Neus naar de gajes

Droopy

Experimenterende gebruiker
Hebben jullie nou ook zo'n ontiegelijke jeuk aan je neus de dagen nadat je weer is een halve gram of meer op hebt??? Het lijkt steeds erger te worden en langer aan te houden!! en dan gebruik ik maar eens in de maand!! Moet er niet aan denken hoe iemand zich voelt die er elke dag aan hangt!! Zit verdomme de hele dag in / aan me neus te frunnike!! Hij is ook een stuk droger!! zwaar irritant!! iemand tips om het te verlichten??

Droopy

Pommetje H. zei:
Beetje vaseline ....
Bedankt voor de tip, ik zal het in m'n achterhoofd houden de volgende keer.
M'n neus wordt ook flexibeler heb ik het idee. Het kraakbeen kraakt ook een beetje in het topje van m'n neus (whats in a name) als ik het beweeg.. Verdere tips zijn welkom.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Oh ja, niet al teveel aan je neus denken.
Hoe meer je eraan denkt, hoe meer dingen je gaat zien en voelen...

candy

Bewuste gebruiker
Je neus spoelen met water.de dag bv,dat je gebruik en zeg het is genoeg voor vandaag,spoel je neus dan met water.het neemt heel wat ongemakken en problemen voor erna weg.het zuivert je neus en sinussen en haald restante weg.weg jeuk!!

skaffaman

Newbie
Sowieso ook een minuut of 5 na je snuiffestijn rustig, zorgvuldig en goed je neus ophalen tot er niets/weinig speed restjes in zitten. Leg maar eens een gram speed op een dikke malse biestuk. Dat brand er met een uur of 2 dwars doorheen. :openmouth:

nutsss

Wijs gebruiker
en als je spoelt dan het liefst met een lauw-warme zout-oplossing. of gebruik een neusspray met zoutoplossing.

Of ga in een hoekje zitten en eet even lekker de restjes uit je neus.
Heb je er ook nog wat aan. :grin:

Droopy

skaffaman zei:
Sowieso ook een minuut of 5 na je snuiffestijn rustig, zorgvuldig en goed je neus ophalen tot er niets/weinig speed restjes in zitten.
Ja dit zal voor je gevoel wel lukken maar in werkelijk blijft er toch een shitload achter! je neus loopt echt vet ver door. Soms proef ik de dag er na nog een hoop troep als je een ff heel ver ophaalt. :openmouth:

Ik vat meestal wel neusspray om het ff leeg te maken maar daat gaat je neus ook van naar de klote en je zit er zo weer 3 weken aan!!

Water doet ik meestal wel met me vinger een beetje deppen maar dat heb nauwelijks zin je moet echt spoelen ga ik de volgde keer ook proberen met zout ofzo water snuiven heb geen zin dat doet vet zeer!! ga het proberen met een knijpfles ofzo maarja die heb ik ook niet staan!!

meth666

Belezen gebruiker
hmmmmmmmmmmm, tja das idd klote, waarschijnelijk heb je gewoon hele gevoelige neus. Kan je niet zo veel aan doen. T scheeld dat het alleen rood en geirriteerd is. Ik kan iedere ochtend de bloedkorsten eruit snuiven

the_love_docter

hahahah, mm jah na een tijdje kan je je neus op rapen van de grondt.

maar kan je vertellen dat je neus egg naar de KK gaat.
goed spoelen voor je gaat slapen en soms je neus wat rust gunnen
door niet te sniffe of door het in je drinke te doen.

greets THa Doc :openmouth:

disaster

Bewuste gebruiker
Na het snuiven probeer ik altijd eerst een paar druppels water te snuiven! Je hebt heel even een smerig gevoel, maar erna heb je nergens last van!

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ja precies, scheelt wel een hoop en zoals nutss zei...gewoon even in je neus pulken en stiekem de restjes opeten...haha :grin:

XpRnz

Jeuk, droogheid, bloedkorsten, bah. Neus is duidelijk gemaakt om alleen maar lucht op te halen. En idd je neus word ook een stuk dunner en soepeler naarmate het kraakbeen steeds verder aangetast word.

Vind neusspray relaxed als het heel erg is, maar het lijkt me dan ook weer niet een hele goeie oplossing aangezien het je neusslijmvliezen verdunt.. en of dat nou zo'n goed idee is na zo'n opdonder van de pep?

tofke

..

Vicks Sinex.. dat vind ik nog veruit de beste spray om zo'n kwartiertje na 't sniffen achterna te laten komen!

Droopy

heb nou homeopatische neusspray van Dr. Vogel hehe werkt wel minder dan otrivin maar is verder niet schadelijk voor je slijmvliezen! die maar eens proberen.

berbe

Bewuste gebruiker
Droopy zei:
Hebben jullie nou ook zo'n ontiegelijke jeuk aan je neus de dagen nadat je weer is een halve gram of meer op hebt??? Het lijkt steeds erger te worden en langer aan te houden!! en dan gebruik ik maar eens in de maand!! Moet er niet aan denken hoe iemand zich voelt die er elke dag aan hangt!! Zit verdomme de hele dag in / aan me neus te frunnike!! Hij is ook een stuk droger!! zwaar irritant!! iemand tips om het te verlichten??

gewoon door blijve gaan dan jeukt het niet
maar als je dan toch eens eve stopt wel dubbel zo hard:d

Bovenaan