NBOMe's

KidKlimax

Newbie
Ik zal zelf binnenkort 2 van deze 2C-X derivaten kunnen proberen (2C-C-NBOMe en 2C-I-NBOMe) en vroeg me af zijn er meer users hier met ervaring? Welke vorm van ROA (sublinguaal/buccaal, rectaal of nasaal) hebben jullie daar bij gebruikt? Mindere bodyload dan op de meeste 2C-X'en?

PAS OP - Deze drugs zijn pas heel recent gesynthetiseerd en zijn daarom nog meer een gok dan 2C-X'en, DOx'en en Tryptamines. Er is gewoon nog niets bekend over de neven-effecten.Ook zijn ze bij hele lage dosisen actief en zou hier zonder milligram weegschaal en volumetrisch afwegen niet aan beginnen.

Wat is het?
Psychedelische drugs die steeds populairder worden. Het word ook steeds vaker verkocht onder de mom van LSD (blotters). Er zijn meerderen smaken in de NBOMe serie. 2C-B-NBOMe, 2C-D-NBOMe komen naast 2C-C-NBOMe, 2C-I-NBOMe ook steeds vaker voor, en ze zijn (zo goed als) allen actief in de microgrammen. Zonder volumetrisch meten kom je er zeker niet. Echt iets zinnigs over de verschillen in de serie kan ik niet melden.

Effecten
Ook hier kan ik niet iets zinnigs melden (ik moet deze stoffen nog properen!), maar volgens velen geeft het een helderdere mind dan LSD, etc. Tracers en het smelten van objecten komen alleen voor bij hogere doseringen, maar vaak word bij een lagere (veiligere) dosering fractals en een "HD-feel" van de wereld genoemd. 2C-C-NBOMe staak ook bekend om zijn extreme, empathische body high.

(Normale) Dosering

PAS OP II - Wederom volumetrisch wegen!!! Oh, en zorg dat je berekeningen 100% kloppen! Als het fout gaat, en je per ongeluk 50Mg naar binnen krijgt is de kans op een psychose heel groot. Ook kan je epileptische aanvallen krijgen, vaak is er bij deze gevallen iets fout gegaan in de berekening.

2C-C-Nbome | 250ug - 500ug
2C-I-Nbome | 500ug - 800ug
2C-D-NBome | 800ug - 1000ug

Hogere dosissen kunnen, maar doe dit alleen als je al bekend bent met de drug! Wie weet hoe je lichaam hier op reageert. Better be safe than sorry.

Over de andere Nbome's kan ik wederom niks zinnigs melden, en de doseringen op het internet lopen vaak uiteen

boenkeng

Bewuste gebruiker
Ik heb dit nooit geprobeerd, maar lees her en der wel reports van gebruikers dat ze er niets van voelde.

Heb de C en I variant gesnoven en ik vind het aanraders. Mensen die er niks van voelde hebben iets niet goed gedaan. Met de I was ik gelukkig gewoon thuis want ik werd er goed vaag van :tearsofjoy: 2 weken later de C voelde ik minder maar had de week daarvoor ook DMT gerookt.
De C variant blijf je wat rustiger van wat ik persoonlijk fijner vind. De I zou je op een feest kunnen gebruiken zegt men maar dat zou ik zeker niet de eerste keer doen :wink:

Gremlin

Experimenterende gebruiker
Deze heb ik lange tijd geleden gedaan:

2c d nbome, 2c i nbome, 2c c nbome, Doi nbome

pammetje82

Bewuste gebruiker
Ik had tripjes (zegels) met 600 ug 2I-NbOmE erop... ze werken idd niet goed als je ze gwoon inslikt. De mensen die dr niks van voelen behoren dus ws tot deze catagorie. Je kunt ze het beste achter de tandvlees plakken en dan 20 minuten laten zitten en dan inslikken. Dan doe ze het prima. Qua werking vind ik het erg op de 2-C familie lijken. De werking heeft veel van 2-ci (2,5-dimethoxy-4-iodophenethylamine) weg

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
En wat is dan het grote verschil met de 2c-x reeks? Die imo vele male veiliger is.
Zowel kwa effect/evt. neveneffecten, maar voornamelijk in dosis...?

pammetje82

Bewuste gebruiker
Qua dosis is de NbomE serie actief in minder dan 1 mg. Zoals 25I-Nbome 16x zo potent is als zijn neef 2-ci. En kwa werking gaan de Nbomes meer de kant van LSD op

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ah okee, hmm heb er toch nog m´n twijfels over. Vooral omdat de dosis zo nauw ligt.

beste mede forumgebruikers,

ik ben hier nieuw maar heb wat vragen over 2c b nbome! heb zegels van 1mg tot mijn beschikking
heeft iemand ervaring met deze nbome en met deze dosering

Bovenaan