natte pep

avalon

Experimenterende gebruiker
Ok, tweeledige vraag:
1) ik ga niet veel achter pep, maar nu ik in de blok zit doe ik het wel aantal keer, heb nu twee maal moeten w8en (lees, hardnekkig bellen) om eraan te raken, en tweemaal krijg ik als hij het dan eindelijk heeft de boodschap da het 'zuipende nat' is en vraagt hij of ik niet wat kan w8en.
Ik w8 niet (heb druk schema) en kom dan altijd met heel natte pep naar huis.
Maar hoe komt dat nu, dat die mensen die grootschalig pep kopen, dat die altijd zo nat is?????
2) Nu hebbik die natte pep, en wil ik die drogen, dat je ze bij een warmtebron moet leggen heb ik al door, maar is een lamp bv ook goed?

Grtz

flash kieke

Wijs gebruiker
avalon zei:
Ok, tweeledige vraag:
1) ik ga niet veel achter pep, maar nu ik in de blok zit doe ik het wel aantal keer, heb nu twee maal moeten w8en (lees, hardnekkig bellen) om eraan te raken, en tweemaal krijg ik als hij het dan eindelijk heeft de boodschap da het 'zuipende nat' is en vraagt hij of ik niet wat kan w8en.
Ik w8 niet (heb druk schema) en kom dan altijd met heel natte pep naar huis.
Maar hoe komt dat nu, dat die mensen die grootschalig pep kopen, dat die altijd zo nat is?????
2) Nu hebbik die natte pep, en wil ik die drogen, dat je ze bij een warmtebron moet leggen heb ik al door, maar is een lamp bv ook goed?

Grtz

1)Omdat het dan meestal verse pep is,logische ook.

2)Gewoon eerst wat kappen tot het brokjes zijn.
Leg het op ijzer,en daarna 5min onder een lamp zetten.
Terug kappen -->En dan moet je pep normaal droog zijn.(Zo niet,ga je terug effe met je pep onder de lamp staan.

Nog een manier is--->je neemt een eetbord,je steekt het paar minuten in de microgolf tot het bordje goed heet is-->En kappen maar.

Zo doe ik het meestal.

buzzy

Badass junkie
Ja, met dat laatste moet je oppassen, als je je snats iets te lang erop laat liggen dan trekt 10% gewoon je bord in en das zonde :P

nutsss

Wijs gebruiker
gewoon een beetje met een oud bankpasje uitsmeren op een spiegeltje of een glasplaatje, 5 minuutjes wachten en dan met een mesje losschrapen en hakken!

zommes

Badass junkie
Gewoon hakken, wordt vanzelf droog.

Natte pep is lekker. Heerlijk, al die vlokken de neus in laten zoeven.

buzzy

Badass junkie
Waarom speed hakken onder hardcore, neen gij amateur wij gebruiken daar speedcore voor :sunglasses:

flash kieke

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Waarom speed hakken onder hardcore, neen gij amateur wij gebruiken daar speedcore voor :sunglasses:

Da lukt ni. :grin: Dat is veel te snel voor me.

Onder terror zou het nog gaan,maar niet onder een drilboor lieke. :P

boels

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
Nog een manier is--->je neemt een eetbord,je steekt het paar minuten in de microgolf tot het bordje goed heet is-->En kappen maar.

Zo doe ik het meestal.

Da is DE manier vor pep te droge, behalve alsk pas in een discotheek men spul krijg, dan ist gewoon effe kappe en half nat/plakkerig/brandend spul door menne neus jage

wiet busje

Belezen gebruiker
met sos doe ik altijd nadat ik heb gesnuift effe m'n vingertop in water, doe wat water in m'n neus en snuif het op. Dit werkt super tegen de (na)smaak en irritatie van je neus. Ik bescherm m'n neus hier echt mee, is natte pep dan niet minder brandend dan droge? Ik heb zelf nog nooit pep gesnoven (althans er zal vast wel wat door sos heen zitten) maar wil het binnenkort zeker eens doen :)

boels

Belezen gebruiker
wiet busje zei:
met sos doe ik altijd nadat ik heb gesnuift effe m'n vingertop in water, doe wat water in m'n neus en snuif het op. Dit werkt super tegen de (na)smaak en irritatie van je neus. Ik bescherm m'n neus hier echt mee, is natte pep dan niet minder brandend dan droge? Ik heb zelf nog nooit pep gesnoven (althans er zal vast wel wat door sos heen zitten) maar wil het binnenkort zeker eens doen :)

nee, ofda dien nat is of droog, goeie pep brand heel efkes heel hard,bij mij zelfs zo hard da mijn oog langs de kant van het neusgat waardak door gesnoven hem rood wordt, traant ,pikt en efkes nimeer open kan.
en na max 1 min moet da over zijn (alst goeie is é)

:beer:

met natte pep dat doe ik zelf altijd in een papiertje dubbelvouwen er wat op zetten en 5 min laten drogen ander papiertje pakken weer dubbelvouwen en er wat opzetten en 5 min laten drogen en dan versnijden

dan is het bij mij altijd wel goed droog:)

meth666

Belezen gebruiker
De reden waarom grootschalige pep nat is, komt omdat pure amphetamine vloeibaar is. 100% pure amphetamine is altijd vloeibaar. Zodra deze gedroogd wordt veranderd een gedeelte van het amphetamine sulfaat in sulfaat en gaat een gedeelte van het amphetamine verloren. Daarom is gedroogde amphetamine ook nooit zuiverder dan ongeveer 75%. Op deze sterkte is het nog niet haalbaar om normaal te snuiven (beetje napalm effect in je neus). dus wordt het vaak versneden met manitol, caffaine, of goedkope rotzooi tot een sterkte van 30%. Dan heb je sterke speed. Meeste straatqualiteit speed ligt rond de 5-10% zuiverheid

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ik weet niet waar je dat gemiddelde vandaan haalt dat "straatpep" 5-10% amf. zou bevatten.. weet niet wat je bedoelt met straatpep, maar mijn dealer heeft gewoon speed waar je hard van gaat. al zijn het geoxideerde batterijen, interresseert me niet veel.. heb er wel lol van

meth666

Belezen gebruiker
Colaiuta zei:
ik weet niet waar je dat gemiddelde vandaan haalt dat "straatpep" 5-10% amf. zou bevatten.. weet niet wat je bedoelt met straatpep, maar mijn dealer heeft gewoon speed waar je hard van gaat. al zijn het geoxideerde batterijen, interresseert me niet veel.. heb er wel lol van

met straatpep bedoel ik de pep die je koopt bij het lokale straatjochie op de hoek. Als je net begint met pep, of het niet vaak gebruikt kun je met 5-10% ook hard gaan. Bijna niemand begind gelijk met 30% zuiver of hoger, a hoewel de dealers je dat misschien wel proberen wijs te maken. En pas als je later hoger in de drugsboom komt zie je pas hoe ernstig je genept ben.

Bovenaan