor de rest van me leven, draaien jullie is de neus op en neer:P;p in een rondje voel je het dan ook alle kanten in schieten.

ik weet genneens of dat hoord of dat het echt van de speed is dus iemand die nooit speed gebruikt heeft doe ook is:P ik heb echt geen sin om met zoon verneukte neus te zitten maarja zou wel nix anders op zitten

ik heb nog nooit gesnoven...
en bij mij kraakt t ook als ik op mn neus druk en draaiende bewegingen maak...

domzel

Belezen gebruiker
of mn neus nu kraakt of niet. ik snuif nu ruim 2 jaar elke dag max. een halve gram, en ik heb op een enkele bloedneus/korstje nooit echt ergens last van.

maak me eerder zorgen om geheugen etc.

MidasJ

haha ja volgens mij heet het ook niet voor niets KRAAK been wat in je neus zit:P maar het is wel irritant

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik heb ook wel genoeg gesnoven de laatste jaren, speed en coke
en mn neus zit er nog steeds hoor!!
Kut voor je als het echt beschadigd is, maar in mijn vriendenkring valt het allemaal echt reuze mee..
Maak je niet te druk joh, de een heeft ook een wat flexibeler neusje dan de ander :wink:

Groetjes

Bovenaan